שבוע הסייבר הבינלאומי השמיני יוצא לדרך

50 אירועים, 370 דוברים מ-85 מדינות, 8,000 משתתפים וסוס טרויאני ענקי אחד

18 יוני 2018

שתי גישות מרכזיות מלוות אותנו בשנים האחרונות בכל הקשור להגדרות הפרטיות שלנו ברשת. האחת - פחד וחשש מהלא נודע וממילים מאיימות ולא תמיד מובנות כמו האקרים, בלוקצ'יין, פריצות אבטחה ועוד, שמרחיקים משתמשים רבים מלהתנסות בשלל הטכנולוגיות החדשות שמקיפות אותנו, ואילו השנייה - התנסות חופשית ולא תמיד אחראית, תוך הדחקה והטמנת הראש בחול, בבחינת מה שאנחנו לא יודעים, לא מזיק לנו. איפה אתם על הסקאלה?

 

שבוע הסייבר הבינלאומי השנתי, שייערך זו השנה השמינית באוניברסיטת תל אביב, הוא בדיוק המקום להתעדכן בכל מה שחם בתחום. על פרטיות ברשת, על בלוקצ'יין, על אבטחת מידע ועל נושאים בוערים נוספים בעולמות הטכנולוגיה, ידונו מומחים מכל העולם בכ-50 אירועים, המאורגנים על ידי המרכז למחקר סייבר בינתחומי ע"ש בלווטניק, סדנת יובל נאמן למדע, טכנולוגיה וביטחון, מערך הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה, בשיתוף משרד החוץ.

 

לאחר שזכה בשנה שעברה לתהודה תקשורתית נרחבת, והעלה סוגיות סייבר רבות על סדר היום הציבורי, גם השנה צפוי להגיע קהל המוזמנים לכ-8,000 איש בהם שגרירים זרים, מנכ"לים וסמנכ"לים בתעשיית הסייבר, נספחים צבאיים זרים ונספחים מסחריים, אנשי אקדמיה מובילים, סטודנטים, בכירים בצה"ל ובממסד הביטחוני בישראל, וכן בעלי תפקידים בכירים בתעשיות הביטחון בארץ ובחו"ל.

 

שבוע הסייבר מתקיים בין התאריכים 21-17 ביוני, והוא פתוח לקהל הרחב ללא תשלום, אך נדרשת הרשמה מראש באתר הכנס.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>