סרטי הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב קופצים לביקור במדריד

השבוע יתקיים ערב מחווה מיוחד לסרטי הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב באוניברסיטת TAI במדריד

14 נובמבר 2017
"אנשים שהם לא אני", סרטה של הדס בן-ארויה

ביום שישי הקרוב, ה-17 בנובמבר, יערך במדריד יום הקרנות מיוחד של סרטי סטודנטים של בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש. המחווה, שתתקיים באוניברסיטתTAI  ((Transforming Art Institute, התאפשרה הודות לשגרירות ישראל במדריד. במהלך הערב יוקרנו ארבעה סרטים קצרים וסרט אחד באורך מלא אשר בוימו על-ידי סטודנטים ובוגרי החוג. 

 

בין הסרטים אשר יוקרנו במהלך הערב ניתן למצוא את הסרטים:

 

"גבולות" של דנה לרר

יום על סט צילום מנקודת מבטה של מאיה, שחקנית צעירה אשר מתמודדת עם צילומי סצנה אינטימית וחושפנית, ואיך זה משפיע על יחסיה עם במאית הסרט, הצוות, השחקן, ובעיקר היחסים עם עצמה. הסיטואציה הלא פשוטה מעוררת בה קונפליקטים פנימיים רבים לגביי הקווים האדומים שלה, הבעלות על הגוף שלה, והמקצוע שלה. במהלך הסרט היא נדחקת למקומות קיצוניים שלא חשבה שתגיע אליהם, מקומות אשר גורמים לה לפרוץ את גבולות עצמה. מה שהתחיל כעוד יום צילום הופך ליום שמאיה לא תשכח לעולם.

 

 

"עשרה צלצולי פעמונים" של אלי רזיק

סיפורו של אליאס, יתום מתוסכל בן עשר, המתגורר עם סבו הכומר וסבתו אשר שקועה בחלומות ובהזיות. בשל אירועים מצערים, אליאס חייב לעמוד מול מרור החיים בעודו מתמודד עם סבתו ועם האנשים שמנסים להפריד ביניהם.

 

 

"מכתב אהבה למ"מ" של  עטרה פריש

מכתב אהבה שנשלח אליה יגרום לנועה, מ״מ טירונים בצה״ל, לצאת למסע במהלכו היא תאלץ לבחור בין כללי המשמעת לבין הכמיהה להיות ולו לרגע אחד, נאהבת. 

 

 

"רז וראג'ה" של יונה רוזקיאר

רז, חייל מילואים עייף, מופקד לשמור על משאית צבאית שהתקלקלה, ועל ראג'ה, עצור פלסטיני אשר נתפס לאחר שהפר את נהלי צה"ל. השניים מנסים להתניע את המשאית התקועה יחד, כשבמשך כל הזמן מסתובב בקרבתם חמור ידידותי המסרב לעזוב אותם.

 

 

והפיצ'ר "אנשים שהם לא אני" של הדס בן ארויה

ג'וי לא מצליחה להשתחרר מהאקס שלה, אבל היא גם לא מצליחה באמת להתאהב בבחור החדש, ובינתיים היא לא מפסיקה לשכב עם בחורים שהיא לא מכירה.

 

 

את בית הספר ייצגו מר ירון בלוך והסטודנטים אלי ריזק והדס בן ארויה אשר יקיימו מפגש עם הסטודנטים במדריד, יענו על שאלותיהם ויספרו על תהליך היצירה האישי שלהם.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>