סרטה של נטלי קפלן זכה במקום הראשון בפסטיבל LifeArt film festival ביוון

קפלן, בוגרת בית הספר לקולנוע ולטלוויזיה ע"ש סטיב טיש, קיבלה מענק על שם דני לרנר בסך 50,000 יורו למימוש בהפקת הסרט הבא שלה

23 יולי 2017
לצפייה בטריילר של הסרט

"פעם הייתה ילדה", סרט הביכורים של נטלי קפלן, בוגרת בית הספר לקולנוע ולטלוויזיה ע"ש סטיב טיש, זכה במקום הראשון בפרס הסרט העלילתי הטוב בפסטיבל LifeArt film festival שבאתונה, יוון. כמו כן קיבלה קפלן מענק של 50,000 יורו, מענק על שם דני לרנר, למימוש בסרט הבא שלה באולפני Nu Boyana Film Studios.

 

זהו סרטה הראשון באורך מלא של קפלן, שהופק כעבודת גמר, והיא כתבה, ביימה, והפיקה את הסרט במסגרת לימודיה בבית הספר. הסרט מספר על נועה, (בכיכובה של ליאת גליק) שמנהלת מערכות יחסים לא שגרתיות עם הרופא שלה, עם השכן שלה ועם חייל צעיר. מחוסרת שינה היא מתהלכת מפה לשם ומשם לפה, מנסה למצוא את מקומה בעולם ומוכנה לעשות הכל כדי לזכות במעט יחס חם. גיבורת הסרט היא ליאת גליק. עוד משתתפים: עודד לאופולד, אלי דנקר, ניקולאס יעקבס ויעל שרוני.

 

נטלי קפלן עם הפרס

 

מאתגרת את הצופה

לדברי השופטים, "הסרט "פעם הייתה ילדה" מנווט אותנו דרך חייה של נועה, אישה צעירה ולא קונבנציונאלית בחיפושיה אחר אינטימיות בעולם סביבה. סרט קולנועי מרתק ומושך זה נוגע בנושא הבדידות - נושא שלעיתים רחוקות מדובר בו, והוא רלוונטי לימינו, לתחושה השקרית שנוצרת דרך טכנולוגיה בכל מה שנוגע לקשרים חברתיים. עם דמות פרוטגוניסטית נשית חזקה, נטלי קפלן מציעה פרספקטיבה מעוררת מחשבה על האופן שבו נשים מוצגות הן בקולנוע והן בחברה, ומאתגרת את הצופה להתקרב ולקבל את האחר והשונה."

 

לצפייה בראיון עם נטלי קפלן לאחר הזכייה >

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>