תסריט הסרט "קריוקי" הוא הזוכה בקרן סטיב טיש

במאי וכותב הסרט, משה רוזנטל, יקבל מענק על-סך 100 אלף דולר להפקת סרט ראשון באורך מלא

06 יוני 2018

התסריט הנבחר הוא "קריוקי" של משה רוזנטל, בוגר ביה"ס לקולנוע ולטלוויזיה ע"ש סטיב טיש באוניברסיטת תל אביב שכתב ויביים את הסרט. מדובר בדרמה קומית, שבמרכזה זוג נשוי החי בפרבר בורגני מנומנם בחולון, כאשר יום אחד עובר לגור בפנטהאוז הבניין בו הם גרים דייר חדש, רווק נהנתן, ביסקסואל ובעל חיבה לקריוקי. בעקבות תקרית לא נעימה הוא מזמין את הזוג לערב קריוקי בביתו. המפגש הלא צפוי מערער את הזוגיות של השניים ומצית בהם תקווה לחיים אחרים.  

 

סרטיו הקצרים של משה רוזנטל, במאי הסרט ובוגר בית הספר, הוקרנו במגוון פסטיבלים בארץ ובעולם. סרטו הקצר "שבתון" זכה בפרס הבימוי בפסטיבל ירושלים 2016. סרטו הקצר "בדרך חזרה", בכיכובו של ליאור אשכנזי, הופק במסגרת סרטים בערבה והוקרן בהפצה בבתי קולנוע. סדרת הרשת "קונפס" אותה יצר, זכתה לעניין בינלאומי ואף זכתה בשלל פרסים בפסטיבלים בעולם. בימים אלו משתתף רוזנטל בחממת הקולנוע הבינלאומית של סם שפיגל.

 

בתהליך בחירת הסרטים למענק היו שותפים מורי בית הספר: אסף ציפור, ראש מסלול תסריטאות; יוסף פיצ'חדזה, ראש מסלול בימוי והפקה של התואר הראשון; דובי רובינשטיין, ראש מסלול הבימוי וההפקה של התואר השני; אמיר טאוזינגר, רכז ההפקות; ירון בלוך, יו"ר הנהלת גאודאמוס, אשר תפיק את הסרט; ראובן הקר, מרכז התוכנית הדוקומנטרית; אפרת כהן, מנכ"לית חברת ההפקות גאודאמוס; והבמאים והתסריטאים מיה דרייפוס ועמיר מנור.

 

זוהי השנה השנייה בה זוכה תסריט לסרט ארוך במענק התמיכה של קרן סטיב טיש. בשנת 2017 בחרה הקרן בתסריט "שלושה אחים" של יונה רוזנקיאר, בו תמכה גם קרן יהושע רבינוביץ לאמנויות. הסרט צולם והופק במהלך קיץ 2017 ובימים אלו נמצא בשלבי עריכה אחרונים. "שלושה אחים" צפוי להיות מוכן באוגוסט 2018.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>