סרטה של אתי ציקו בפסטיבל קאן

"רסן", סרט הגמר של אתי ציקו, סטודנטית מהחוג לקולנוע ולטלוויזיה, התקבל לפסטיבל קאן היוקרתי

20 מאי 2012
"רסן" של אתי ציקו בפסטיבל קאן
"רסן" של אתי ציקו בפסטיבל קאן

"רסן", סרט הגמר של אתי ציקו, סטודנטית בחוג לקולנוע ולטלוויזיה של אוניברסיטת תל-אביב, התקבל לתחרות הרשמית בפסטיבל קאן. הסרט יוקרן בהקרנת בכורה עולמית בפסטיבל היוקרתי שיתקיים במאי, במסגרת תחרות הסינפונדסיון, אשר מוקדשת לדור העתיד של יוצרי הקולנוע.

 

הסרט, שאורכו 26 דקות, הופק בשיתוף עם "פרויקט קולנוע" של קרן רבינוביץ' וקרן גשר לקולנוע רב תרבותי. הסרט מספר את סיפורה של מרינה בת ה-36 והסדקים שנבקעים בשגרת חייה הקפואים, אשר מובילים אותה אל מסע עבר במקומות מסוכנים.

 

זהו סרטה השלישי של היוצרת אתי ציקו. שני סרטיה הקצרים הקודמים, "דסווארילי (כתם)" ו"אודישן", אשר נעשו גם הם במסגרת לימודיה באוניברסיטת תל-אביב, זכו בפרסים והוקרנו בעשרות פסטיבלים ברחבי העולם, ביניהם ירושלים, חיפה, מונפלייה, איסטנבול וסלוניקי. כיום מפתחת ציקו תסריט לסרט עלילתי באורך מלא.

 

זו הפעם ה-12 שבה מתקבל סרט של סטודנטים מהחוג לקולנוע ולטלוויזיה של אוניברסיטת תל-אביב לתחרות הסינפונדסיון, הקיימת זה 14 שנים. עובדה זו ממצבת את החוג כבית הספר לקולנוע בעל מספר ההתקבלויות הגדול בעולם למסגרת תחרות יוקרתית זו.

 

בין בוגרי החוג הקודמים אשר סרטי הסטודנטים שלהם התחרו בסינפונדסיון ניתן למצוא את הבמאים דובר קוסאשווילי, חיים טבקמן, מיה דרייפוס ואיה סומך.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>