דרושים: משרות פנויות

Preface First

This is a debugging block

Preface Second

This is a debugging block

Preface Third

This is a debugging block

תוכן

This is a debugging block

עוזר/ת מנהל יחידת הספקה ואחראי/ת מערכת לוגיסטית ERP (2019/מכרז/JB-179)

היחידה המציעה: אגף הכספים כלכלה ותקציבים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 05/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת ת"א ומועמדים חיצוניים, נשים וגברים כאחד.
תיאור התפקיד:

סיוע למנהל יחידת ההספקה בפעילות השוטפת של היחידה ואחריות למערכת הלוגיסטית , ERP כולל:

מעורבות בגיבוש והגדרה של תהליכי רכש חדשים, כתיבת הוראות עבודה ועדכון נהלי האוניברסיטה בתחום הרכש.
מעקב ובקרה על פעילות היחידה, לרבות בנייה, הפקה וניתוח דוחות ומתן מידע והמלצות למנהלים ביחידה.
ריכוז ותיעוד הבקרות הנערכות ביחידה.
ניהול ממשק הביקורות אל מול גורמים פנימיים וחיצוניים.
אחריות למערכת הלוגיסטית –ERP  בהתאם להנחיה המקצועית של מנהל מערכות כספיות, כולל:

עדכון המערכת בהתאם לצרכים המשתנים, כולל איתור צרכים, אפיונם וטיפול בפיתוחים חדשים בתיאום עם אגף המחשוב וטכנולוגיות מידע. בדיקת תקינות הפיתוחים ואחריות להטמעתם.
ניהול שוטף של המערכת, לרבות הקמה ועדכון הגדרות בתחום הלוגיסטיקה (קטלוג פריטי מחירונים, קטגוריות רכש, אישור ספקים בהתאם לחוק חובת המכרזים ועוד).
הדרכה ותמיכה שוטפת לכלל המשתמשים במערכת, ביחידה וביחידות הקמפוס, בביצוע תהליכי רכש ולוגיסטיקה, לרבות טיפול בתקלות, ביצוע הדרכות וכתיבת הנחיות וחוברות הדרכה.
תמיכה טכנית לעובדי היחידה בכל תחומי המערכת (רכש, מלאי, כספים, אינוונטר וכו').
תמיכה טכנית לספקים בתפעול פורטל הספקים האוניברסיטאי (ISUPPLIER).

אחריות לאתר האינטרנט של היחידה.
ניהול פרויקטים בהתאם לצורכי היחידה.

ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש

דרישות המשרה:

תואר אקדמי.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד עצמאי בתחומי הרכש.
ניסיון בעבודה עם מערכת ERP  בתחומי רכש ולוגיסטיקה, לרבות ידע והבנה מעמיקה של המערכת.
ניסיון בתמיכה טכנית במשתמשים וכתיבת נהלי עבודה – יתרון  
שליטה ביישומיOFFICE , בדגש על EXCEL ברמה גבוהה.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה מאד, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת הנחייה והדרכה.
יוזמה,כושר תכנון, תיאום וארגון.
יכולת הובלת שינויים בתהליכי עבודה.
יכולת התמודדות עם מצבים מורכבים, עומס משימות ולחץ.
תודעת שירות גבוהה, יכולת מתן מענה לצרכים של מגוון אוכלוסיות ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.  

טכנאי/ת תקשורת בכיר/ה (JB-171) (2019/מכרז/JB-171)

היחידה המציעה: אגף מחשוב וטכנולוגיות מידע
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 05/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת ת"א ומועמדים חיצוניים, נשים וגברים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול ברשת תקשורת המחשבים האוניברסיטאית, כולל:

התקנה, הגדרה ותחזוקה של מתגים מתוצרת Cisco.
התקנת משדרים אלחוטיים.
איתור וטיפול בתקלות תקשורת.
תיאום עבודה מול קבלני תקשורת.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

הערה: העבודה מתבצעת ברחבי הקמפוס וכרוכה במאמץ פיזי קל ובנשיאת ציוד.

 

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות.
הכשרה פורמלית בתחום המחשבים.
יתרון לבעלי אחד מאלה:

תעודת הנדסאי/טכנאי תקשורת/אלקטרוניקה עם התמחות בתקשורת מחשבים
תואר אקדמי בתחום רלוונטי

הכשרת cisco רלוונטית (CCENT/CCNA) – יתרון.
ניסיון של שנתיים או יותר בתפקיד טכנאי/ת תקשורת ברשת בינונית או גדולה (מעל 1,000 נקודות קצה, מאות מתגים ונקודות אלחוט) – חובה.
היכרות עם כלי בדיקה של תשתיות תקשורת כגון Fluke, wireshark וניסיון מעשי עם כלים אלו בשטח – יתרון.
שליטה טובה בעברית ואנגלית ויכולת קריאת חומר מקצועי בשפות אלו.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
כושר פיזי ויכולת נשיאה של משאות קלים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערות: מועמדים יידרשו למעבר בחינה מקצועית.     

            נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.

מזכיר/ת החוג ללימודי הערבית והאסלאם (JB-185) (2019/מכרז/JB-185)

היחידה המציעה: ביה"ס למדעי התרבות/ הפקולטה למדעי הרוח
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 04/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות כוללת למינהל החוג וסיוע לסגל האקדמי של החוג, כולל אחריות על מערכת מינהל התלמידים.
סיוע בבניית תוכניות הלימודים וההוראה. 
תכנון מועדי הבחינות ושיבוץ מערכת השעות. 
טיפול בתלמידי החוג, כולל בדיקת זכאות לתואר.
ריכוז ועדות אקדמיות של החוג ומעקב אחר ביצוע ההחלטות. 
סיוע בארגון כנסים, ימי עיון וסמינרים מחלקתיים.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונים.

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.

תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח ברמה גבוהה וידיעה טובה של השפה האנגלית.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, לרבות OFFICE. רצויה היכרות עם מערכת מנהל תלמידים.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה וכושר ארגון ותיאום.
יכולת התמודדות עם עומס ועמידה בלוחות זמנים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

רכז/ת משק ותקציבים (JB-184) (2019/מכרז/JB-184)

היחידה המציעה: ביה"ס למדעי המתמטיקה/ הפקולטה למדעים מדויקים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 04/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות לניהול תקציב ביה"ס ומעקב אחר ביצועו.
ריכוז דיווחים, מעקב אחר הוצאות והכנסות והכנת דוחות תקופתיים.
ביצוע ומעקב אחר הזמנות רכש, ציוד, הזמנות עבודה ואישור חשבונות לתשלום.
ביצוע תשלומים והתחשבנויות כספיות.
אחריות לוגיסטית לתכנון ולביצוע שיפוצים, תקצוב וריכוז הקשר מול הספקים.
טיפול בתקציבי פרויקט ותקציבים של החזרי מחקר.
יעוץ וסיוע לאנשי הסגל בנושא תקציבי מחקר.
קיום קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.
ניהול האינוונטר בתיאום עם יחידת אספקה.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

 

דרישות המשרה:

תואר ראשון, רצוי באחד מתחומים אלה: כלכלה, חשבונאות או בתחום דומה.
ניסיון בעבודת מנהל עצמאית בתחום תקציב.
ניסיון בעבודה במערכת ERP בתחום כספים/לוגיסטיקה/אינוונטר - יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה מלאה בתוכנות OFFICE, לרבות EXEL.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה טובה של השפה האנגלית.
יוזמה, כושר תכנון, תיאום ,ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם מצבים מורכבים ועומס מטלות.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

 הערה : נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.

 כפיפות: לראש ביה"ס ולרכזת הניהולית.

אחראי/ת מעבדת שירות - המכון לחקר הדגנים (JB-177) (2019/מכרז/JB-177)

היחידה המציעה: המכון לחקר הדגנים/הפקולטה למדעי החיים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 02/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת ת"א ומועמדים חיצוניים, נשים וגברים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות לתחום טרנספורמציה של חיטה ומיני דגן נוספים, כולל:

גידול צמחים, הפקת החומר הדרוש וביצוע הטרנספורמציה עד לקבלת צמחים טרנסגניים ואפיונם ברמה הפנוטיפית והמולקולארית.
אחריות לתפעול השוטף של מתקן הטרנספורמציה.
הנחייה ופיקוח על עבודתם של עוזרי מחקר והדרכת תלמידי מחקר וחוקרים בביצוע טרנספורמציה.
אחריות לתחזוקה של הציוד, ניהול המלאי וקבלת הזמנות.
קשר עם חוקרים באוניברסיטה ומחוצה לה.
פיתוח והטמעה של שיטות חדשות לטרנספורמציה של חיטה ושל מיני דגן נוספים.
פיתוח והטמעה של כלים לעריכה גנומית.

ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש. 

דרישות המשרה:

תואר שני לפחות במדעי החיים עם התמחות במדעי הצמח.     
ניסיון בגידול צמחים, עדיפות לצמחי דגן .
ידע וניסיון בעבודה מולקולארית עם צמחים. רצוי ניסיון בעבודה עם תרביות רקמה וטרנספורמציה של צמחים.
ניסיון בעבודה בשיטות של עריכה גנומית.
ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה, לרבות יכולת הבעה וניסוח בשפות אלה.
יכולת כתיבה והגשה עצמאית של הצעות מחקר (בעברית ובאנגלית).
יוזמה, כושר תכנון, תיאום וארגון.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.       

 

כפיפות:   לראש מכון הדגנים   

עובד/ת תחזוקה (JB-178) (2019/פרסום/JB-178)

היחידה המציעה: הפקולטה למדעים מדויקים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 02/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

ביצוע עבודות תחזוקה ותפעול שוטף בבנייני הפקולטה והאגף למחשוב וטכנולוגיות מידע, כולל :

איתור תקלות ותיקונן.
טיפול במפגעים ובבעיות בתחום הבטיחות.
ארגון כיתות הלימוד והציוד הנדרש.
סיוע בפיקוח על ניקיון הבניינים.
חלוקת ציוד, כולל פינוי ושינוע של ציוד כבד משקל.
חלוקת דואר וביצוע שליחויות בקמפוס.
סיוע בארגון טקסים ואירועים בפקולטה.
מתן שירות לסגל האקדמי והמנהלי ולציבור הסטודנטים.
דיווח על תקלות באמצעות המערכת הממוחשבת.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך וע"פ הנחיית הממונים.

דרישות המשרה:

השכלה תיכונית/מקצועית מלאה, 

ידע טכני וניסיון בעבודה בתחום האחזקה.
יכולת איתור תקלות וביצוע תיקונים קלים.
כושר גופני טוב.
רישיון נהיגה.
ידע בסיסי בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
ידע ויכולת תפעול של מכשירים להוראה אור קולית. 
ידיעה טובה של השפה העברית ויכולת תקשורת בשפה האנגלית. 
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת עבודה בעומס ובלחץ.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה : התפקיד כרוך בעבודה במשמרות.

ביצוע תורנויות בימי שישי, ערבי חג וחול המועד, בהתאם לצורך.

מזכיר/ת תלמידים (JB-182) (JB-182)

היחידה המציעה: הפקולטה לאמנויות
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 02/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול בענייני תלמידים לתואר ראשון ושני ובתכנית הבינלאומית לקולנוע דוקומנטרי, כולל:

מתן מענה שוטף לפניות מועמדים, תלמידים וסגל ביה"ס, קבלת קהל ומתן ייעוץ והכוונה.
קשר עם אגף רישום ומינהל תלמידים וריכוז ועדות הקבלה.
אחריות להכנת הידיעון, ארגון החומר הלימודי, רישום לקורסים, דיווח ציונים, הזנת נתונים והנפקת אישורים.
בדיקה ומעקב אחר מילוי חובות אקדמיים וטיפול בסגירת התואר.
קביעת מערכת השעות ותיאום ולוח הבחינות מול מזכירות הפקולטה.
טיפול במקרים חריגים, ריכוז ועדות הוראה ומעקב אחר החלטותיהן.
סיוע בארגון כנסים, אירועים וטקסים.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

 

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.

תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחום מינהל תלמידים.
ידיעת השפה העברית על  בוריה ושליטה באנגלית ברמה טובה מאוד, כולל יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, כולל שליטה מלאה ביישומי OFFICE.
רצוי ידע בתוכנות גראד וממת”א.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה,יכולת תיאום, ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה : נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.

רכז/ת שיווק (JB-181) (2019/מכרז/JB-181)

היחידה המציעה: האגף לתכנון אסטרטגי ולשיווק
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 02/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד .
תיאור התפקיד:

סיוע בכול מטלות השיווק של האוניברסיטה בתחום האחריות של יחידת השיווק, כמפורט להלן:

אחריות על העלאת קמפיינים שיווקיים, לרבות עבודה מול משרד הפרסום ומול המדיה, ביצוע ההכנות הנדרשות להעלאת הקמפיין,             בקרה שוטפת של הקמפיין וחתירה לעמידה ביעדים שהוגדרו מראש.
אחריות על אירועים שיווקיים, כגון יום פתוח, ימי ייעוץ וימי חשיפה.
סיוע בהפקת חומרים שיווקיים אופליין (ברושורים, שילוט, פוסטרים וכד') ואונליין (באנרים, סרטוני וידיאו, ניוזלטרים וכד').
שליחת ניוזלטרים לקהלי המטרה, לרבות שליפת האוכלוסיות לדיוור, טיפול בקמפיין הדיוור והוצאת דו"ח תוצאות.
עבודה עם מערכת ה-CRM האוניברסיטאית ועם מערכת Marketing Automation, לרבות הוצאת דו"חות סיכום, התממשקות                 עם מערכות נוספות, שליפת רשומות, דיוור לפי קריטריונים שונים ותכנון מסעות לקוח.
ליווי והדרכת יחידות האוניברסיטה (אקדמיות ומינהלתיות) בפעילותן השיווקית, באופן שוטף או לקראת ובמהלך קמפיינים, לפי הנדרש.
עבודה שוטפת מול ספקים, לרבות משרד פרסום, אתרי לימודים, CRM, תוכנת דיוור ועוד.
סיוע בניהול תקציב.
תמיכה בכול הפעילות המתבצעת ביחידת השיווק, לרבות אירועים לקהל הרחב ותוכן באינטרנט.
אחריות על אתר המידע למועמדים, לרבות עדכונו, עריכתו וניטור תנועה באמצעות כלי אנליטיקס.
פילוח אוכלוסיות הגולשות באתר וביצוע שיווק מותאם אישית אונליין ובזמן אמת לאוכלוסיות אלה.
התעדכנות מקצועית שוטפת ולמידה עצמית לגבי כלי עבוד חדשים, טקטיקות ותיאוריות בעולם השיווק.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.  

דרישות המשרה:

תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר. תואר שני - יתרון.
ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודה בתחום השיווק או הפרסום , במשרד פרסום או במחלקת שיווק בחברה גדולה, לרבות עבודה מול מספר רב של לקוחות.
ניסיון בעבודה שוטפת מול משרד פרסום בקידום פרויקטים שונים ובהעלאה של קמפיינים לאוויר, וכן טיוב פריסת מדיה, ביצוע בקרה  וניתוח דו"חות מדיה.
ניסיון בעבודה עם מערכת CRM (יתרון לניסיון עם סיילספורס) ועם תוכנת מרקטינג אוטומיישן (יתרון לניסיון עם פרדוט), לרבות עדכון כרטיסי לקוח, הוצאת דו"חות, הוצאת דיוורים ותכנון מסעות לקוח.
ניסיון בעבודה מול מוקד מכירות ומתן משוב שוטף על בסיס דו"חות ממערכת CRM.
ניסיון בעבודה על מערכת CMS של אתר (יתרון לניסיון בדרופל).
ניסיון עם מערכות להגשת תוכן דינמי (דוגמת דינמיק יילד).
ניסיון עשיר בניהול הפקות אונליין ואופליין, לרבות פרינט, דיגיטל ווידיאו.
ניסיון  בטיפול בתקציב.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת אנגלית ברמה טובה.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה : נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.                                                                                                 

 כפיפות: למנהל יחידת השיווק

מזכיר/ת תלמידים (JB-180) (2019/מכרז/JB-180)

היחידה המציעה: בית הספר לאדריכלות/הפקולטה לאמנויות
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 02/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול בענייני תלמידים לתואר ראשון בביה"ס , כולל:

מתן מענה שוטף לפניות מועמדים, תלמידים וסגל ביה"ס, לרבות קבלת קהל ומתן ייעוץ והכוונה
ריכוז ועדת ההוראה של ביה"ס, כולל הכנת החומר בענייני תלמידים, כתיבת פרוטוקולים של ישיבות הוועדה ואחריות ליישום החלטות הוועדה.
ארגון הבידינג, רישום לקורסים והזנת ציונים.
מעקב אחר מצב הלימודים ובדיקת חובות לתואר.
תיאום שיעורי ההשלמה מול המורים.
תיאום מועדי הגשת העבודות, טיפול ואחריות לקבלתם והעברתם למורים.
טיפול בהליך סיום הלימודים לתואר וסגירת תיקי הגמר של תלמידי ביה"ס.
הזנת נתונים למערכות הממוחשבות.
קשר עם אגף הרישום ומינהל התלמידים ועם גורמים נוספים באוניברסיטה.
סיוע בעבודת המזכירות וביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.

תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.

ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
ניסיון בתחום מינהל תלמידים ובעבודה עם מערכות מינהל תלמידים – יתרון.
ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE.
ידיעת השפה העברית על בוריה כולל יכולת ניסוח בכתב ובעל פה וידיעה טובה של השפה האנגלית, כולל יכולת תכתובת והבעה.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר ודייקנות ויכולת מעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה : נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך. 

ספרן/ית (JB-176) (2019/פרסום/JB-176)

היחידה המציעה: הספרייה למדעי החברה, לניהול ולחינוך ע"ש ברנדר-מוס
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 60% | מועד אחרון להגשה: 21/08/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת ת"א ומועמדים חיצוניים, נשים וגברים כאחד.
תיאור התפקיד:

מתן שירותי מידע, יעוץ והדרכה ללקוחות הספרייה, כולל:  

העברת הדרכות פרונטליות (בעברית ובאנגלית), יחידניות וקבוצתיות, בשימוש במשאבי מידע.
כתיבה של חומרי הדרכה.
סיוע בפיתוח שירותי יעוץ והדרכה חדשים ובהכנת לומדות.
מתן יעוץ ומענה לפונים לספרייה במגוון ערוצי המדיה הדיגיטלית.
התעדכנות שוטפת במאגרי מידע ובטכנולוגיות מידע.
כתיבה ועריכה של תכנים מקצועיים ברשתות החברתיות של הספרייה.
פיתוח אוספים וטיפול ברשימות קריאה.
השתתפות בפרוייקטים שונים של  הספרייה ובצוותי עבודה הפועלים בספרייה.
ביצוע מטלות מקצועיות נוספות בהתאם לצורך.

דרישות המשרה:

תואר אקדמי (רצוי בתחומי מדעי החברה, מנהל עסקים או חינוך).
הכשרה פורמלית בספרנות/מידענות (תואר אקדמי או תעודה בספרנות/מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות).
ניסיון בעבודה בתחום הספרנות ובמתן שירותי יעוץ והדרכה.
יכולת עמידה מול קהל  ויכולת הדרכה (בעברית ובאנגלית).
ניסיון בעבודה עם מערכות עלמא ופרימו.
ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, כולל שימוש במאגרי מידע, רצוי בתחומי מדעי החברה, חינוך ומנהל עסקים.
שליטה ביישומיOFFICE , לרבות שליטה בEXCEL- ואוריינות מחשב ברמה גבוהה.  
שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
כושר ארגון, תיאום, יוזמה ואחריות.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
יכולת לימוד של מערכות חדשות והתעדכנות מקצועית.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.  

הערה : נדרשת נכונות לעבודה במשמרות, בימי ו' ובשעות נוספות בהתאם לצורך.

משרה סגל אקדמי ()

היחידה המציעה: בית הספר למדעי המחשב
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 01/11/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:

משרה סגל אקדמי

ביה"ס למדעי המחשב

הפקולטה למדעים מדויקים

אוניברסיטת תל-אביב

ביה"ס למדעי המחשב מחפש מועמדים למשרה בכל הדרגות האקדמיות. המשרה הינה תקנית ועשויה להקנות קביעות בשלב מאוחר יותר.

מקבלי המשרה יידרשו ליזום ולהוביל תכניות מחקר חדשניות, לשתף פעולה עם עמיתים, להנחות תלמידי תואר שני ושלישי ולקחת חלק בהוראה.

הליכי המינוי של המועמדים ייעשו בהתאם לנוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה. הדרגה האקדמית תיקבע על פי כישוריהם של המועמדים. המשרה תאויש בהתאם לכישורי המועמדים המתאימים וצורכי בית הספר.

דרישות המשרה:

על המועמדים להוכיח יכולת לבצע מחקר עצמאי באמצעות פרסומים בכתבי עת ובכנסים אקדמיים מובילים ושפיטים;
בעלי יכולת הוראה טובה;
בעלי תואר שלישי, שהתחילו את השתלמות בתר-הדוקטור.

על המועמד/ת להמציא:

קורות חיים;
רשימת פרסומים;
מסמך המסכם את הפעילות המחקרית ואת תוכניות המחקר העתידיות;
מסמך קצר בנוגע להוראה.

המסמכים יועברו לענת עמירב ap@cs.tau.ac.il, לכל המאוחר עד ל-1 בנובמבר 2019

כל מועמד/ת מתבקש/ת להעביר 3-5 מכתבי המלצה. מכתב אחד יהיה מהמנחה לתואר השלישי, השני מהמנחה לפוסט דוקטורט והשאר מחוקרים איתם היה שיתוף פעולה.

מכתבי המלצה יישלחו ישירות לענת עמירב ap@cs.tau.ac.il לכל המאוחר עד

ל-1 בנובמבר 2019

ביה"ס שומר את הזכות לפנות לממליצים נוספים.

***המשרה פתוחה למועמדים ללא כל אפליה על בסיס מין, לאום או מוצא ****

משרה סגל אקדמי בכיר במסלול המקביל למורים ()

היחידה המציעה: בית הספר למדעי המחשב
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 01/11/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:

משרה סגל אקדמי בכיר במסלול המקביל למורים

ביה"ס למדעי המחשב ע"ש בלווטניק

הפקולטה למדעים מדויקים

אוניברסיטת תל-אביב

ביה"ס למדעי המחשב מחפש מועמדים למשרה במסלול המקביל למורים בכל הדרגות האקדמיות. המשרה הינה תקנית ועשויה להקנות קביעות בשלב מאוחר יותר. מספר המשרות במסלול זה הוא מוגבל.

המועמדים/ות יתבקשו להוכיח השכלה בתחום, ניסיון משמעותי קודם בתחום, ובכלל זה ניסיון הוראה במוסדות אקדמיים מוכרים ובעלי מוניטין, יכולת הובלת תלמידים להישגים משמעותיים ויכולת פיתוח קורסים מקצועיים בתחום.

נדרשת ידיעה של עברית ואנגלית ויכולת הוראה בשפות אלו.

הדרגה האקדמית תיקבע על פי הכישורים והניסיון של המועמד/ת בהתאם לכללי האוניברסיטה. הליכי המינוי של המועמד/ת ייעשו בהתאם לנוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה, ובכפוף לאישור המוסדות האקדמיים המוסמכים. אין האוניברסיטה מחויבת לקבל הצעה כלשהי.

דרישות המשרה:

בעלי יכולת הוראה מעולה וניסיון מוכח בהוראה של קורסים אקדמיים במדעי המחשב;
על המועמדים להוכיח יכולת לבצע מחקר עצמאי באמצעות פרסומים בכתבי עת ובכנסים אקדמיים מובילים ושפיטים;
בעלי תואר שלישי בתחום מדעי המחשב.

על המועמד/ת להמציא:

קורות חיים;
רשימת פרסומים;
מסמך בנוגע להוראה, המתייחס לניסיון בהוראה וכן לפיתוח תוכניות הוראה בעתיד ולהשתלבות בפעילות ההוראה בבית הספר למדעי המחשב;
מסמך המסכם את הפעילות המחקרית ואת תוכניות המחקר העתידיות.

 

המסמכים יועברו לענת עמירב ap@cs.tau.ac.il, לכל המאוחר עד ל-1 בנובמבר 2019.

כל מועמד/ת מתבקש/ת להעביר 3-5 מכתבי המלצה. מכתב אחד יהיה מהמנחה לתואר השלישי, והשאר מחוקרים איתם היה שיתוף פעולה בתחום ההוראה והמחקר.

מכתבי המלצה יישלחו ישירות לענת עמירב ap@cs.tau.ac.il לכל המאוחר עד

ל-1 בנובמבר 2019

ביה"ס שומר את הזכות לפנות לממליצים נוספים.

***המשרה פתוחה למועמדים ללא כל אפליה על בסיס מין, לאום או מוצא ****

Position at the School of Social and Policy Studies ()

היחידה המציעה: בית הספר ללימודי חברה ומדיניות
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 02/10/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:

Position at the School of Social and Policy Studies

Faculty of Social Sciences

Tel Aviv University

Israel

 

July 2019

 

The School of Social Sciences at Tel Aviv University invites applications for a full-time, tenure-track position. Successful applicants must have expertise in Labor Studies, Sociology, Computational Social Sciences, Public Management or related fields.

The School is composed of four departments: Communication, Labor Studies, Public Policy, and Sociology and is part of the Faculty of Social Sciences. It combines research and teaching in a wide range of fields concerned with social sciences. It has a strong commitment to multidisciplinary research and teaching, and provides opportunities for interactions with many departments and research units on and off campus. It has a rich tradition of high-level, internationally recognized research and teaching.

The candidate must have a PhD degree or expect to be awarded a doctoral degree by October 2019, in Labor Studies, Computational Social Sciences, Sociology of Organization or related fields, with excellent proven research and publication record. Post-doctoral experience is desirable.

The position includes full-time teaching, at introductory level courses (classes at Tel Aviv University are taught in Hebrew), supervision of MA and PhD students, and pursuing high- quality research based on grants received from competitive local and international foundations. 

Qualified applicants should send a complete CV, a detailed statement of research and teaching interests, copies of selected recent publications, teaching evaluations (if such exist), and 3-4 names and addresses of recommending academics to: Prof. Itai Sened, Head, School of Social and Policy Studies, Tel Aviv University, Tel Aviv 69978 Israel; e-mail: schoolsps@tauex.tau.ac.il. The application deadline is October 2, 2019.

סגל אקדמי לפקולטה לרפואה לשנת תשפ"א ()

היחידה המציעה: בית הספר לרפואה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 30/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:

 

 

 

סגל אקדמי לפקולטה לרפואה לשנת תשפ"א

 

 

היחידה המציעה: בית הספר לרפואה

מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 30.9.19

 

בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב מחפש מועמדות ומועמדים מצוינים בכל הדרגות האקדמיות. המשרה היא תקנית ועשויה להוביל למעמד של קביעות בתום תקופת הניסיון.

 

תיאור המשרה:

 

מקבלי המשרה יידרשו ליזום ולהוביל תכניות מחקר חדשניות, לשתף פעולה עם עמיתים, להנחות תלמידי תואר שני ושלישי ולקחת חלק בהוראה.

 

דרישות המשרה:

 

המשרות הן למחלקות של פיזיולוגיה ופרמקולוגיה ומיקרוביולוגיה ואימונולוגיה קלינית. תינתן עדיפות למחקר בתחום בריאות וחולי עם דגש על שילוב של מחקר ממוקד  עם מחקר בינתחומי. תחומי ההתמחות כוללים, אך אינם מוגבלים לנושאים הבאים:  היבטים מולקולאריים של פיזיולוגיה, פרמקולוגיה, אימונולוגיה ומיקרוביולוגיה, בתחומי מחקר הכוללים  סרטן,  מחלות מטבוליות, נוירונליות, קרדיווסקולריות, דלקתיות ומדבקות.

תואר Ph.D ו\או, M.D, עם הכשרה בתר-דוקטורנטית, בתחום הביולוגיה והרפואה , יכולת מוכחת בביצוע מחקר עצמאי באמצעות פרסומים בכתבי עת אקדמיים מובילים ושפיטים, יכולת הוראה טובה.

 

להגשת מועמדות יש להמציא:

קורות חיים בהתאם  להנחיות באתר הפקולטה (*)  ; רשימת פרסומים; מסמך קצר (עד 3 עמודים) המסכם את הפעילות המחקרית עד כה; תכניות מחקר עתידיות; מסמך קצר המפרט את תחומי ההוראה בהם יוכל המועמד/ת  להשתלב בהתייחס לתחומי ההוראה הנלמדים במסגרת הפקולטה לרפואה ;

 

יש לפנות לקבלת 3 מכתבי חוות דעת מהמנחה לדוקטורט, מנחה פוסט דוקטורט וממליץ נוסף,  אשר יישלחו על פי בקשת המועמד/ת ישירות לפרופ' רינה רוזין-ארבספלד, יו"ר ועדת חיפוש :

תיק המועמדות ומכתבי ההמלצה יוגשו בדוא"ל לכתובת: medisearch@tauex.tau.ac.il 

(*) https://med.tau.ac.il/Instructions-for-submiting-CV

הליכי המינוי של המועמדים ייעשו בהתאם לנוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה, בכפוף לאישור המוסדות האקדמיים המוסמכים ולפי שיקול דעתם. הדרגה האקדמית תיקבע על פי כישוריהם של המועמדים. ההצעה מיועדת למועמדים ללא כל אפליה על בסיס מין, לאום או מוצא. היא תאויש בהתאם לכישורי המועמדים המתאימים וצורכי בית הספר. אין האוניברסיטה מחויבת לקבל הצעה כלשהי

Postscript First

This is a debugging block

Postscript Second

This is a debugging block

Postscript Third

This is a debugging block

Postscript Fourth

This is a debugging block