אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של חברת קסטרו, הם זוכי פרס הכלכלה ע"ש הוגו רמניסיאנו לשנת 2017

הפרס מוענק להם כהוקרה על החותם העמוק שהטביעו בהתפתחות הכלכלה והתעשייה במדינת ישראל

15 מאי 2017

אוניברסיטת תל אביב תעניק את פרס הכלכלה ע"ש הוגו רמניסיאנו לשנת 2017 לאתי ולגבי רוטר, מנכ"לים משותפים וחברי דירקטוריון בחברת קסטרו. הפרס יוענק להם ביום שישי, 19.5.17, במסגרת אירועי חבר הנאמנים של האוניברסיטה.

 

פרס רמניסיאנו יוענק לאתי ולגבי רוטר לאות הוקרה על החותם העמוק שהטביעו בהתפתחות הכלכלה והתעשייה במדינת ישראל; על המנהיגות שגילו בהובלת חברת קסטרו במשך קרוב ל-40 שנה; על בניית ופיתוח החברה – מחברה סיטונאית לרשת קמעונאית עם סניפים בכל רחבי הארץ, היקף מכירות של 450 מיליון דולר בשנה ו-5,500 עובדים; על הנצחת מורשתו ההומניטרית של מייסד החברה, אהרון קסטרו, כפי שהתבטאה בהמשך התמיכה בהעשרה מדעית לבני נוער ובעבודות מחקר לתואר שלישי באוניברסיטת תל אביב; ועל תמיכתם באוניברסיטת תל אביב כחברים חדשים, נכבדים ומוערכים בחבר הנאמנים של האוניברסיטה.

 

פרס הכלכלה ע"ש הוגו רמניסיאנו ניתן כהוקרה על הישגים בכלכלה, בטכנולוגיה, במחקר ובפיתוח בישראל. מייסד הפרס, הוגו רמניסיאנו ז"ל, היה תעשיין מצליח בתחום הטקסטיל, ונחשב לאחד מגדולי התורמים למדינת ישראל.

 

עם מקבלי הפרס בשנים האחרונות נמנים: ד"ר יוסי ורדי, התעשיין סטף ורטהיימר, איש העסקים והתעשיין דב לאוטמן ז"ל, הנגיד לשעבר של בנק ישראל פרופ' יעקב פרנקל, יו"ר צ'ק פוינט גיל שוויד, יו"ר חברת אל-על פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, מנכ"ל בנק לאומי לשעבר גליה מאור, מנכ"ל אינטל ישראל מקסין פסברג, מייסדי חברת מדינול - קובי ויהודית ריכטר, המייסדים והמפתחים של חברת WAZE - נועם ברדין, אורי לוין, אהוד שבתאי ואמיר שנער, ומייסד תשלובת ד"ר פישר, ד"ר אלי פישר ורמי לוי.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>