אוניברסיטת תל אביב - סופרברנד

אוניברסיטת תל אביב ברשימת מותגי Superbrands של ישראל 2017

30 נובמבר 2017
המסע בעקבות הלא נודע של אוניברסיטת תל אביב

גם השנה נבחרה אוניברסיטת תל אביב לרשימת מותגי Superbrands של ישראל 2017, במגזר הציבורי, ארגונים ומוסדות. הרשימה נקבעה על ידי מחקר צרכנים מקיף, שבו בחרו הצרכנים את מותגי העל המובילים בעיניהם - מותגים מצטיינים, שלצרכנים בישראל יש קשר רגשי חזק ועמוק במיוחד לגביהם.

 

לפני כשנתיים עברה האוניברסיטה תהליך מיתוג חדש, במסגרתו הושקו לוגו, סלוגן ושפה תקשורתית חדשה, המשקפים כמיהה, תשוקה ומרדף אחר גילויים חדשים במחקר ובלימודים.

 

איך בוחרים מותג-על?

המתודולוגיה של תהליך בחירת ה-Superbrands בנויה מארבעה שלבים: בשלב הראשון, מארגני Superbrands בישראל מיפו את המותגים בישראל ובנו את רשימת המותגים הפעילים בה, כולל מותגים תאגידיים, מותגים במגזר הציבורי ואפילו אישים. בסך הכל, מופו בישראל יותר מ-2,600 מותגים.

 

בשלב השני, צוות אנשי מקצוע, המורכב מ-117 מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק, אנשי אקדמיה, אנשי פרסום ועיתונות, בראשותו של פרופ' יעקב הורניק מאוניברסיטת תל אביב, בחן את כל המותגים עפ"י פרמטרים מקצועיים איכותיים. המותגים שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר עברו לשלב הצרכנים.

 

בשלב השלישי, ערכה חברת המחקר IPSOS בניהולו של מוריס כהונאי בקרב מדגם מייצג של 810 צרכנים, שחיוו את דעתם על המותגים שעלו לשלב המחקר ובחרו את מותג העל בכל קטגוריה.

 

בשלב הרביעי, נבדקו המותגים בעלי הציונים הגבוהים ביותר אל מול רף ההצטיינות שנקבע ע"י ארגון Superbrands ורק מי שעבר אותו הוכתר כמותגי העל של ישראל. המחקר הנוכחי נערך בחודש מרץ 2017
 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>