מיוחד לסטודנטים להנדסה ולמדעים מדויקים: יריד תעסוקה ממוקד חברות הייטק וטכנולוגיה

היריד, הגדול מסוגו בארץ ובהשתתפות כ-50 חברות וסטארט-אפים, יתקיים ב-13.1

01 ינואר 2020
יריד התעסוקה הטכנולוגי, 13.1.2020, אוניברסיטת תל אביב
יריד התעסוקה הטכנולוגי, 13.1.2020, אוניברסיטת תל אביב

יריד התעסוקה הטכנולוגי הוא אירוע גדול בתחומו וייעודי לסטודנטים למדעים מדויקים ולהנדסה. בראש ובראשונה הוא נועד כדי ליצור הזדמנויות עבור סטודנטים ובוגרים טריים של אוניברסיטת תל אביב, למפגש פנים מול פנים  עם מעסיקים פוטנציאליים, לשם קבלת מידע אודות אפשרויות ההשתלבות במשרות הפנויות בחברות ולהזדמנות להגיש את קורות החיים שלהם במקום.

 

ביריד, המתקיים ביוזמת המרכז לפיתוח קריירה באוניברסיטה, ישתתפו השנה למעלה מ-50 החברות הגדולות במשק מתחומים שונים, בהן Amazon  ,Mellanox, SQ Link, Ethosia, Mobileye, Orbotech ועוד. ספי כהן-בנעים, מנהלת המרכז לפיתוח קריירה: "במהלך כל השנה אנו עוסקים בייצור הזדמנויות תעסוקה אטרקטיביות לסטודנטים ולבוגרים, כאשר היריד הוא שיאה של הפעילות. בעידן שבו כל תהליך חיפוש העבודה מנוהל דרך אמצעים טכנולוגיים, היריד מהווה הזדמנות חד פעמית הן למועמדים והן למעסיקים לערוך היכרות ראשונית והדדית, לאסוף מידע זה על זה ולייצר הזדמנות אפקטיבית להשתלבות בחברות".

 

עוד הוסיפה כהן-בנעים כי "אנחנו עובדים קשה כדי שהחברות המגיעות ליריד יהיו באמת מהמובילות בשוק, ויגיעו מוכנות עם מאות משרות פוטנציאליות לאיוש. אין לנו ספק שהסטודנטים והבוגרים הטריים של האוניברסיטה מהווים מאגר כוח אדם מהאיכותיים שיש למשק להציע היום. הם מביאים איתם יצירתיות, סקרנות, יכולת העמקה וחתירה למצוינות. זו סיטואציה בה כולם מרוויחים. בנוסף לקשרים עם המעסיקים, אנחנו גם דואגים שהסטודנטים יגיעו כמה שיותר מוכנים למפגש איתם, ומקיימים סדנאות הכנה בנושא כתיבת קורות חיים והכנה לראיונות עבודה".

היריד יתקיים ביום שני ה-13.1.2020, בין השעות 10:00–15:00, באולם סמולרש.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>