דרושים: משרות פנויות

Preface First

This is a debugging block

Preface Second

This is a debugging block

Preface Third

This is a debugging block

תוכן

This is a debugging block

מזכיר/ת התוכנית להסבת אקדמאים בחוג לסיעוד (JB-314) (2020/פרסום/JB-314)

היחידה המציעה: ביה"ס למקצועות הבריאות/הפקולטה לרפואה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 75% | מועד אחרון להגשה: 12/07/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

ריכוז הטיפול המינהלי בתוכנית להסבת אקדמאים, כולל:  

מתן מענה למתעניינים בלימודים וטיפול במועמדים משלב ההרשמה ועד לקליטתם בתכנית.
הפצת מידע ומתן מענה למתעניינים ברשתות החברתיות.
אחריות על עדכון מידע באתר התכנית.
טיפול בבקשות ואישור פטורים למועמדים ולסטודנטים.
סיוע בהיערכות לימים הפתוחים.
בניית מערכת השעות ולוח הבחינות, בתיאום עם ראש התוכנית והסגל.
ריכוז הסילבוסים ועדכון הנתונים במערכות הממוחשבות.
ריכוז החומרים לקראת הגשת הבוגרים לבחינה הממשלתית ועדכון פורטל משרד הבריאות.
סיוע לראש התוכנית , לרבות ריכוז מאגר נתונים בקבצי EXCEL ומתן מידע על פי דרישה.
קשר עם אנשי הסגל ומתן סיוע ומידע בהתאם לצורך.
סיוע במזכירות הסטודנטים וביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.

 תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.

ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחום מינהל תלמידים.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL. רצויה היכרות עם מערכת מינהל תלמידים.
ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ולחץ.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך

מרכז/ת לימודים (JB-310) (2020/מכרז/JB-310)

היחידה המציעה: בית הספר למוזיקה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 12/07/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

תיאום תכניות הלימודים בכלל מגמות הלימוד והתכנית הבינלאומית של ביה"ס ובניית מערכת השעות, כולל:

שיבוץ חברי הסגל להוראה.
שיבוץ חדרים ואולמות בבית הספר.

עריכת הסילבוסים והידיעון בתיאום עם הפקולטה.
מתן שירות לסגל ולתלמידי בית הספר, לרבות קבלת קהל, סיוע ומתן מענה לפניותיהם.
אחריות למערך המלגות של בית הספר וקשר עם התורמים.
קשר עם מגוון גורמים בפקולטה ובאוניברסיטה ועם מוסדות בתחומי המוזיקה.
הזנת נתונים למערכות הממוחשבות.
סיוע לראש בית הספר וביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות המשרה:

תואר ראשון לפחות בתחום המוזיקה.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחום המוזיקה.
רצוי ניסיון בשיתופי פעולה עם הקהילה בתחום המוזיקה.
ניסיון בעבודה מול תורמים – יתרון.
רצויה הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE.
ידיעת השפות עברית ואנגלית על בוריין, כולל יכולת תכתובת והבעה ברמה גבוהה בשפות אלה.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יוזמה, כושר תכנון, תיאום וארגון.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה : נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך

מזכיר/ת שירותי סטודנטים (JB-313) (2020/מכרז/JB-313)

היחידה המציעה: דקאנט הסטודנטים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 05/07/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול ומתן מענה לפניות של סטודנטים מכלל יחידות הקמפוס, כולל תכניות חוץ תקציביות ובינלאומיות, בנושאים הבאים:

ריכוז הטיפול בקבילות סטודנטים במגוון נושאים, לרבות קשר עם היחידות האקדמיות, איסוף המידע והעברתו לטיפול                 נציב קבילות הסטודנטים בדקאנט.
כרטיס סטודנט – טיפול שוטף בהזמנה ובחידוש של כרטיסי סטודנט והשתתפות בוועדת המכרזים לבחירת חברה להנפקת כרטיסי סטודנט.
שירות מילואים – מתן מידע וסיוע לסטודנטים הנקראים לשירות מילואים.
ריכוז הוועדה למתן אישורי חניה לסטודנטים עם בעיות רפואיות ואחרות.
השתתפות בוועדת החנייה של אגודת הסטודנטים.
ריכוז וניהול בסיס נתונים באמצעות EXCEL.
הכנה והפקה של דוחות תקופתיים ואחרים עבור נציב הקבילות ודקאנית הסטודנטים.
הזמנת ציוד, מעקב אחר מלאי וביצוע הזמנות רכש באמצעות מערכת ERP.
קשר עם מגוון רחב של גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה (החברה המנפיקה כרטיסי סטודנט, צה"ל, ביטוח לאומי, מס הכנסה ועוד).
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.

תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.

ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי. רצוי ניסיון בתחום מנהל תלמידים.
ניסיון ושליטה מלאה בתוכנות OFFICE, בדגש על EXCEL ברמה גבוהה. רצוי ניסיון במערכת ERP.  
ידיעת השפה העברית על בוריה, וידיעה טובה מאד של השפה האנגלית, כולל יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
יוזמה, כושר תיאום, ארגון ומעקב.
תודעת שירות גבוהה, יכולת מתן מענה לצרכים של אוכלוסיות מגוונות ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך. 

רכז/ת לענייני מינהל (JB-312) (2020/מכרז/JB-312)

היחידה המציעה: דקאנט הסטודנטים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 05/07/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות מנהלתית כוללת לתפעולו השוטף של דקאנט הסטודנטים וייזום פעילויות לפיתוחו בהיבט המנהלתי.

התפקיד כולל:    

אחריות כוללת לנושאי מינהל כוח-אדם.
אחריות כוללת לניהול תקציב הדקאנט והפעלתו, לרבות תכנון ובקרה תקציבית שוטפת ותקצוב פרויקטים רוחביים.
ניהול צוות עובדים.
עבודה שוטפת מול מנהלי המדורים בדקאנט, לרבות מתן ליווי והכוונה במכלול הנושאים המנהלתיים.
קשר עם מגוון גורמים בכלל יחידות האוניברסיטה ועם גורמי חוץ (ות"ת, תורמים ועוד).
אחריות לנושאי משק וציוד .
מתן מידע ודיווח למוסדות האוניברסיטה כפי שיידרש.
ביצוע מטלות נוספות כפי שיוטלו על ידי דקאנית הסטודנטים וככל שיידרש.

דרישות המשרה:

דרישות התפקיד:

תואר ראשון לפחות.
ניסיון של מספר שנים בעבודת מינהל עצמאית, הכוללת ניסיון בניהול תקציב ובכוח אדם.
ניסיון בניהול תפעולי של מערכות עצמאיות – יתרון.
רצויה הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים.
ידיעה טובה מאד של השפות עברית ואנגלית, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.
ניסיון בניהול ו/או בהנחייה של צוות עובדים.
ניסיון בעבודה בתחומים חברתיים והיכרות עם צרכים של אוכלוסיות  מגוונות– יתרון.

יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.

יוזמה, ראיה מערכתית, כושר תכנון, תיאום וארגון.
יכולת  התמודדות עם מצבים מורכבים ועם עומס משימות
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה ביישומי OFFICE, בדגש על EXCEL. הכרות עם מערכת ה-ERP.
תקשורת בינאישית טובה ויכולת מתן מענה לצרכים של אוכלוסיות  מגוונות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך

כפיפות:  לדקאנית הסטודנטים   

מזכיר/ת סגן הרקטור (JB-311) (2020/מכרז/JB-311)

היחידה המציעה: לשכת הרקטור
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 05/07/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד .
תיאור התפקיד:

מתן שירותי מזכירות לסגן הרקטור, לרבות ניהול יומן פגישות.
טיפול במלגות לקליטת אנשי סגל אקדמי.
ריכוז ואיסוף חומר לוועדות בראשות סגן הרקטור, כתיבת פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע החלטות.
טיפול בפניות של אנשי סגל וסטודנטים.
אחריות על עדכון תכנים באתר הרקטור.
קשר שוטף עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה, בארץ ובחו"ל.
סיוע לצוות הלשכה בעבודת המזכירות וביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

 

דרישות המשרה:

תואר אקדמי.

ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה השפה האנגלית ברמה טובה מאד, כולל יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלו.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה מלאה ביישומי OFFICE, בדגש על EXCEL ברמה טובה
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ ובשעות נוספות עפ"י הצורך

 

טכנאי/ת מעבדת הוראה שנה א' (JB-306) (2020/מכרז/JB-306)

היחידה המציעה: ביה"ס לפיזיקה ולאסטרונומיה- הפקולטה למדעים מדויקים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 05/07/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

סיוע בתחזוקה ובתפעול טכני ומנהלי של מעבדות הוראה בפיזיקה, כולל:

אחזקה טכנית שוטפת של מערכות ציוד, עמדות ניסויים ומכשור מדעי.
סיוע בתכנון, פיתוח ושיפור של ציוד מדעי.
סיוע בניהול מערך מלאי של ציוד/מכשור/כימיקלים וכו'.
הדרכה טכנית של מדריכי מעבדה (תלמידי תואר שני ושלישי).
אחריות לנושא הבטיחות בעבודה במעבדה.
חלוקת ציוד ושינוע של ציוד כבד.
מתן שירות שוטף לתלמידי תואר ראשון.

ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות המשרה:

תעודת הנדסאי/מהנדס בתחומי אלקטרוניקה/חשמל. תואר ראשון בפיזיקה – יתרון.
ניסיון מוכח בעבודה הכוללת תפעול של ציוד חשמלי, אלקטרוני ומכני. 
רצוי ניסיון בעבודה במעבדות הוראה.

ידע  באיתור תקלות במעגלים חשמליים וניסיון/יכולת תיקונים ברמת הרכיב – יתרון.
ידע בבניית מערכות אופטיות ובדיקתן – יתרון.
ניסיון מוכח בתפעול מערכות ממוחשבות.
שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאד.

יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ולחץ.
כושר גופני טוב.
יכולת הדרכה.
יוזמה, כושר תיאום וארגון.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך, ובימי שישי (מס' פעמים במהלך שנת הלימודים).

כפיפות :  למנהל הטכני של מעבדה א' ולרכזת הניהולית של בית הספר

משרה לחברי סגל בכיר במסלול מורים בפקולטה להנדסה ()

היחידה המציעה: הפקולטה להנדסה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 31/07/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:

הפקולטה להנדסה פונה למועמדים למשרה של חבר סגל במסלול מורים, להוראת

מקצועות המתמטיקה. המשרה מחייבת הוראת קורסים במתמטיקה בשפה העברית

והאנגלית, ופעילות הקשורה בניהול קורסי המתמטיקה בפקולטה להנדסה.

מועמדים שאלו תחומי עיסוקם מוזמנים לשלוח מועמדות.

איוש המשרה יחל בחודש אוקטובר 2020 .

המשרה פתוחה למועמדים בעלי תואר "דוקטור לפילוסופיה" או למועמדים שיקבלו

תואר זה או זכאות לתואר זה, לפני מועד תחילת העסקתם. ההעסקה במסגרת

המשרה המוצעת תתחיל בשנת הלימודים תשפ"א.

המשרה היא תקנית ועשויה להוביל למעמד של קביעות בתום תקופת הניסיון.

הליכי המינוי של המועמד יעשו בהתאם לנוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה,

בכפוף לאישור המוסדות האקדמיים המוסמכים ולפי שיקול דעתם. הדרגה האקדמית

תיקבע על פי כישוריו של המועמד.

קורות חיים, הכוללים רשימת פרסומים ומבחר עבודות, יש לשלוח בדוא"ל אל:

פרופ' יוסי רוזנוקס, דקאן הפקולטה להנדסה:    mayash@tauex.tau.ac.il

אפשר להוסיף המלצות רלוונטיות במידת הרצון.

המועד האחרון להגשת המועמדות הוא 31 ליולי 2020 .

המשרה פתוחה לכל המועמדים וההודעה פונה לנשים ולגברים כאחד. המשרה

תאויש בהתאם לכישורי המועמד ולצרכי הפקולטה. אין הפקולטה או האוניברסיטה

מחויבים לקבל הצעה כלשהי ו/או לאייש את המשרה.

Postscript First

This is a debugging block

Postscript Second

This is a debugging block

Postscript Third

This is a debugging block

Postscript Fourth

This is a debugging block