מיליונר? סיכוי גבוה שלמדת באוניברסיטת תל אביב

אוניברסיטת תל אביב במקום ה-27 והראשון בעולם מחוץ לארה"ב ובריטניה במדד הבוגרים המיליונרים

28 ספטמבר 2017

רק 1.3% מהמיליונרים בעולם התעשרו מבלי לסיים אוניברסיטה, אז אם יש לכם תכניות להפוך למיליונרים, כדאי לכם להשיג תואר. אוניברסיטת תל אביב ידועה בבוגרים מצליחנים ומעוררי השראה, כמו הבוגר אורי לוין, מייסד ויו"ר WAZE, והיא ממוקמת במקום התשיעי בעולם והראשון מחוץ לארה"ב בכמות הבוגרים שמגייסים לחברות הסטארט-אפ שלהם מיליונים, על פי מדדPitchBook .

 

חברת Data firm WealthInsight יצרה מדד חדש וביקשה לברר מהן האוניברסיטאות שהצמיחו את מרבית המיליונרים. תוצאות המדד, שסקר מעל 200,000 בוגרי אוניברסיטאות ברחבי העולם, מציבות את אוניברסיטת תל אביב במקום ה-27 בעולם, והראשון מחוץ לארה"ב ובבריטניה במספר הבוגרים המיליונרים שיצאו ממנה.

 

את שמונת המקומות הראשונות תופסות אוניברסיטאות בארה"ב, כאשר בראש הרשימה מופיעה אוניברסיטת הרווארד. בשני המקומות הנוספים בעשירייה הפותחת ממוקמות קיימברידג' ואוקספורד הבריטיות.

 

אבל לפני שאתם חולמים על המיליונים, כדאי לחלום על להשיג אותם תוך כדי עשייה שמעוררת בכם תשוקה, עניין וסיפוק. כשהבוגר אורי לוין סיפר בעבר על תהליך הקמת הסטארט-אפ שלו, הוא הקביל אותו להתאהבות, ואמר שאחרי שלב התשוקה, מגיע שלב ההקרבה, המאופיין בעליות ובעיקר בהרבה ירידות, ולכן "אם אתם לא אוהבים את מה שאתם עושים – תעשו משהו אחר, תעשו משהו שאתם אוהבים ותיהנו מהחיים". ובכל מה שקשור לחישובי מסלול ודרך, כדאי להקשיב למייסד WAZE.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>