הגר שרביט, בוגרת בית הספר למוזיקה, זכתה בתחרות זמרה בינלאומית

הגר שרביט, זמרת מצו-סופרן, זכתה בתחרות שהתקיימה בברלין גם בתואר חביבת הקהל

02 אפריל 2015
זמרת המצו-סופרן הגר שרביט, בוגרת בית הספר למוזיקה, זכתה בתחרות זמרה הבינלאומית
צפו בשביט ובבושקביץ מבצעים את "שר היער" מאת שוברט

זמרת המצו-סופרן הגר שרביט, בוגרת בית הספר למוזיקה על שם בוכמן-מהטה, זכתה בתחרות הזמרה הבינלאומית – Das Lied – שהתקיימה בברלין. הזכייה זיכתה את שרביט, בת ה-26, ב-15 אלף יורו וכן בשיחה מנשיא המדינה, מר רובי ריבלין, שהתקשר לברכהּ. בנוסף, הוכתרה שרביט גם בתואר חביבת הקהל. הפסנתרן עמיאל בושקביץ, שליווה את שרביט במהלך התחרות, חלק עם זוכה נוסף את הפרס בנגינת פסנתר.

 

בקיץ 2012 השתתפה שרביט בפרויקט הזמרים הצעירים היוקרתי של פסטיבל זלצבורג והוזמנה לשיר באופרה של פוטסדאם. בספטמבר של אותה שנה היא זכתה בפרס הראשון בקטגוריה "ביצוע קולי" בתחרות הבינלאומית על שם ברהמס, ובמקום השלישי בתחרות ה"שטוטגרט ליד". באביב 2013 היא העפילה לשלב הגמר בתחרות הנדל בלונדון. בנוסף, הופיעה שרביט כסולנית עם תזמורות שונות, ושרה, בין השאר, תחת שרביטם של זובין מהטה ופלאסידו דומינגו.

 

בעונת 2013/14 הצטרפה שרביט לסדנת האופרה של ה"דויטשה אופר אם ריין" בעיר דיסלדורף, שם יועדו לה התפקידים של אנינה ב"לה טרוויאטה" וסאנדמאנשן ב"הנזל וגרטל", וכן האישה האנגלייה ב"מוות בוונציה". באופרה של העיר מץ היא שרה את התפקיד של טיסבה ב"לה צ'נרנטולה" של רוסיני.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>