עקשנים... לוחמים... מנצחים!

נבחרת הכדורסל של אוניברסיטת תל אביב זכתה בפעם השנייה ברציפות באליפות האוניברסיטאות

15 ינואר 2020

נבחרת הכדורסל של אוניברסיטת תל אביב זכתה בפעם השנייה ברציפות באליפות האוניברסיטאות השלישית בכדורסל, שהתקיימה אתמול (14.1.2020) בירושלים.

 

הנבחרת ניצחה בקרב צמוד את האוניברסיטה העברית. בדרך לגמר היא ניצחה את הנבחרת החזקה של הטכניון ואת נבחרת הספרייה הלאומית. פרופסור לפיזיקה, מאסטרנט למדעי הדתות ודוקטורנט להיסטוריה חברו לעובדי המנהל והפכו לחבורה שנלחמת על כל כדור בדרך לניצחון.

 

קפטן הקבוצה הוא חיים פרנק, חשב האוניברסיטה, וצמד אנשי יחידת ההספקה - גולן עוזרי ואבי וייס ניצחו עליה מעמדת המאמנים. חברי הנבחרת הם: אלדד גרדוש מיחידת התקציבים, דורון בן דוד ואילן שקרוב מאגף הנדסה, אמיר אונלי - מאסטרנט למדעי הדתות בפקולטה למדעי הרוח, אריאל אברוני מהפקולטה לניהול, דני ענבר מאגף משאבי אנוש, דניאל זהבי - מאסטרנט בחוג למדע המדינה, דניאל טרסטמן מביה"ס להנדסה מכנית, יוסי אדרי - דוקטורנט בביה״ס להיסטוריה, ד״ר משה בן שלום - חבר סגל אקדמי בכיר בביה"ס לפיזיקה, פיני בטאט מהספריה המרכזית, שחר מולשנסקי מביה"ס למדעי המחשב ושי שיפמן מאגף הנדסה.

 

את הקבוצה ליוו ועודדו גדי פרנק, מנכ"ל האוניברסיטה, יחד עם חמשת הסמנכ"לים ומנהל מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט אלון ספן, שנותן את החסות לקבוצה.

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>