דרושים: משרות פנויות

Preface First

This is a debugging block

Preface Second

This is a debugging block

Preface Third

This is a debugging block

תוכן

This is a debugging block

מזכיר/ת בחינות (JB-117) (2019/מכרז/JB-117)

היחידה המציעה: הפקולטה למשפטים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 27/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד .
תיאור התפקיד:

ריכוז הטיפול במערך הבחינות בפקולטה, כולל:

אחריות לגיוס המשגיחים, לרבות הנחייתם, שיבוצם ופיקוח על עבודתם.
שיבוץ חדרים לבחינות, בתיאום עם גורמים בפקולטה ומחוצה לה.
סיוע למרצים בהעלאת הבחינות למערכת הממוחשבת.
סיוע בפתרון בעיות במערכת הממוחשבת במהלך הבחינות, באופן עצמאי ו/או בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים בחו"ל.
מעקב אחר הבחינות באמצעות המערכת הממוחשבת והתוכנה הייעודית.
אחריות להדפסה ושכפול של טופסי הבחינות.
טיפול ברשימות הנבחנים.
מעקב אחר החזרת הבחינות וסריקתן.
טיפול בערעורים.  
אישור התשלומים למשגיחים.
סיוע שוטף במזכירות התלמידים וביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.                                                                                                                                  תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
רצוי ניסיון במינהל תלמידים ובמערכת הגראד.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, כולל שליטה בתוכנות OFFICE.
ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה באנגלית ברמה טובה מאד, כולל יכולת הבעה ותכתובת.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
כושר תיאום וארגון.
יכולת הנחייה ופיקוח.
יכולת התמודדות עם עומס משימות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערות:  מועמדים יידרשו בעת הריאיון למעבר מבדק קצר בשפה האנגלית, בכתב ובע"פ.

             נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.

 

מזכיר/ת התכנית לניהול סכסוכים וגישור (JB-87) (2018/מכרז/JB-87)

היחידה המציעה: הפקולטה למדעי החברה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 27/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

ריכוז הפעילות האדמיניסטרטיבית של התכנית, כולל:

מתן מענה למתעניינים בלימודים, טיפול במועמדים משלב ההרשמה ועד לקליטתם בתכנית.
טיפול שוטף בתלמידים במהלך לימודיהם עד למועד סגירת התואר.
מתן שירות לסגל האקדמי של התכנית וקיום קשר שוטף עם מגוון גורמים בפקולטה ובאוניברסיטה.
קבלת קהל ומתן מענה והכוונה לפונים.
קשר עם גורמים שונים באוניברסיטה.
אחריות לעדכון אתר האינטרנט של התכנית.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

 

דרישות המשרה:

תואר אקדמי- יתרון  תעודת בגרות- חובה                                                                                                     
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחום מינהל תלמידים.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה בתוכנות OFFICE.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ולחץ.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

 

 

מנהל/ת ספרייה (JB-116) (2019/מכרז/JB-116)

היחידה המציעה: הספרייה למדעים מדויקים והנדסה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 27/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות לניהול הספרייה ולתפעולה, לרבות אחריות לגיבוש מדיניות, לקביעת יעדים ולפיתוחה בכל הנושאים שבתחומי פעילותה:

שירות לקהל, יעץ והשאלה, רכש ספרים, כתבי עת ומאגרי מידע, מחשוב, תחזוקה ומשאבי אנוש.

אחריות לתכנון ולניהול תקציב הספרייה (בנושאי כוח אדם, רכש ולוגיסטיקה), לרבות תקציבי הרכש.
אחריות לניהול ולפיקוח על תהליכי העבודה המקצועיים בספרייה, לרבות בניית תכנית עבודה שנתית ואחריות ליישומה.
אחריות למתן שירות לסטודנטים, לסגל ולקהל הרחב במכלול הנושאים שבטיפול הספרייה.
ניהול צוות עובדי הספרייה, לרבות אחריות לגיוס, הדרכה, הנעה ופיתוח.
אחריות לקידום ופיתוח הספרייה בהיבט הטכנולוגי, לרבות פיתוח שירותים בתחום המחשוב והטמעת טכנולוגיות חדשות.
אחריות לשיווק הספרייה ושירותיה לגורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.
אחריות מקצועית לספריית החוג לגיאוגרפיה וסביבת האדם.
ייצוג הספרייה בפורומים מנהליים ומקצועיים שונים, באוניברסיטה ומחוצה לה, ושיתוף פעולה עם ספריות בארץ ובעולם.
תיאום מדיניות הספרייה עם רשויות הפקולטות למדעים מדויקים ולהנדסה ועם הנהלת האוניברסיטה וקיום קשר עם יחידות האוניברסיטה.
אחריות לביצוע משימות נוספות כפי שתוטלנה מעת לעת על ידי הממונים.

 

דרישות המשרה:

תואר ראשון לפחות והכשרה פורמלית בספרנות (תואר אקדמי או לימודי תעודה בספרנות/מידענות ממוסד אקדמי מוכר לספרנות).

עדיפות לבעלי תעודת MLS (מוסמך למדעי הספרנות). 

רצויה הכשרה מקצועית בתחומי הניהול.
ניסיון של מספר שנים בתפקידי ניהול בתחום הספרנות.
ניסיון של כ-5 שנים לפחות (במהלך השנים האחרונות) בניהול צוות עובדים גדול ומגוון.
ניסיון והיכרות מעמיקה עם תוכנות ומערכות מידע לניהול ספריות ועם משאבי מידע דיגיטליים, רצוי בתחומי המדעים המדויקים וההנדסה.
ניסיון/יכולת הובלה של שינויים טכנולוגיים,הטמעה של מערכות חדשות והובלת שינויים בתהליכי עבודה.
יכולת ייזום, פיתוח והובלה של שירותים חדשים.
יכולת ניהול תקציב.
עצמאות, כושר תכנון, תיאום וארגון.
ידיעת השפות עברית ואנגלית על בוריין, לרבות יכולת ניסוח והבעה ברמה גבוהה בכתב ובע"פ. שליטה בשפות נוספות – יתרון.
אוריינות מחשב גבוהה ושליטה ביישומי OFFICE. רצוי ניסיון במערכת ERP.
יכולת התמודדות עם מצבים מורכבים ועם עומס משימות ולחץ.
תודעת שירות גבוהה, יכולת מתן מענה לצרכים של אוכלוסיות מגוונות ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות וחריגות בהתאם לצורך. 

 

כפיפות: לדקאני הפקולטות למדעים מדויקים ולהנדסה ולמנכ"ל האוניברסיטה.  

מזכיר/ת מינהל וכוח אדם (JB-108) (2018/מכרז/JB-108)

היחידה המציעה: הפקולטה לאמנויות
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 25/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול במכלול הנושאים המינהליים השוטפים של מזכירות הפקולטה, כולל:

מתן שירותי מזכירות לראש מינהל הפקולטה.
מתן מענה שוטף, סיוע והכוונה לפניות חברי הסגל האקדמי, המנהלי והקהל הרחב במכלול הנושאים שבטיפול.
הזנה וטיפול במינויים של עובדים המועסקים לפי שעות, לרבות עדכון והזנת נתונים במערכת ה-ERP.
סיוע בטיפול בהסכמים וחוזים עם גופים חיצוניים בתיאום עם הלשכה המשפטית.
ריכוז אדמיניסטרטיבי של ועדת הבטיחות, כתיבת פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע ההחלטות.
טיפול במצ'ינג בטיחות של הפקולטה וקידום הפרויקטים הרלוונטיים.
טיפול בהשתלמויות בטיחות לתלמידי הפקולטה.
ריכוז נושא השיפוצים בבנייני הפקולטה, לרבות ליווי שוטף של הליך השיפוץ מול גורמים שונים באוניברסיטה.
ארגון אירועי הפקולטה והסיור הלימודי.
טיפול ובקרה על אישורי החנייה, חלוקת התוויות ומתן אישורים מיוחדים לכלל עובדי הפקולטה.
ריכוז הבקשות להדרכות, ללימודים ולהשתלמויות המקצועיות של כלל עובדי הפקולטה.
השכרת חדרים ואולמות לגורמי פנים וחוץ אוניברסיטאיים, לרבות הפקת הצעות מחיר, תיאום מול גורמי המחשוב והתחזוקה.                    
טיפול בבקשות לשיבוץ חדרי המורים והדוקטורנטים בפקולטה.
סיוע בריכוז נתונים סטטיסטיים והכנת מצגות ודו"חות בהתאם לצורך.

ביצוע מטלות נוספות עפ"י הנחיות ראש מנהל הפקולטה.

דרישות המשרה:

 תואר אקדמי- יתרון  תעודת בגרות- חובה..

ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
רצויה הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים.
ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה טובה בשפה האנגלית, לרבות יכולת תכתובת בשפות אלה.
רצויה היכרות עם מערכת ERP ועם מערכת שיריון חדרים MUSHROOM.
שליטה במערכות OFFICE, לרבות EXCEL  ו-POWER POINT.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יוזמה, יעילות, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב אחר ביצוע.
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
תודעת שירות גבוהה, יכולת מתן שירות ומענה לאוכלוסיות מגוונות ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת עבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.

מזכיר/ת אגף (JB-109) (2019/פרסום/JB-109)

היחידה המציעה: האגף לתכנון אסטרטגי ולשיווק
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 50% | מועד אחרון להגשה: 24/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת ת"א ומועמדים חיצוניים, נשים וגברים כאחד.
תיאור התפקיד:

ריכוז הפעילות האדמניסטרטיבית השוטפת של האגף, כולל :
מתן שירותי מזכירות אישית וכללית לסמנכ"ל ולצוות עובדי האגף, לרבות ניהול יומן פגישות.
טיפול בהזמנות באמצעות המערכת הלוגיסטית (בקשות להצעות מחיר וריכוזן, הוצאות דרישות, מעקב ותשלום חשבוניות).
סיוע בעיבוד מידע ובעבודה עם קבצי EXCEL.
סיוע בכתיבת ובעדכון תכנים באתר האוניברסיטה.
ביצוע מטלות נוספות כפי שיוטלו ע"י הסמנכ"ל וכלל שיידרש.

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה מלאה בתוכנות OFFICE, בדגש על EXCEL.
ניסיון ויכולת איתור מידע באינטרנט.
ניסיון במערכת ERP-יתרון.
ידיעת השפה העברית על בוריה, לרבות יכולת ניסוח והבעה בכתב ובע"פ וידיעה טובה של השפה האנגלית.
יכולת ניהול מו"מ עם ספקים.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ולחץ.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה:  נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בעת הצורך.

Position Announcement (2019/אקדמי/116)

היחידה המציעה: הפקולטה למדעי החברה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 07/06/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:

Position Announcement
 

Date Posted: 23/12/2018

Employment type: Tenured track, full-time

Tel-Aviv University’s School of Social and Policy Studies seeks to make a full-time, tenured-track appointment in its Program in Mediation and Conflict Management.

The candidate should demonstrate deep understanding of conflict resolution as a multi-disciplinary field and strong commitment to teaching and research.

Required Qualifications: Earned Ph.D. in Conflict Resolution or related fields such as Business, Economics, Law, Psychology, Public Policy and Sociology, with strong evidence of professional accomplishment in teaching and research.

Preferred Qualifications: Proven success in securing fundable grant proposals and other sources of external funding; Exemplary track record in teaching; Evidence of fruitful collaboration with researchers and practitioners in Conflict Resolution.

Rank: To be negotiated commensurate with experience, research accomplishment, and academic leadership potential/record.

Languages: Full command of Hebrew and English. Familiarity with other languages is highly desirable.

 

The successful applicant will be expected to:

Develop and teach courses in the various domains of conflict resolution, e.g. sociology, politics, psychology, applied economic theory, law, governance, and development, as well as the methodology courses related to these fields.

Mentoring and Supervising of Master Theses and Doctoral Dissertations.

 

 

 

Applications:

To apply, please send full CV, research and teaching agenda, motivation letter, and three letters of recommendation to the address below.
dispute@tauex.tau.ac.il

Procedure:

Review of applications will begin upon reception of the applications and will conclude with the filling of the position.

ראש/ת מינהל (JB-115) (2019/מכרז/115)

היחידה המציעה: הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 23/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות על כל תחומי המינהל בפקולטה, לרבות המינהל האקדמי והכללי.
אחריות מינהלית על ועדות הפקולטה ומעקב אחר ביצוע החלטותיהן.
אחריות על קיום פעילויות מוסדות הפקולטה בהתאם לתקנונים ועל יישום הוראות האוניברסיטה ונהליה בפקולטה.
 השתתפות פעילה בהכנת תקציב הפקולטה ואחריות להפעלתו ולמעקב אחר ביצועו.
אחריות כוללת על מינהל הסטודנטים.
אחריות מינהלית כוללת על מערך הקשרים הבינלאומיים של הפקולטה, לרבות התכניות הבינלאומיות.
אחריות מינהלית על המכונים והמרכזים של הפקולטה.
אחריות מינהלית על מערך קשרי החוץ של הפקולטה.
אחריות כוללת על מזכירות המורים.
אחריות כוללת לנושאי משאבי האנוש של הפקולטה.
אחריות כוללת לנושאי משק, מבנים, ציוד ובטיחות.
ניהול צוות העובדים המינהלי בפקולטה.
מתן מידע ודיווח למוסדות הפקולטה והאוניברסיטה כפי שיידרש.
ייזום פרויקטים בנושאי מינהל הפקולטה וביצועם. 

אחריות לביצוע משימות נוספות כפי שתוטלנה מעת לעת ע"י הדקאן והנהלת האוניברסיטה.

דרישות המשרה:

דרישות התפקיד:

תואר ראשון–חובה. תואר שני-יתרון.
ניסיון של מספר שנים בתפקידי ניהול בתחומי המינהל הכללי. יתרון לניסיון ניהולי בתחום המינהל האקדמי.
ניסיון של כ- 5 שנים לפחות (במהלך השנים האחרונות) בניהול צוות עובדים גדול ומגוון.
ניסיון בניהול תקציבים.
יוזמה, עצמאות, כושר תכנון, תיאום וארגון.
ידיעת השפה העברית  על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד, לרבות כושר הבעה וניסוח בכתב ובע"פ.
יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה ביישומי OFFICE.
יכולת התמודדות עם מצבים מורכבים ועם  עומס משימות בו זמנית.
תקשורת בינאישית טובה ויכולת מתן מענה לצרכים של אוכלוסיות מגוונות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות וחריגות, בהתאם לצורך.

כפיפות:  לדקאן הפקולטה ולמנכ"ל האוניברסיטה.      

אחראי/ת מעבדה גנומית (JB-46) (2018/פרסום/JB-46)

היחידה המציעה: הפקולטה לרפואה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 23/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות לניהול השוטף של המעבדה הגנומית במסגרת היחידה לציוד בין-מחלקתי של הפקולטה, כולל :

סיוע לחוקרי הפקולטה ולחוקרים חיצוניים בביצוע עבודת המחקר, תכנון ניסויים והדרכה בתחום.
ניהול שוטף של ענייני המעבדה, לרבות ריכוז הפעילות הטכנית, תחזוקה והזמנת הציוד.
ביצוע ניסויים לאנליזה של ביטוי גנים ב single cell analysis, בניית ספריות, ריצוף באמצעות מכשיר Affymetrix ואחרים.
מעקב אחר חידושים גנומיים ויישומם ביחידה.
תכנון ניסויים, ביצועם, סיכום הממצאים ומתן המלצות להמשך.
קיום קשר עם מעבדות ומכוני מחקר באוניברסיטאות ובבתי החולים.
סיוע לממונה האקדמי של המעבדה בפיתוח המעבדה והרחבת פעילותה.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות המשרה:

 

תואר שני לפחות בביולוגיה (התמחות בגנטיקה או גנומיה). תואר שלישי-יתרון.
ניסיון בעבודה במעבדה בתחום ביולוגיה מולקולרית או בתחום דומה או ניסיון של מספר שנים בטכנולוגיה של

 Next Generation Sequencing (NGS).

ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. ידע בעבודה עם מערכת  ERP– יתרון.
ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה, כושר תכנון, תיאום וארגון.
יכולת קידום נושאים מקצועיים בתחום.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

 

הערה:  נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.

ראש/ת חוליית שכר (JB-100) (2018/מכרז/JB-100)

היחידה המציעה: אגף משאבי אנוש
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 23/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות כוללת לדיווח ולחישוב משכורות עובדי האוניברסיטה בסגלים השונים.
טיפול בתשלומים שוטפים.
קבלת קהל ומתן מענה ברמת הפרט ולבעלי תפקיד.
מתן הדרכה מקצועית שוטפת לצוות חשבי השכר .
ייזום והובלה של תהליכים לשיפור מערכת השכר והטמעתם בפועל.
ביצוע מטלות נוספות בתחום בהתאם להנחיות מנהל היחידה.

דרישות המשרה:

תואר אקדמי בתחומי חשבונאות/כלכלה או בתחום דומה- יתרון תעודת בגרות-חובה
בוגר/ת קורס חשבי שכר.
ניסיון של 10 שנים לפחות בעבודה בתחום השכר.
ידע וניסיון בתחום הפנסיוני.
הכרת חוקי עבודה, תקנות מס הכנסה, ביטוח לאומי והסכמי שכר ארציים.
ניסיון והיכרות מעמיקה עם מערכות חילן ואופק.
יכולת ליזום, להוביל ולהטמיע תהליכים לשיפור מערכת השכר בהיבט המחשובי והתפעולי.
יכולת הגדרה והפקה של דוחות בקרה בתחום השכר.
ידע וניסיון בתוכנות OFFICE, בדגש על שליטה ב-EXCEL.
עצמאות ויכולת השתלבות בצוות.
כושר ארגון ומעקב.
יכולת הנחייה והדרכה.
כושר אנליטי.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
ידיעת השפה העברית על בוריה, לרבות יכולת ניסוח בכתב ובע"פ ושליטה בשפה האנגלית.
תקשורת בינאישית טובה, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.

כפיפות:  למנהל יחידת השכר

מנהל/ת תפעול מבנים (JB-42) (2018/מכרז/JB-42)

היחידה המציעה: אגף הנדסה ותחזוקה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 23/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות לתחזוקת המבנים והשטחים ברחבי הקמפוס ולניהול פרויקטים בתחום התחזוקה, כולל :   

אחריות לניהול ולהנחיה מקצועית של פעילות המדורים בתחומי מבנים, מתכת, עץ, צבע ועבודות גמר.
אחריות להכנת מכרזים לעבודות בתחומי פעילות היחידה. טיפול בחוזי התקשרות עם גורמים חיצוניים לביצוע עבודות תחזוקה, לרבות ניהול מו"מ עם קבלנים ויועצים, בדיקה ואישור חשבונות לתשלום.
אחריות להכנה וביצוע של תוכנית העבודה הרב שנתית בתחום תחזוקת הקמפוס.
ייעוץ הנדסי ומקצועי לכלל יחידות האוניברסיטה במכלול הנושאים שבטיפול.
תיאום נושא הבינוי עם גורמים באגף הנדסה ותחזוקה, נציגי יחידות האוניברסיטה וגורמים נוספים.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות המשרה:

תעודת הנדסאי בניין מוסמך.
ניסיון של כ- 10 שנים בניהול מערך תחזוקה של מבנים, במערכות גדולות ומורכבות, רצוי במגזר הציבורי.
ניסיון בניהול צוות עובדים.
יכולת ניהול מו"מ.
כושר תכנון ותיאום, יוזמה ועצמאות.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה טובה של השפה האנגלית.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. רצוי ניסיון במערכות לניהול אחזקה וניהול כספים.
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

טכנאי/ת / הנדסאי/ת אלקטרוניקה (JB-111) (2018/פרסום/JB-111)

היחידה המציעה: בית הספר למקצועות הבריאות
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 23/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות לתפעול ולתחזוקה של מעבדות החוג להפרעות בתקשורת, כולל:

תחזוקה שוטפת של ציוד המעבדות, כיול מכשירי מדידה, איתור ותיקון תקלות במגוון המכשירים.
רכש של ציוד מחקר וחומרים מתכלים.
סיוע בהכנה וביצוע של מערכי ניסוי למחקרים של הסגל והסטודנטים לתואר ראשון ולתארים מתקדמים בחוג.
הגדרה נהלי בטיחות, לרבות פיקוח והדרכת סטודנטים בשימוש בציוד במעבדות.
ניהול האינוונטר של ציוד המחקר בחוג, כולל השאלת ציוד לסטודנטים ולסגל החוג ומעקב אחר החזרתו.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

דרישות המשרה:

תעודת הנדסאי או טכנאי אלקטרוניקה.
ניסיון בעבודה בתחום רלבנטי.
ניסיון ברכש של ציוד אלקטרוני, בעבודה מול ספקים ובניהול מלאי - יתרון.
הבנה טכנית ברמה גבוהה ויכולת איתור ותיקון תקלות בציוד מחקרי מורכב.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה טובה של השפה האנגלית.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE.
כושר ארגון ותיאום, יוזמה ואחריות.
יכולת הדרכה והנחייה.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת לימוד עצמי של ציוד מורכב והתעדכנות מקצועית.
 תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות, בהתאם לצורך

מזכיר/ת תלמידים (JB-110) (2018/מכרז/JB-110)

היחידה המציעה: הפקולטה למדעי הרוח
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 22/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול בענייני תלמידים, כולל:

מתן מענה שוטף לפניות תלמידים וסגל המורים, קבלת קהל, ייעוץ והכוונה למועמדים ולתלמידים.
מעקב אחר מילוי חובות אקדמיים ויישום החלטות ועדת ההוראה.
הזנת נתונים למערכת מינהל תלמידים.
טיפול בנושאים הקשורים לסיום הלימודים לתואר, לרבות הנפקת אישורי זכאות, גיליונות ציונים והכנת תיקי מסיימים.
סיוע בארגון ובהכנת טקסי הסיום וטיפול בהכנת התעודות.
הנפקת אישורים במגוון נושאים בשפות עברית ואנגלית.
רישום תיקי הבוגרים והמוסמכים והעברתם לארכיון.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

 

דרישות המשרה:

 תואר אקדמי - יתרון תעודת בגרות- חובה.

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחום מינהל תלמידים.
ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח בכתב ובע"פ. ידיעה טובה של השפה האנגלית.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, כולל שליטה מלאה בתוכנות Office.  ניסיון במערכת מינהל תלמידים - יתרון.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יוזמה, כושר ארגון ויכולת ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות, עומס ולחץ.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

 

מחסנאי/ת (JB-92) (JB-92)

היחידה המציעה: אגף הכספים כלכלה ותקציבים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 20/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול בקבלת סחורה למלאי המחסן וניפוקה ממלאי המחסן לכלל יחידות בקמפוס, לרבות אריזה והכנה למשלוח.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

דרישות המשרה:

השכלה תיכונית/מקצועית מלאה לפחות.

בוגר/ת קורס מחסנאים (או הכשרה מקצועית מקבילה) ו/או ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה במחסן.

בקיאות בנהלי בטיחות. 
יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות.
ידיעה טובה של השפה העברית וידע בשפה האנגלית.
רצוי רישיון למלגזה.
יכולת השתלבות בעבודת צוות.
כושר גופני טוב ויכולת לעבודה פיזית.
יכולת עבודה בעומס.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה :  נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.

אחראי/ת סדנת אדריכלות (קוד משרה:JB-114) (2019/מכרז/114)

היחידה המציעה: בית הספר לאדריכלות ע"ש עזריאלי
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 20/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות לתפעולה השוטף של סדנת האדריכלות, לרבות ייצור מודלים ועיצוב המוצר מחומרים שונים, באמצעות מכונות לחיתוך ועיבוד עץ, CNC ועוד.
הדרכת סטודנטים בשימוש במכונות ובכלי הנגרות השונים.
אחזקה וטיפול שוטף של כלי העבודה וציוד הסדנה. 
אחריות להזמנת חומרי גלם ומעקב אחר המלאי.
הנחייה ופיקוח על כללי הבטיחות בעבודה בסדנה.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות המשרה:



השכלה תיכונית/מקצועית מלאה. 

     עדיפות תינתן לאחד מאלה :

לימודים במגמת לימוד טכנית/מכאנית (נגרות, מסגרות, פלסטיקה וכו').
דיפלומת טכנאי/הנדסאי בתחום רלוונטי.
הכשרה פורמלית בתחום, במסגרת לימודים במגמת עיצוב תעשייתי או במסגרות רלוונטיות אחרות.

ניסיון של מספר שנים בעבודה בתחום הנגרות, לרבות ידע וניסיון בתחזוקה של ציוד ומכונות נגרות.
הכרת תוכנות שרטוט (אוטוקאד, סקצ'אפ וכו') ויכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות
ניסיון בהפעלת CNC ועיבוד עץ.
ידיעת השפה העברית על בורייה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה, לרבות יכולת הבנה של חומר טכני.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת הדרכה והנחייה.
יכולת עבודה בעומס .
יוזמה, כושר תכנון וארגון, סדר ודייקנות.
כושר גופני טוב ויכולת עבודה פיזית.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה :  נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.  

כפיפות:  לרכז המינהלי של בית הספר לאדריכלות.

מזכיר/ת תלמידים (JB-105) (JB-105)

היחידה המציעה: הפקולטה לאמנויות
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 17/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול בענייני תלמידים לתואר ראשון ושני ובתכנית הבינלאומית לקולנוע דוקומנטרי, כולל:

מתן מענה שוטף לפניות מועמדים, תלמידים וסגל ביה"ס, קבלת קהל ומתן ייעוץ והכוונה.
קשר עם אגף רישום ומינהל תלמידים וריכוז ועדות הקבלה.
אחריות להכנת הידיעון, ארגון החומר הלימודי, רישום לקורסים, דיווח ציונים, הזנת נתונים והנפקת אישורים.
בדיקה ומעקב אחר מילוי חובות אקדמיים וטיפול בסגירת התואר.
קביעת מערכת השעות ותיאום ולוח הבחינות מול מזכירות הפקולטה.
טיפול במקרים חריגים, ריכוז ועדות הוראה ומעקב אחר החלטותיהן.
סיוע בארגון כנסים, אירועים וטקסים.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

 

דרישות המשרה:

תואר אקדמי-יתרון, תעודת בגרות-חובה.

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחום מינהל תלמידים.

ידיעת השפה העברית על  בוריה ושליטה באנגלית ברמה טובה מאוד, כולל יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, כולל שליטה מלאה ביישומי OFFICE.
רצוי ידע בתוכנות גראד וממת”א.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה,יכולת תיאום, ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה : נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.

עובד/ת תחזוקה (JB-113) (2019/פרסום/113)

היחידה המציעה: הספרייה המרכזית
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 17/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד .
תיאור התפקיד:

ביצוע עבודות תחזוקה ותפעול שוטף של בנייני הספרייה, כולל :

איתור תקלות ותיקונן.
סיוע בפיקוח על ניקיון הבניין ועל עבודתם של עובדי הניקיון.
טיפול במפגעים ובבעיות בתחום הבטיחות.
ארגון האולמות, חדרי הלימוד והציוד הנדרש, לרבות טיפול בתחזוקתו. פינוי, שינוע וסחיבה של משאות כבדים.
סיוע בארגון טקסים ואירועים בספרייה.
דיווח תקלות באמצעות המערכת הממוחשבת.
מתן שירות לסגל המנהלי ולציבור הסטודנטים במכלול הנושאים שבטיפול.
סיוע לסגל האקדמי בכיתות ההוראה.
השתתפות בפרויקטים שונים של הספרייה ובצוותי העבודה הפועלים בספרייה.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך וע"פ הנחיית הממונים.

דרישות המשרה:

השכלה תיכונית/מקצועית מלאה, לפחות.

תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עונים לדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות רלוונטיות לתפקיד.

ידע טכני וניסיון בעבודה בתחום האחזקה.
יכולת איתור תקלות וביצוע תיקונים קלים.
כושר גופני טוב.
רישיון נהיגה.
ידע בסיסי בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
ידע ויכולת תפעול מכשירים להוראה אור קולית וציוד הגברה. 
שליטה בשפה העברית וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת עבודה בעומס ובלחץ.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערות : התפקיד כרוך בעבודה במשמרות.

            נדרשת נכונות לביצוע תורנויות בימי שישי, ערבי חג וחול המועד, ולביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.

Faculty Position For the academic year ()

היחידה המציעה: החוג לסיעוד
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 17/02/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:
דרישות המשרה:

Sackler Faculty of Medicine
Steyer School of Health Professions
Department of Nursing
Faculty Position

(For the academic year of 2019-2020)

 

The Department of Nursing at Tel Aviv University seeks an outstanding candidate to fill a full time tenure-track faculty position.

Candidates should hold RN (Registered Nurse) and PhD degrees and have publications in peer reviewed leading journals, published after the completion of their PhD, thus showing their ability to conduct independent research. 

Priority will be given to post-doctorates.

Priority research areas: geriatrics, pain, sociology/psychology of health, pediatrics, oncology and diabetes.

Successful candidates are expected to carry out independent research programs, combined with high level teaching.

Nomination will be according to Tel Aviv University policy and procedures, pending the discretion and approval by the proper academic instances. The academic rank will be determined according to the candidate's qualifications and achievements.

Deadline for submission: 17/2/2019

Applicants should submit:

A curriculum vitae with a list of publications, according to the university format*
A brief summary of their research experience including: past projects, current studies (including unpublished research) and proposed research program
A short description of possible topics that the candidate may teach in the Department of Nursing
Three letters of reference** which should be sent by referees directly to: relis@tauex.tau.ac.il

Applications should be submitted by e-mail to: relis@tauex.tau.ac.il

Applications from manpower companies will not be accepted.

All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to religion, sex, gender identity, national origin or any other characteristic protected by law. Candidates will be selected according to their academic skills, professional experience and the department's needs.

The University is not obligated to accept any offer.

 

* As indicated at:  https://med.tau.ac.il/Instructions-for-submiting-CV

** Letters from the PhD mentor and post-doctoral supervisor are required

משרת סגל אקדמי לפקולטה לרפואה ()

היחידה המציעה: החוג לסיעוד
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 17/02/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:
דרישות המשרה:

קול קורא: משרת סגל אקדמי לפקולטה לרפואה 
בית הספר למקצועות הבריאות
לשנת הלימודים תש"פ

 

היחידה המציעה: החוג לסיעוד, בית הספר למקצועות הבריאות ע"ש שטייר.

המשרה פתוחה למועמדים אחים ואחיות מוסמכים, בעלי תואר Ph.D. עם המשך ניסיון מחקרי מוכח לאחר קבלת התואר דוקטור, יכולת מוכחת בביצוע מחקר עצמאי באמצעות פרסומים בכתבי עת מובילים ושפיטים ויכולת הוראה טובה. עדיפות תינתן לבוגרי בתר-דוקטורט.

עדיפות מחקרית בתחומים: גריאטריה, כאב, סוכרת, סוציולוגיה/פסיכולוגיה של הבריאות, ילדים, אונקולוגיה.

 

מקבל המשרה יידרש ליזום ולהוביל תכניות מחקר חדשניות, לשתף פעולה עם עמיתים, להנחות תלמידי תארים מתקדמים וללמד במגוון תכניות הלימוד בחוג לסיעוד.

המשרה היא תקנית, במסלול אשר עשוי להקנות קביעות בתום תקופת הניסיון בהתאם לנהלי האוניברסיטה.

 היקף משרה: 100%.

 

הליכי המינוי של המועמד/ת יתבצעו בהתאם לנוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה, בכפוף לאישור המוסדות האקדמיים המוסמכים ולפי שיקול דעתם. הדרגה האקדמית תיקבע על פי כישוריו/ה של המועמד/ת.

 

יש לשלוח קורות חיים במתכונת הנדרשת*, רשימת פרסומים מדעיים, מסמך קצר המסכם את הפעילות המחקרית עד כה ותוכנית מחקר עתידית, וכן, מסמך קצר המפרט את תחומי ההוראה בהם יוכל המועמד/ת להשתלב בהתייחס לתחומי ההוראה הנלמדים במסגרת החוג לסיעוד.

על המועמד/ת לבקש מ-3 ממליצים** מכתבי המלצה שיישלחו ישירות ליו"ר ועדת החיפוש של ביה"ס למקצועות הבריאות

באמצעות דוא"ל: relis@tauex.tau.ac.il

 

לא יתקבלו קורות חיים דרך חברות השמה, אלא בפניה ישירה בלבד.

 

המועד האחרון להגשת המועמדות: 17.2.19

תיק מועמדות יוגש בדוא"ל לכתובת: relis@tauex.tau.ac.il

 

 

* כמצוין ב- https://med.tau.ac.il/Instructions-for-submiting-CV

 

** המכתבים יישלחו ממנחה הדוקטורט ותקופת הבתר דוקטורט (בהתאם לרקע האישי) וממליצים נוספים

 

 

ההצעה מיועדת למועמדים ללא כל אפליה על בסיס מין, דת, לאום או מוצא. המשרה תאויש בהתאם לכישורים האקדמיים, ניסיון מקצועי והתאמתה לצרכי החוג.

אין האוניברסיטה מחויבת לקבל הצעה כלשהי.

משרה פנויה לחבר סגל בכיר בחוג לספרות ()

היחידה המציעה: הפקולטה למדעי הרוח
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 17/01/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:
דרישות המשרה:

אוניברסיטת תל אביב

הפקולטה למדעי הרוח ע"ש לסטר וסאלי אנטין

 

משרה פנויה לחבר סגל בכיר

 

בחוג לספרות

 

החוג לספרות פונה למועמדים למשרה בכל תחומי חקר הספרות העברית והכללית, כמו גם בחקר ההיסטוריה, התיאוריה והביקורת של הספרות. דרישות התפקיד הן בקיאות בשיח התיאורטי העכשווי, הצטיינות במחקר ובהוראה, ופרסומים שנדפסו או התקבלו לדפוס בבמות אקדמיות. עיסוק במחקר שהוא השוואתי ורב תחומי עשוי להוות יתרון.

 

מועמדות/ים שזה תחום עיסוקם/ן מוזמנים/ות לשלוח מועמדות.

 

איוש המשרה יחל בחודש אוקטובר 2019

 

המשרה פתוחה למועמדים/ות בעלי/ות תואר "דוקטור לפילוסופיה" או למועמדים/ות שיקבלו תואר זה לפני מועד תחילת העסקתם/ן. ההעסקה במסגרת המשרה המוצעת תתחיל בשנת הלימודים תש"פ.

המשרה היא תקנית ועשויה להוביל למעמד של קביעות בתום תקופת הניסיון.

הליכי המינוי של המועמד/ת ייעשו בהתאם לנוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה, בכפוף לאישור המוסדות האקדמיים המוסמכים ולפי שיקול דעתם. הדרגה האקדמית תיקבע על פי כישוריו/ה של המועמד/ת.

 

קורות חיים, רשימת פרסומים, מבחר עבודות, תיאור תכנית מחקר עתידית (בהיקף של עמוד) יש לשלוח אל:

פרופ' איריס מילנר, ראש החוג לספרות

אוניברסיטת תל אביב, תל אביב 69978

או בדוא"ל:  irismilner@gmail.com

 

כמו כן נדרשות המלצות משלושה חוקרים בעלי מעמד אקדמי בכיר

שיישלחו ישירות על-ידי הכותבים לכתובת הנ"ל.

 

המועד האחרון להגשת המועמדות הוא ה-17.1.19

 

המשרה פתוחה לכל המועמדים שעומדים בתנאים המצוינים לעיל, וההודעה פונה לנשים ולגברים כאחד. המשרה תאויש על פי כישורי המועמדת או המועמד המתאימים ועל פי צורכי החוג. החוג, הפקולטה או האוניברסיטה אינם מחויבים לקבל הצעה כלשהי.

 

Postscript First

This is a debugging block

Postscript Second

This is a debugging block

Postscript Third

This is a debugging block

Postscript Fourth

This is a debugging block