הסרט "אלוהי הפסנתר" של איתי טל יוקרן בפסטיבל רוטרדם

סרט הביכורים של בוגר בית הספר לקולנוע וטלוויזיה עלה לגמר התחרות במסגרת הפסטיבל, בה הקהל בוחר את הסרט המנצח

13 ינואר 2019
הסרט "אלוהי הפסנתר" של איתי טל יוקרן בפסטיבל רוטרדם

יכול מאוד להיות שבקרוב ההולנדים יצפו בסרט הישראלי "אלוהי הפסנתר" בבתי הקולנוע ובערוצי הטלוויזיה ההולנדיים הנבחרים. הסרט נבחר להשתתף בתחרותBig Screen Competition , שמתקיימת בפסטיבל רוטרדם היוקרתי, ושבה הקהל בוחר את הסרט הזוכה. הוא יוקרן בהקרנת בכורה עולמית בפסטיבל יחד עם שבעה סרטים נוספים מרחבי העולם.

 

"אלוהי הפסנתר" (80 דקות) מספר על ענת, אותה מגלמת השחקנית נעמה פרייס, שמוזיקה היא כל עולמה, אך היא מעולם לא הצליחה לממש את הסטנדרטים המוזיקליים של אביה. את תקוותיה להצלחה היא תולה בעובר שברחמה. כשהתינוק נולד חירש, ענת נוקטת באמצעים קיצוניים כדי להפכו למלחין שלו ייחלה.

 

מדובר בסרט הגמר של איתי טל, שפותח לפיצ'ר באורך מלא במסגרת לימודי הקולנוע בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש ובתמיכת קרן הקולנוע הישראלית, והופק כולו על ידי סטודנטיות וסטודנטים מבית הספר. טל הוא הבמאי, התסריטאי ועורך הסרט, ויחד איתו הפיקו אותו שני אגוזין והילה בן שושן וצולם על ידי מידן ארמה, שצילם את הסרט "אנשים שם לא אני". נכון להיום הוא כבר נרכש להפצה ע"י סוכנות המכירות Film Republic שבלונדון ואף נמכר להפצה באוסטרליה ובניו זילנד.

 

"אלוהי הפסנתר" הוא סרטו הרביעי של איתי טל והראשון באורך מלא. בין סרטיו הקצרים - "כשניגנת" (פסטיבל ירושלים 2012, פסטיבל מונטריאול 2012) ו"בין המספרים" (2011) שהשתתף במספר פסטיבלים ברחבי העולם. איתי הוא גם ממייסדיה של חברת ההפקות movie makers.

 

פסטיבל רוטרדם ייערך השנה בפעם ה-48 ויתקיים בין התאריכים 23 בינואר ל-2 בפברואר.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>