מנהל/ת חשבונות

התפקיד: 
מנהל/ת חשבונות -רכש חו"ל
תיאור התפקיד: 

הקלדת חשבוניות לספקי חו"ל וספקים מקומיים

מעקב אחר חיובי כרטיס אשראי וביצוע התאמות

מעקב אחר כרטסות עמילי המכס

גביה והתאמות חשבוניות פדקס.

הקמת מק"טים חדשים במערכת ה- ERP
הקמת חנויות מחירונים וחיבור ספק
עדכונים בחנויות מחירונים
הפקת דוחות תוקף חנויות, פריטי מחירונים ורכש מקומי, לפי דרישה

דרישות התפקיד: 

השכלה תיכונית (תעודת בגרות מלאה). סוג 2 לפחות בהנה"ח. 

ניסיון בהנהלת חשבונות ממוחשבת.  היכרות עם נוהלי האוניברסיטה- רצויה. 

הכרת תוכנות OFFICE,  לרבות שליטה ברמה טובה בEXCEL-.

רצוי ניסיון בעבודה עם מערכת ERP.

אנגלית ברמה טובה מאוד

יכולת עבודה עצמאית ובצוות.

 כושר ארגון ומעקב.

 יכולת עבודה בעומס.

מכוונות למתן שירות ויחסי אנוש טובים.

היקף משרה: 
100%
מתח דרגות: 
8-11 בדירוג המינהלי
מעמד משרה: 
המשרה מיועדת למועמדים: 
המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצונים, גברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 
שני, 19 יולי 2021
הערות: 

הגשת קו"ח ישירות למייל: rachelsch@tauex.tau.ac.il

מועמדים שיעמדו בדרישות יתבקשו לגשת למבדקי התאמה 

*במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות. רק פניות מתאימות תענינה. في إطار سياسة الجامعة لتشجيع التنوّع التوظيفيّ، تُعطى أولويّة للمرشّحين الذين يستوفون متطلّبات الوظيفة وينتمون إلى إحدى المجموعات التالية: المجتمع العربيّ، الحريديم، أبناء الطائفة الأثيوبيّة والمرشّحين أصحاب الإعاقات.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>