הסרט "כל הכבוד" זכה במקום הראשון בתחרות הישראלית בפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים

יוצרי הסרט, עומר בן סימון ואריה הספרי, זכו במענק על סך 24 אלף ש"ח

26 יוני 2018
הסרט "כל הכבוד" זכה במקום הראשון בתחרות הישראלית בפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים
כל הכבוד ליוצרי הסרט הזוכה "כל הכבוד"

מספר פרסים וציונים לשבח הוענקו בשבוע שעבר לסטודנטים ולבוגרי בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש באוניברסיטת תל אביב, בפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים. הפסטיבל חרת על דגלו לתת כבוד ליצירה הקצרה החדשה והעדכנית ביותר, ולבטא את קולו של הדור הצעיר העכשווי. הסרט "כל הכבוד" של עומר בן סימון ואריה הספרי, בוגרי האוניברסיטה, קטף את הפרס הראשון בתחרות, וזיכה את יוצריו במענק על סך 24 אלף ש"ח.

 

מדובר בקומדיה שבמרכזה משפחה ישראלית, אשר אחד מבניה הצעירים מסרב לעודד את בת דודתו, כוכבת ילדים מוכרת, כשהיא זוכה לביקורת רעה. מנימוקי השופטים נכתב כי מדובר "בקומדיה רבת השראה, מצחיקה ועשויה בקצב מעולה".

 

פרס נוסף בקטגוריית המשחק הטוב ביותר הוענק לאנסטסיה פיין על משחקה בסרט "ילדה", שביימה דריה טורצקי, סטודנטית בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש. הסרט, שצולם כולו בקייב שבאוקראינה, מספר על אניה המתכוננת לעלות לישראל. תוך כדי שהיא מארגנת את מסמכי העלייה שלה ארצה, היא מגלה שהיא זקוקה לחתימת אביה, אותו לא ראתה 20 שנה, כדי לקבל את האישור האחרון שיעניק לה הזדמנות לעתיד טוב יותר.

 

בפרס הצילום הטוב ביותר זכתה נעמה בונימביץ, סטודנטית לתואר שני באוניברסיטת תל אביב, בסרט ״אסא בן 13״ של סלי אלימלך מבית הספר לאמנויות הקול והמסך, המכללה האקדמית ספיר.

 

פורום המבקרים - יאיר רווה, יעל שוב ומתן שירם - בחר להעניק ציון לשבח לשני סרטים מאוניברסיטת תל אביב: הסרט "כל הכבוד" של עומר בן סימון ואריה הספרי, והסרט"דיינו" של נעמי מרוז, המספר על גבי שמבלה את ליל הסדר לבדה. אמה מנסה לתפוס אותה בטלפון שוב ושוב, אך גבי לא משתפת אתה פעולה, וככל שהערב מתקדם היא לא מוצאת את מקומה ומאבדת כיוון ודרך.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>