רכז/ת משק וחשבונות (JB-475)
ריכוז הטיפול בנושאי רכש, הזמנות והתחשבנויות הפקולטה, מתקציב שוטף ומתקציבי מחקר כולל:
ביצוע ומעקב אחר הזמנות רכש, ציוד, הזמנות עבודה ואישור חשבונות לתשלום, כולל תיאום הספקה.
מתן ייעוץ, סיוע שוטף והכוונה מקצועית בנושאי רכש והזמנות לחוקרים וליחידות הפקולטה.
קיום קשר שוטף עם גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.
הכנת דוחות והזנת מלגות חד פעמיות לסטודנטים.
ביצוע תשלומים והתחשבנויות כספיות לרבות מעקב אחר התחשבנויות בין יחידות הפקולטה, לרבות הזנה לעמית .
עדכון מעקב אינוונטר.
הפקת דו"חות כספיים בהתאם לצורך.
ביצוע מטלות נוספות על פי הצורך ועל פי ההנחיות הממונים.
תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תעודת טכנאי/הנדסאי או תואר אקדמי.
ניסיון של מספר שנים בתחומי הרכש.
שליטה מלאה בתוכנות OFFICE לרבות שליטה ב-EXCEL. ניסיון בעבודה עם מערכות ERP ועמית בנושאי רכש- יתרון.
הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים - יתרון.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות
יוזמה, כושר תכנון, תיאום ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
כפיפות : לסגנית רמ"ה לתקציב וכוח אדם
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.