חמישה סרטים של החוג לקולנוע יוקרנו בפסטיבל מונטריאול היוקרתי

פסטיבל מונטריאול, הנחשב לפלטפורמה מהשורה הראשונה להצגת סרטים בעולם, בחר השנה חמישה מבין סרטי החוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל-אביב

08 אוגוסט 2013
מתוך סרטה של מעיין כהן - "הונימון"
מתוך סרטה של מעיין כהן - "הונימון"

פסטיבל מונטריאול, הנחשב לפלטפורמה מהשורה הראשונה להצגת סרטים בעולם, בחר השנה חמישה מבין סרטי החוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל-אביב, אשר ישתתפו בתחרות הבינלאומית לסרטים קצרים ובהקרנות מיוחדות.

 

"גלוריה", סרטה של תמר ברוך, אשר זכה לפני כחודש בפרס הסרט העצמאי הקצר הטוב ביותר בפסטיבל ירושלים, נבחר להשתתף בתחרות הבינלאומית בפסטיבל. הסרט מספר את סיפורו של ברודר, נער הסובל מנדודי שינה, אשר נתקל בחברתו הצעירה של אביו כשהיא עוזבת את ביתו באישון לילה, וזוכה להזדמנות להכיר אותה ואת עצמו, יותר מקרוב.

 

סרטי הסטודנטים הטובים בעולם

בהקרנת מיוחדת תחת הכותרת "סרטי הסטודנטים הטובים בעולם" ישתתפו שלושה סרטים נוספים: "תוצרת בית" של ליאור שגיא, המתאר את מאבקה של אם לטיהור שמו של בנה כאשר הוא נעצר בחשד לאינוס קטינים, "הונימון" של מעיין כהן, בו מתוארת מערכת יחסים הולכת ומדרדרת של זוג השוהה במלון יוקרתי לרגל ירח הדבש שלו, ו-"מיכאל" של אבי יגיל, המתאר מערכת יחסים בין שני אחים המשתנה סביב גילוי העובדה שהאח הקטן הרג את הכלב המשפחתי. הסרט "אין רחוב כזה" של יונתן פרץ, המספר על מסע התחברותן של בחורה צעירה והומלסית אשר הצילה את חייה, יוקרן בהקרנת הפנורמה "פוקוס על קולנוע עולמי".

 

פסטיבל מונטריאול הבינלאומי יתקיים השנה בין התאריכים 22.8.13 – 2.9.13.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>