פרופ' דרורית נוימן מונתה לדקאנית הסטודנטים

היא תחליף בתפקידה את פרופ' טובה מוסט בחודש אוקטובר

07 יוני 2021

פרופ' דרורית נוימן מהפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר נבחרה לתפקיד דקאנית הסטודנטים לתקופה בת חמש שנים. היא תחליף בתפקידה את פרופ' טובה מוסט בחודש אוקטובר. פרופ' נוימן היא חוקרת מוערכת בתחום הביולוגיה התאית והמולקולרית, אשר זכתה בקרנות מחקר רבות והובילה מחקרים בינלאומיים.

 

בנוסף לעבודה המחקרית שלה, פרופ' נוימן כיהנה בתפקידי ניהול מערכות לטובת סטודנטים בהיבטים שונים. את ראשית דרכה כמתווכת בין הסטודנטים לאוניברסיטה, החלה כ"חונכת" תלמידי רפואה, תפקיד שאותו מילאה במשך 4 שנים. לאחר מכן, פרופ' נוימן כיהנה כחברה בוועדת "מורים תלמידים" בבית הספר לרפואה, וכיו"ר ועדת הוראה פרה-קלינית בבית הספר לרפואה במשך 9 שנים.

 

מבין הישגיה, הנהגת פרס הצטיינות לסטודנטים בפקולטה לרפואה על רקע תרומה לחברה, פרס המוענק בפקולטה במשך כעשרים שנה. במהלך 7 השנים האחרונות היא מכהנת כראשת המדרשה לתארים מתקדמים בפקולטה לרפואה. בשנים אלה פרופ' נוימן העבירה שינויים ארגוניים במדרשה, וכן קידמה תוכניות לימודים חדשות ומגוון מיזמים. מבין המיזמים שלה ראוי לציון מיזם פרסי הסטודנטים על פרסום מאמר בעיתונות מובילה.

 

בשנת הקורונה, כחלק מתפקידה כראשת המדרשה לתארים מתקדמים בפקולטה לרפואה, פרופ' נוימן קידמה בעזרת צוות המדרשה וראשי הוועדות התאמה של מערכי הוראה של הקורסים, וועדות קבלה, ועדות מלוות לסטודנטים בתארים גבוהים ובחינות תזה למתכונת של "זום".

 

"אני מצפה בהתרגשות לשמש בתפקיד דקאנית הסטודנטים," אומרת פרופ' נוימן. "אני מאמינה שתכונותיי האישיות והניסיון העשיר שאני מביאה, מהממשקים הרבים שאליהם נחשפתי לאורך השנים, יאפשרו לי למלא את התפקיד לטובת האוניברסיטה ולקדם עשייה וצמיחה של דקאנט הסטודנטים. אני נכנסת לנעליים הגדולות של פרופ' טובה מוסט, למערך מאורגן ומסודר. אני רואה מחויבות אישית שלי ושל הדקאנט, לתת לתלמידים ולתלמידות שלנו באוניברסיטת תל אביב, רוח גבית וכנפיים למימוש אופטימלי של עצמם במישור אקדמי, מקצועי וחברתי. אני מקווה, כי כל סטודנט ינצור את שנותיו באוניברסיטה כשנים מפרות שפתחו לו שערים אל עולמות השכלה ומדע ועצבו אותו בצורה חיובית ובונה."

 

לדברי פרופ' טובה מוסט, דקאנית הסטודנטים היוצאת: "היו לי הזכות, הסיפוק והעונג לעמוד בראש הדקאנט בשש השנים האחרונות. דקאנט הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב הוביל מהלכים לצמצום פערים ולקידום שוויון ההזדמנויות לאוכלוסיות מגוונות של סטודנטים מכל המגזרים והתרבויות בחברה בישראל. התוכניות שאנו מפעילים כוללות תמיכה וסיוע כלכלי, אקדמי, רגשי ותעסוקתי בהתאם לצרכי הסטודנט. כמו כן פעלנו להעצמתם של הסטודנטים שלנו כאזרחים מעורבים התורמים לחברה. הסביבה המשתנה והסוערת בה אנו חיים מחייבת את האוניברסיטאות לקדם אקלים של צמיחה ומעורבות ופעילותנו הענפה משקפת מחויבות זו. אני מאחלת בהצלחה לפרופ' דרורית נוימן, דקאנית הסטודנטים החדשה, ובטוחה שיחד עם אנשי המקצוע המעולים, העובדים בדקאנט במחויבות ובמסירות, תימשך העשייה המשמעותית לטובת הסטודנטים שלנו ולטובת החברה בישראל".

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>