דרושים: משרות פנויות

Preface First

This is a debugging block

Preface Second

This is a debugging block

Preface Third

This is a debugging block

תוכן

This is a debugging block

סגן/ית מנהל אגף ומנהל/ת היחידה לפיתוח משאבי אנוש (JB-216) (2019/מכרז/JB-216)

היחידה המציעה: אגף משאבי אנוש
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 27/11/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד. על פי חוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים התשע"ג (2012) - למשרה זו יוכלו לגשת גם עובדים בעלי תעודת הנדסאי או טכנאי מוסמך במקום תואר אקדמי.
תיאור התפקיד:

אחריות כוללת לניהול מערך הפעילות של היחידה לפיתוח משאבי אנוש במכלול התחומים שבאחריותה וסיוע לסמנכ"ל משאבי אנוש בעיצוב ובגיבוש מדיניות משאבי אנוש ויישומה, קביעת מטרות ויעדים, תכנון ופיתוח משאבים ניהוליים, עדכון נהלים והטמעתם בכלל יחידות הקמפוס.

התפקיד כולל:

 ניהול וליווי מקצועי של מדורי היחידה בנושאי גיוס והשמה, כוח אדם ובקרה, הדרכה ורווחה.
 ניהול מערכת יחסי העבודה באוניברסיטה, לרבות קשר עם נציגות ועדי העובדים בכל הסגלים והסקטורים, השתתפות במו"מ ועבודה שוטפת עם הלשכה המשפטית באוניברסיטה.
 אחריות ליישום הוראות ההסכם הקיבוצי, הסכמי העבודה, נהלים והוראות האוניברסיטה בכל יחידות האוניברסיטה.
 יעוץ והדרכה למנהלים בכלל יחידות האוניברסיטה במכלול הנושאים שבתחום התפקיד.
 אחריות לניהול מצבת התקנים בהתאם למדיניות הנקבעת ע"י מנכ"ל האוניברסיטה ובשיתוף עם יחידת או"ש ואגף הכספים.
 השתתפות בניהול תקציב האגף, ייזום ופיתוח פרויקטים באגף בתחומים שונים.
 ניהול צוות העובדים.
 חברות בוועדות פנים אוניברסיטאיות.
 ייצוג האוניברסיטה בפני מגוון גורמי פנים וחוץ, לרבות בתי משפט, ות"ת/מל"ג, הממונה על השכר באוצר, הסתדרות ועוד.
 ביצוע משימות נוספות כפי שיוחלט ע"י סמנכ"ל משאבי אנוש וככל שיידרש.

דרישות המשרה:

תואר ראשון – חובה.  תואר שני- יתרון (רצוי באחד מתחומים אלה: משאבי אנוש/ מדעי ההתנהגות/מדעי החברה).
ניסיון של מספר שנים בתפקיד ניהולי בתחום רלוונטי, הכולל ניסיון בתחום משאבי אנוש וידע בדיני עבודה.
ניסיון של כ- 5 שנים לפחות (במהלך השנים האחרונות) בניהול צוות עובדים מגוון.
הכרת המערכת האקדמית- יתרון.
יוזמה ועצמאות, כושר תכנון, תיאום וארגון.
יכולת התמודדות עם מצבים מורכבים ועומס משימות.
יכולת ניהול מו"מ.
יכולת ניהול תקציב.
ידיעת השפה העברית על בוריה, לרבות כושר הבעה וניסוח בכתב ובע"פ ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאד.
יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה ביישומי OFFICE. רצויה היכרות עם מערכת ERP.

יכולת תקשורת בינאישית טובה ויכולת מתן מענה לצרכים של אוכלוסיות מגוונות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות וחריגות, בהתאם לצורך.

כפיפות : לסמנכ"ל משאבי אנוש

טכנאי/ת מעבדת שירות SPECT CT -PET (2019/מכרז/JB-215)

היחידה המציעה: הפקולטה לרפואה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 26/11/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד .
תיאור התפקיד:

אחריות לתפעול השוטף של בדיקות SPECT CT ,  PET- CT ומכשיר מיקרו MRI , במסגרת מרכז הדימות ביחידה לציוד              בין-מחלקתי של הפקולטה, כולל :

סיוע ומתן שירות לחוקרי הפקולטה ולחוקרים חיצוניים בביצוע עבודת מחקר באמצעות שיטות דימות מולקולרי חדשניות בתחומים שונים של הביו-מד,  לרבות סיוע בתכנון ניסויים, ביצועם וסיכום הממצאים.
בניית הפרוטוקולים של בדיקות הדימות השונות בחיות מעבדה בהתאם לדרישות המחקר וסיוע בביצוע האנליזות                   ובעיבוד הנתונים.
הפעלת תוכנת IMARIS ותוכנות למידה עמוקה לאנליזה של תמונות ממכשירי הדימות.
ייעוץ מקצועי וטכנולוגי והדרכה מעשית בתחום.
טיפול בתחזוקה ובהזמנת הציוד הנלווה הנדרש וביצוע תחזוקה מונעת. 
אחריות לבטיחות בביצוע הניסויים, ביצוע בדיקות בטיחות וטיפול בליקויים ובמניעתם. 
סיוע בפיתוח השימוש המחקרי בציוד הצב"מ ובהרחבת השימוש בו.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות מנהל היחידה וככל שיידרש.

דרישות המשרה:

אחריות לתפעול השוטף של בדיקות SPECT CT ,  PET- CT ומכשיר מיקרו MRI , במסגרת מרכז הדימות ביחידה לציוד בין-מחלקתי של הפקולטה, כולל :

סיוע ומתן שירות לחוקרי הפקולטה ולחוקרים חיצוניים בביצוע עבודת מחקר באמצעות שיטות דימות מולקולרי חדשניות בתחומים שונים של הביו-מד,  לרבות סיוע בתכנון ניסויים, ביצועם וסיכום הממצאים.
בניית הפרוטוקולים של בדיקות הדימות השונות בחיות מעבדה בהתאם לדרישות המחקר וסיוע בביצוע האנליזות  ובעיבוד הנתונים.
הפעלת תוכנת IMARIS ותוכנות למידה עמוקה לאנליזה של תמונות ממכשירי הדימות.
ייעוץ מקצועי וטכנולוגי והדרכה מעשית בתחום.
טיפול בתחזוקה ובהזמנת הציוד הנלווה הנדרש וביצוע תחזוקה מונעת. 
אחריות לבטיחות בביצוע הניסויים, ביצוע בדיקות בטיחות וטיפול בליקויים ובמניעתם. 
סיוע בפיתוח השימוש המחקרי בציוד הצב"מ ובהרחבת השימוש בו.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות מנהל היחידה וככל שיידרש.

מזכיר/ת תלמידים (JB-210) (2019/מכרז/JB-210)

היחידה המציעה: ביה"ס לכלכלה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 50% | מועד אחרון להגשה: 26/11/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול בענייני תלמידים לתואר ראשון, כולל:

מתן מענה שוטף לפניות תלמידים וסגל הוראה, לרבות קבלת קהל ומתן ייעוץ והכוונה למועמדים ולתלמידים.
מעקב אחר מילוי חובות אקדמיים ויישום החלטות ועדת ההוראה.
ארגון חומר לימודי, רישום לקורסים ודיווח ציונים.
מעקב אחר מצב לימודים.
בדיקת עמידה בדרישות הקדם לקורסים.
הזנת נתונים למערכת הממוחשבת.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

 

דרישות המשרה:

תואר אקדמי-רצוי. תעודת בגרות- חובה.

ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחום מינהל תלמידים.

ניסיון בתחום מינהל תלמידים ובעבודה עם מערכות מינהל תלמידים – יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE ובאינטרנט. רצויה הכרת מערכת מינהל תלמידים.
ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח בכתב ובעל פה וידיעה טובה של השפה האנגלית.                             
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

מזכיר/ת החוג להיסטוריה של עם ישראל (JB-214) (2019/מכרז/JB-214)

היחידה המציעה: הפקולטה למדעי הרוח
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 75% | מועד אחרון להגשה: 24/11/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות למינהל החוג וסיוע לסגל האקדמי של החוג, לרבות אחריות על מערכת מינהל התלמידים.
סיוע בבניית תוכניות הלימודים וההוראה. 
תכנון מועדי הבחינות ושיבוץ מערכת השעות. 
טיפול בתלמידי החוג, כולל בדיקת זכאות לתואר.
ריכוז ועדות אקדמיות של החוג ומעקב אחר ביצוע ההחלטות. 
סיוע בארגון סיורים לימודיים, כנסים, ימי עיון וסמינרים מחלקתיים.
ביצוע מטלות נוספות עפ"י הנחיית הממונים ובהתאם לצורך.

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.

תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח ברמה גבוהה וידיעה טובה של השפה האנגלית.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, כולל שליטה בתוכנות OFFICE. רצוי ניסיון במערכת מינהל תלמידים.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
כושר ארגון ותיאום, יוזמה ואחריות.
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

מנהל/ת מדור יעץ והדרכה (JB-161) (2019/מכרז חוזר/JB-161)

היחידה המציעה: הספרייה למדעי החיים ולרפואה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 24/11/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת ת"א ומועמדים חיצוניים, נשים וגברים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות למכלול תחומי הפעילות של המדור, כולל:

ניהול נושאי הייעץ וההדרכה, לרבות ארגון ופיקוח על ביצועם.
ניהול צוות עובדי המדור והדרכתו.
פיתוח הדרכות פרונטליות וממוחשבות לשימוש במשאבי הספרייה.
מתן  שירותי יעץ והדרכה שוטפים (פרונטלית ובערוצים נוספים).
השתתפות בגיבוש מדיניות הספרייה בנושאי יעץ והדרכה.
פיתוח אוסף הייעץ.
אחריות על ניהול תוכן ברשתות חברתיות.
בדיקה והערכה של מקורות מידע חדשים וקיימים.
ייצוג המדור בוועדות בין ספרייתיות באוניברסיטה ומחוצה לה.
השתתפות בפרויקטים של הספרייה.
ביצוע מטלות מקצועיות נוספות בהתאם לצורך.

דרישות המשרה:

תואר אקדמי והכשרה פורמלית בספרנות (תואר או לימודי תעודה בספרנות/ מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות).
ניסיון של מספר שנים בעבודת ספרנות/מידענות בתחום מאגרי מידע וייעץ.
ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ספרייתיות ממוחשבות ובטכנולוגיות מידע.
היכרות עם מערכות פרימו ו/או עלמא.
היכרות מעמיקה עם מאגרי מידע אקדמיים-מחקריים. היכרות עם מאגרי מידע ביו-רפואיים - יתרון.
ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
יכולת ניהול צוות עובדים.
יכולת הדרכה.
כושר ארגון, תיאום, יוזמה ואחריות.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת לימוד מערכות חדשות והתעדכנות מקצועית.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה:  התפקיד כרוך בעבודה במשמרות, ובשעות נוספות בהתאם לצורך.

כפיפות: למנהלת הספרייה למדעי החיים ולרפואה.

טכנאי/ת תקשורת בכיר/ה (JB-171) (2019/מכרז/JB-171)

היחידה המציעה: אגף מחשוב וטכנולוגיות מידע
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 24/11/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת ת"א ומועמדים חיצוניים, נשים וגברים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול ברשת תקשורת המחשבים האוניברסיטאית, כולל:

התקנה, הגדרה ותחזוקה של מתגים מתוצרת Cisco.
התקנת משדרים אלחוטיים.
איתור וטיפול בתקלות תקשורת.
תיאום עבודה מול קבלני תקשורת.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

הערה: העבודה מתבצעת ברחבי הקמפוס וכרוכה במאמץ פיזי קל ובנשיאת ציוד.

 

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות.
הכשרה פורמלית בתחום המחשבים.
יתרון לבעלי אחד מאלה:

תעודת הנדסאי/טכנאי תקשורת/אלקטרוניקה עם התמחות בתקשורת מחשבים
תואר אקדמי בתחום רלוונטי

הכשרת cisco רלוונטית (CCENT/CCNA) – יתרון.
ניסיון של שנתיים או יותר בתפקיד טכנאי/ת תקשורת ברשת בינונית או גדולה (מעל 1,000 נקודות קצה, מאות מתגים ונקודות אלחוט) – חובה.
היכרות עם כלי בדיקה של תשתיות תקשורת כגון Fluke, wireshark וניסיון מעשי עם כלים אלו בשטח – יתרון.
שליטה טובה בעברית ואנגלית ויכולת קריאת חומר מקצועי בשפות אלו.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
כושר פיזי ויכולת נשיאה של משאות קלים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערות: מועמדים יידרשו למעבר בחינה מקצועית.     

            נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.

משרה פנויה לחבר/ת סגל בכיר/ה במדעי הרוח ()

היחידה המציעה: היסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 29/12/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:
דרישות המשרה:

משרה פנויה לחבר/ת סגל בכיר/ה במכון להסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות, אוניברסיטת תל אביב

המכון להיסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות ע״ש כהן בפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב מחפש מועמדות/ים למשרה תקנית בהוראה ומחקר בתחומי העיסוק של המכון. המינוי ייכנס לתוקפו בראשית שנת הלימודים תשפ״א. המשרה היא תקנית ועשויה להוביל למעמד של קביעות בתום תקופת הניסיון. הדרגה האקדמית תיקבע על פי כישוריה/ו של המועמד/ת.

המכון עוסק במגוון רחב של נושאים בהסטוריה, פילוסופיה וסוציולוגיה של המדעים הפיזיקליים, הביולוגים, מדעי האדם והחברה והטכנולוגיה והשפעותיהם החברתיות מראשית המדע ועד לעולם הדיגיטלי העכשווי. המכון מחפש חבר/ת סגל מצטיינ/ת בעל/ת יכולת לבצע מחקר עצמאי, אשר י/תשלים ות/יחזק את תחומי ההתמחות הקיימים בו. המשרה פתוחה למועמדות/ים בעלות/י תואר "דוקטור לפילוסופיה" או מועמדות/ים שיקבלו תואר זה לפני מועד תחילת העסקתם. מצופה מהזוכה במשרה ללמד בעברית בתוך שנתיים מתחילת המינוי.

הליכי המינוי של המועמדות/ים ייעשו בהתאם לנוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה, בכפוף לאישור המוסדות האקדמיים המוסמכים ולפי שיקול דעתם.

בפניות יש לכלול:

  1. מכתב מלווה
  2. קורות חיים מעודכנים, כולל רשימת פרסומים
  3. מספר דוגמאות כתיבה
  4. דו"חות סקרי שביעות רצון מהוראה (אם קיימים)
  5. תכנית מחקר
  6. תיאור קצר של קורסים שיילמדו במסגרת מכון כהן (אין צורך בסילבוס מפורט).

כמו כן נדרשים מכתבי המלצה משלושה חוקרות/ים בעלות/י מעמד אקדמי בכיר שיישלחו ישירות אל המכון על-ידי הכותבות/ים.

את הפניות ואת מכתבי ההמלצה יש לשלוח בדוא"ל אל:

פרופ' שאול קציר

ראש מכון כהן להיסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות

אוניברסיטת תל אביב, תל אביב 69978

cohn@tau.ac.il

על הפניות, כולל כל החומרים הנלווים, להגיע אל מכון כהן עד ל-29 בדצמבר 2019, על מכתבי ההמלצה להגיע למכון כהן עד ה-5 בינואר לכל המאוחר.

המשרה פתוחה לכל המועמדות/ים וההודעה פונה לכל המגדרים. היא תאויש בהתאם לכישורי המועמד/ת המתאים/ה וצרכי מכון כהן, ובכפוף לאישור האוניברסיטה. אין המכון, הפקולטה למדעי הרוח או האוניברסיטה מחויבים לקבל פניה כלשהי.

שאלות ניתן להפנות בדואל ל cohn@tau.ac.il

 

סגל אקדמי לפקולטה לרפואה ()

היחידה המציעה: החוג לחינוך רפואי
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 50% | מועד אחרון להגשה: 15/12/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:
דרישות המשרה:

סגל אקדמי לפקולטה לרפואה לשנת תש"פ

 

 

היחידה המציעה: בית הספר לרפואה

מקום העבודה:    החוג לחינוך רפואי, הפקולטה לרפואה

מעמד משרה:     תקני | היקף העסקה:  50% .

מועד אחרון להגשה: 15.12.2019

 

החוג לחינוך רפואי בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב מחפש מועמד/ת מצוין/ת למשרת הוראה  תקנית בכל הדרגות האקדמיות הנהוגות במסלול המקביל (*).  

 

תיאור המשרה:

 

מקבל/ת המשרה יידרש/תידרש להיות שותף/ה פעיל/ה בהוראה בחוג, לשתף פעולה עם עמיתים, ולקחת חלק ביצירת תכניות הוראה חדשניות ויישומן, בבניית תכניות הכשרה ובליווי מנחים בפיתוח המיומנויות השונות הנדרשות בקורסים במסגרת החוג.

 

דרישות המשרה:

 

על המועמד/ת להוכיח ניסיון הוראה במוסדות אקדמיים, עדיף בתחומי החינוך הרפואי, כגון: רפלקציה, מיומנויות תקשורת, פיתוח זהות מקצועית של רופאים וכו'.

בעל/ת יכולת הוראה טובה.

בעל/ת תואר Ph.D. ו/או M.D.

 

על המועמד/ת להמציא:

 

קורות חיים כולל רשימת פרסומים על פי ההנחיות בקישורית: דוגמא לעריכת CV; מסמך קצר (עד 3 עמודים) המסכם את הפעילות ההוראתית והאקדמית עד כה; מסמך קצר המפרט את תחומי ההוראה בהם יוכל המועמד/ת להשתלב; הערכות הוראה בקורסים אקדמיים (אם ישנן שכאלה).

המועמד/ת יפנה/תפנה לקבלת חוות דעת מ- 3 ממליצים אשר יכולים להעיד על היכולות המקצועיות ויכולות ההוראה. עדיפות להמלצות מהמנחה לדוקטורט והמנחה לפוסט דוקטורט (למי שהכשרתו כוללת לימודים אקדמיים אלה).

 

הממליצים מתבקשים למען את מכתבי המלצה ישירות לפרופ' רינה ארבספלד, יו"ר ועדת חיפוש.

תיק המועמדות ומכתבי ההמלצה יישלחו למייל: medisearch@tauex.tau.ac.il 

 

הליכי המינוי של המועמד/ת ייעשו בהתאם לנוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה, בכפוף לאישור המוסדות האקדמיים המוסמכים ולפי שיקול דעתם. הדרגה האקדמית תיקבע על פי כישורי המועמד/ת. ההצעה מיועדת למועמד/ת ללא כל אפליה על בסיס מין, לאום או מוצא. היא תאויש בהתאם לכישורי המועמד/ת המתאימים וצורכי הפקולטה והחוג. אין האוניברסיטה מחויבת לקבל הצעה כלשהי.

Postscript First

This is a debugging block

Postscript Second

This is a debugging block

Postscript Third

This is a debugging block

Postscript Fourth

This is a debugging block