נחת רוח: מדעי הרוח והאמנויות של אוניברסיטת תל אביב דורגו גבוה בדירוג עולמי

אוניברסיטת תל אביב מובילה בתחומי מדעי הרוח והאמנויות בארץ לצד האוניברסיטה העברית לפי דירוג הטיימס לשנת 2018

17 ספטמבר 2017

בדירוג הטיימס של תחום מדעי הרוח והאמנויות לשנת 2018 אוניברסיטת תל אביב מדורגת בקבוצת המקומות 125-101. בדירוג זה נכללות 400 האוניברסיטאות המובילות במדעי הרוח והאמנויות הנבחנות בחמישה נושאים: מחקר, הוראה, ציטוטים של מאמרים, הכנסות חיצוניות ובינלאומיות. הנושאים האקדמיים הנכללים בדירוג זה הינם אמנויות, שפות, היסטוריה, דתות, אדריכלות וארכיאולוגיה.

 

בדירוג QS לשנת 2017 מדורג תחום הארכיאולוגיה באוניברסיטת תל אביב בנפרד בקבוצת המקומות 100-51.

 

האוניברסיטה העברית מדורגת גם היא בקבוצת המקומות 125-101. אוניברסיטת בר-אילן בקבוצה 300-251, ואוניברסיטאות חיפה ובן-גוריון בקבוצה 400-301.

 

הפקולטה למדעי הרוח ע"ש לסטר וסאלי אנטין היא הפקולטה הגדולה והמגוונת בארץ ומציעה עשרות תכניות לימוד לתואר ראשון ולתארים מתקדמים. תכניות הלימוד פותחות אופקי ידע רבים ושונים ומעוררות סקרנות ואתגר, מאפשרות לסטודנטים להעמיק, ללמוד ולחקור בעזרת מרצים וחוקרים בעלי שם מגוון רחב של תחומים. התחומים הנלמדים מתקיימים זה לצד זה ומשתלבים האחד באחר במארג שופע עניין ומאיר עיניים המייצר ידע על מכלול העולמות בהם אנו חיים בצד מחשבה מקורית וביקורתית.

 

לדברי פרופ' ליאו קורי, דקאן הפקולטה, "הפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב ממשיכה לטפח מסורת של מצוינות אקדמית שמאפיינת את פעילותה זה מספר עשורים. פרסום הדירוג הנוכחי והמקום הגבוה בו דורגנו שם, מהווה אישור נוסף על ההערכה הרבה לה זוכה הפקולטה גם במסגרת הקהילה הבינלאומית. אנו נמשיך לעמול במרץ כדי לשמר את המסורת הזו, ולהמשיך למלא בנאמנות את שליחותינו החשובה בחברה הישראלית, הן בהוראה והן במחקר בתחומי מדעי הרוח."

 

לדברי פרופ' צביקה סרפר, דקאן הפקולטה לאמנויות ע"ש יולנדה ודוד כץ, "הפקולטה לאמנויות היא יחידה ומיוחדת במינה בארץ ומהווה מרכז של מצוינות בהוראה, במחקר וביצירה בתחומי האמנויות השונים. יחידות הפקולטה משלבות הוראה עיונית ומעשית, המתבצעת על ידי סגל מעולה הכולל מרצים, אמנים, ומורים המובילים בתחומם בישראל ובעלי מוניטין בינלאומי."

 

"הפקולטה מתחדשת ומתעדכנת מידי שנה ומפתחת תכניות למצטיינים ותחומי לימוד חדשים העוקבים אחר הנעשה ומשתנה בעולם בתחומי האמנויות. בכל תחומיה ניצבת הפקולטה לאמנויות של אוניברסיטת תל אביב, בשורה אחת עם מיטב האוניברסיטאות ובתי הספר לאמנויות ברחבי העולם."

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>