דרושים: משרות פנויות

Preface First

This is a debugging block

Preface Second

This is a debugging block

Preface Third

This is a debugging block

תוכן

This is a debugging block

משרה פנויה לחבר סגל בכיר בחוג ללימודי מזרח אסיה ()

היחידה המציעה: החוג ללימודי מזרח אסיה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 12/03/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:

משרה פנויה לחבר סגל בכיר

בחוג ללימודי מזרח אסיה

 

החוג ללימודי מזרח אסיה פונה למועמדות ולמועמדים למשרת חבר סגל בכיר בתחום

לימודי מזרח אסיה, עם התמחות במחקר של סין/יפן.

המשרה מיועדת למועמדות/ים שעונים לקריטריונים הבאים:

בקיאות בשיח התיאורטי העכשווי, הצטיינות במחקר ובהוראה,

ופרסומים שנדפסו או התקבלו לדפוס בבמות אקדמיות.

עיסוק במחקר בתחומי הליבה של החוג, לפי הסדר הבא, עשוי להוות יתרון: סין/יפן העכשווית והמודרנית; היסטוריה של המדע בסין/יפן; דת והגות בסין/יפן.

 

המשרה מחייבת הוראת קורסים בשפה העברית

(מצופה כי יכולת הוראה בעברית תתקיים מהשנה השלישית להעסקה),

יכולת לבצע מחקר עצמאי בלימודי מזרח אסיה,

וללמד שיעורים בתחומים הנ"ל.

מועמדות ומועמדים שזה תחום עיסוקם/ן מוזמנים/ות להציע את מועמדותם.

המשרה תאוייש בחודש אוקטובר 2020.

 

המשרה פתוחה למועמדות ולמועמדים בעלי תואר "דוקטור לפילוסופיה" או מי שיקבלו תואר זה לפני תחילת העסקתם. ההעסקה במשרה המוצעת תתחיל בשנת הלימודים תשפ"א.

המשרה היא תקנית ועשויה להוביל למעמד של קביעות בתום תקופת הניסיון.

הליכי המינוי של המועמדות והמועמדים ייעשו על פי נוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה, בכפוף לאישור המוסדות האקדמיים המוסמכים ועל פי שיקול דעתם.

הדרגה האקדמית תיקבע על פי כישורי המועמדות והמועמדים.

 

קורות חיים, רשימת פרסומים, מבחר עבודות, תיאור תכנית מחקר עתידית (בהיקף של עמוד), וכן סילבוסים של 2 - 3 קורסים אפשריים יש לשלוח אל

ד"ר אורי סלע, ראש החוג ללימודי מזרח אסיה

בדוא"ל schoolofhist@tauex.tau.ac.il

 

כן נדרשות המלצות משלושה חוקרים בעלי מעמד אקדמי בכיר

שיישלחו ישירות מן הממליצים לכתובת הנ"ל.

 

המועד האחרון להגשת המועמדות: 12/03/2020

 

המשרה פתוחה לכל המועמדים שעומדים בתנאים המצוינים לעיל, וההודעה פונה לנשים ולגברים כאחד. המשרה תאויש על פי כישורי המועמדת או המועמד המתאימים ועל פי צורכי החוג. החוג, הפקולטה או האוניברסיטה אינם מחויבים לקבל הצעה כלשהי.

עוזר/ת גזבר (JB-208) (2019/מכרז/JB-208)

היחידה המציעה: אגף הכספים כלכלה ותקציבים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 02/02/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

סיוע לגזבר האוניברסיטה בפעילות השוטפת של היחידה, כולל:

בניית תזרים המזומנים של האוניברסיטה, ביצוע מעקב ותחזיות.
טיפול במסמכים בנקאיים והסכמי התקשרות עם בתי השקעות וגורמים נוספים, בארץ ובחו"ל.
הכנת הוראות עבודה למדורי היחידה וסיוע בהטמעתן.
בקרה ומעקב על ביצוע רישומים במערכת ההשקעות.
ריכוז ותיעוד הבקרות הנערכות ביחידה.
ביצוע פרויקטים שונים בהתאם לצורכי היחידה.
מעקב אחר ביצוע החלטות.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות המשרה:

דרישות התפקיד:

תואר אקדמי בתחומי כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות או תחום דומה.
ניסיון של מספר שנים בעבודה בתחום הכספים במערכת הבנקאית ו/או בתחום ההשקעות ו/או כעוזר/ת גזבר.
שליטה ביישומי OFFICE , בדגש על EXCEL  ויכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות. היכרות עם מערכת ERP – יתרון.
ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד, לרבות יכולת הבעה ותכתובת.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יוזמה, כושר ארגון ויכולת בקרה ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה:  נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.

כפיפות :  לגזבר האוניברסיטה

מזכיר/ת מינהל (JB-248) (2020/מכרז/JB-248)

היחידה המציעה: הפקולטה להנדסה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 02/02/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול במגוון נושאי מינהל של בית הספר, לרבות קבלת קהל ומתן שירות לסגל העובדים.
מתן מענה וסיוע לפניות תלמידי המחקר של בית הספר.
טיפול שוטף  בנושאי כוח אדם של סגל בית הספר - עובדי מחקר, סגל זוטר, עובדים המועסקים לפי שעות, מלגאים                  ומשתלמים בתר-דוקטורים.
סיוע בניהול תקציב בית הספר (חישוב עלויות, הזנת נתונים ב-EXCEL, מעקב ובקרה שוטפת על הוצאות והכנסות,  בתיאום עם העוסקים בנושאי תקציב בפקולטה).
סיוע בארגון סמינרים, טיפול באורחי ביה"ס ובאירועים שונים.
הזנת מלגות חד-פעמיות והזמנות רכש במערכת הממוחשבת.
קשר שוטף עם מגוון גורמי מינהל בפקולטה וביחידות האוניברסיטה.
ביצוע מטלות נוספות ע"פ הנחיות העוזרת המנהלית  וככל שיידרש.

דרישות המשרה:

 תואר אקדמי- יתרון  תעודת בגרות מלאה- חובה

תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.

ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחומי כוח אדם ו/או תקציב.
רצויה הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים.
ידיעת השפה העברית על בוריה, לרבות יכולת ניסוח וידיעת אנגלית ברמה טובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה בתוכנות OFFICE, בדגש על EXCEL ברמה גבוהה. רצוי ידע במערכת ERP.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה ויכולת ארגון ומעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות ע"פ הצורך.

 

מנהל/ת מדור כוח אדם ובקרה (JB-254) (2020/מכרז/JB-254)

היחידה המציעה: אגף משאבי אנוש
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 02/02/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות כוללת על הטיפול בהעסקת עובדים באוניברסיטה, כולל:

יישום חוקי העבודה, הסכמים ונהלי האוניברסיטה בנושאי כוח אדם.
תפעול, יישום והובלה של הטיפול השוטף בהעסקת כוח האדם, לרבות מעקב ובקרה אחר התנהלות היחידות המעסיקות. 
אחריות לניהול תקין של הבקרה התקציבית על תקציבי כוח אדם.
הנחייה מקצועית וליווי רפרנטים בנושאי כוח אדם.
מעבר לתהליכי עבודה ממוחשבים בכפוף למדיניות הנהלת האוניברסיטה ולהסכמים השונים, כל אלה באמצעות  מערכות  HR-ERP וחילן.
מתן מידע להנהלת האגף בהתאם לצורך.
ניהול צוות עובדי המדור, לרבות הדרכה והנחייה שוטפת.
קיום קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה בכל הקשור לנושאי כוח אדם.
אחריות לביצוע מטלות נוספות כפי שיידרש מעת לעת.

דרישות המשרה:

תואר אקדמי, רצוי בתחום משאבי אנוש. תואר שני בתחום זה- יתרון.
ניסיון של מספר שנים בעבודה בתחום כוח אדם.
ידע בדיני עבודה והיכרות עם הסכמים קיבוציים– יתרון.  
ניסיון ויכולת ניהול והנחייה של צוות עובדים.
ידיעת השפה העברית על בוריה, לרבות יכולת ניסוח בכתב ובע"פ. ידיעה טובה של השפה האנגלית.              
יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה ביישומי OFFICE.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.  
יוזמה, ראייה מערכתית, כושר תכנון, תיאום וארגון.
יכולת קידום נושאים והובלת שינויים.
יכולת התמודדות עם מצבים מורכבים ועם עומס משימות.
תודעת שירות גבוהה, יכולת מתן מענה לצרכים של מגוון אוכלוסיות ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.

כפיפות : לסגנית מנהלת אגף ומנהלת היחידה לפיתוח משאבי אנוש

עוזר/ת מינהלי/ת בכיר/ה (JB-228) (2019/מכרז/JB-228)

היחידה המציעה: הפקולטה להנדסה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 30/01/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

   אחריות כוללת למינהל ביה"ס ולתפעולו השוטף, כולל:

סיוע לראש ביה"ס בהכנת תכניות הלימודים של ביה"ס, לרבות שיבוץ המורים והמתרגלים.
אחריות לתקצוב העסקת הסגל הזוטר, המלגות ומעבדות ההוראה.
ריכוז הטיפול בתלמידים ובמלגאים לתארים מתקדמים, כולל משתלמים בתר-דוקטורים.
ריכוז ועדות בית הספר ומעקב אחר ביצוע החלטותיהן.
ניהול והנחייה של צוות העובדים.
ייצוג ביה"ס מול יחידות המינהל הפקולטי.
סיוע בארגון ימי עיון, כנסים ואירועים.
תכתובת בשפות עברית ואנגלית.
ביצוע מטלות נוספות כפי שיוטלו ע"י ראש ביה"ס וראש המינהל וככל שיידרש.

 

דרישות המשרה:

 תואר אקדמי- יתרון  תעודת בגרות מלאה-חובה
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי בתחומי כוח אדם או תקציב או מינהל תלמידים.
הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים - יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה בתוכנות OFFICE, בדגש על EXCEL . רצוי ידע במערכת  ERP .
ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה טובה בשפה האנגלית, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה. 
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יוזמה, כושר תכנון, תיאום וארגון.
יכולת ניהול והנחייה.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ולחץ.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה :  נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך

מנהל/ת מדור רכש ספרים (JB-253) (2020/מכרז/JB-253)

היחידה המציעה: הספרייה המרכזית
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 30/01/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות למכלול תחומי הפעילות של המדור, לרבות:

ניהול, ארגון ופיקוח על תהליכי העבודה המקצועיים.
ניהול צוות עובדי המדור, הדרכתם והנעתם.
השתתפות בגיבוש מדיניות הרכש של הספרייה.
אחריות לרכש ספרים, הנגשה וטיפול שוטף במשאבים אלקטרוניים ספריים, כולל טיפול בתקלות גישה.
ניהול מעקב ובקרה תקציבית על רכש ספרים בפורמטים השונים.
אחריות לתיאום וקבלת משלוחי ספרים מחו"ל, כולל עבודה מול דואר ישראל, חברות שליחויות והמכס.
השתתפות בגיבוש מדיניות הספרייה בתחומים הנוגעים לענייני המדור.
ייצוג המדור בוועדות מקצועיות בין ספרייתיות, באוניברסיטה ומחוצה לה.
ניהול קשר שוטף עם המו"לים וספקי המידע בארץ ובחו"ל, כולל ניהול מו"מ.
ניהול קשר שוטף עם מגוון גורמים בספרייה, בקמפוס ומחוצה לו.
אחריות לקידום  וניהול תהליכי עבודה ושירותים חדשים הניתנים ע"י צוות המדור.
ביצוע מטלות מקצועיות נוספות בהתאם לצורך והשתתפות בפרויקטים של הספרייה.

דרישות המשרה:

תואר אקדמי.
הכשרה פורמלית בספרנות (תואר או לימודי תעודה בספרנות/ מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות).
ניסיון של מספר שנים בעבודה בתחום הספרנות, רצוי ברכש.
ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ספרייתיות ממוחשבות ובטכנולוגיות מידע.
היכרות עם עולם המו"לות ועם שוק הספרים המקומי והבינלאומי – יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכת פרימו. היכרות עם מערכת עלמא- יתרון.
שליטה בתוכנות OFFICE. היכרות עם מערכת ERP- יתרון.
ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה. שליטה בשפות נוספות – יתרון.
יכולת ניהול צוות עובדים.
כושר ארגון ותיאום, יוזמה אחריות.
יכולת ניהול מו"מ.
יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ.
יכולת לימוד של מערכות חדשות, פתיחות לחידושים והתעדכנות מקצועית.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.  

 הערה : התפקיד כרוך בעבודה במשמרות

עבודה בימי ו' ובשעות נוספות בהתאם לצורך.

כפיפות: למנהלת הספרייה המרכזית.

רכז/ת חשבון שכר לימוד (JB-252) (2020/מכרז/JB-252)

היחידה המציעה: אגף רישום ומנהל תלמידים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 29/01/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד .
תיאור התפקיד:

טיפול בכל נושאי שכר הלימוד של תלמידי האוניברסיטה, כולל:

מתן מענה שוטף לפניות תלמידים בנושאים הקשורים לחישוב שכר לימוד, קבלת קהל ומתן מענה טלפוני/דוא"ל.
קיום קשר עם גורמים שונים באוניברסיטה (מזכירויות חוגים, אגף הכספים, דקאנט הסטודנטים, משאבי אנוש ועוד).
טיפול במחדשי לימודים ומסיימי לימודים.
מעקב ובדיקה אחר מקורות המימון השונים (מלגות וכו').
קליטה ועדכון של תשלומים וגביית חובות.
 ביצוע התאמות בנקים.
ריכוז פניות לוועדת חריגים.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

  

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות. רצוי תואר אקדמי בכלכלה/חשבונאות/מנהל עסקים או בתחום דומה.

תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי
רקע בהנהלת חשבונות - יתרון.
הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים בתחום מינהל תלמידים- יתרון.
ידיעת השפה העברית על בוריה, לרבות יכולת ניסוח ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, שליטה ב- OFFICE.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה ואחריות, כושר ארגון, סדר ודיוק.
יכולת התמודדות עם מצבי לחץ, עומס ועמידה בלוחות זמנים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות, בהתאם לצורך.

 

כפיפות: למנהלת היחידה לשכר לימוד

עובד/ת תחזוקה (JB-245) (2020/פרסום/JB-245)

היחידה המציעה: הפקולטה למדעים מדויקים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 29/01/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

ביצוע עבודות תחזוקה ותפעול שוטף בבנייני הפקולטה, האגף למחשוב וטכנולוגיות מידע והמרכז למורשת היהדות, כולל :

איתור תקלות ותיקונן.
טיפול במפגעים ובבעיות בתחום הבטיחות.
ארגון כיתות הלימוד והציוד הנדרש.
סיוע בפיקוח על ניקיון הבניינים.
חלוקת ציוד, כולל פינוי ושינוע של ציוד כבד משקל.
חלוקת דואר וביצוע שליחויות בקמפוס.
סיוע בארגון טקסים ואירועים בפקולטה.
מתן שירות לסגל האקדמי והמנהלי ולציבור הסטודנטים.
דיווח על תקלות באמצעות המערכת הממוחשבת.

ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך וע"פ הנחיית הממונים

דרישות המשרה:

השכלה תיכונית/מקצועית מלאה, לפחות.

ידע טכני וניסיון בעבודה בתחום האחזקה.

יכולת איתור תקלות וביצוע תיקונים קלים.
כושר גופני טוב.
רישיון נהיגה.
ידע בסיסי בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
ידע ויכולת תפעול של מכשירים להוראה אור קולית. 
ידיעה טובה של השפה העברית ויכולת תקשורת בשפה האנגלית. 
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת עבודה בעומס ובלחץ.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה : התפקיד כרוך בעבודה במשמרות.

           ביצוע תורנויות בימי שישי, ערבי חג וחול המועד, בהתאם לצורך.

הנדסאי/ת מכשור ובקרה (JB-241) (2020/מכרז/JB-241)

היחידה המציעה: ביה"ס לרפואת שיניים/הפקולטה לרפואה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 28/01/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.
תיאור התפקיד:

אחריות כוללת לתפעול המערכות והמכשור בבית הספר (מערכות מים, גזים, חשמל, אוויר ומכשור רפואי),

בקליניקות הסטודנטים, במעבדות המחקר וההוראה, במעבדות הפנטום , בחדרי הניתוח ועוד, כולל:

תחזוקה שוטפת, איתור תקלות ואחריות לתיקונן (באופן עצמאי ו/או בתיאום עם אגף הנדסה ותחזוקה).
אחריות ובקרה על התנהלות בהתאם לכללי הבטיחות, לרבות תכנון אמצעי בקרה, זיהוי וטיפול במפגעים בטיחותיים ובדיקה של אירועים חריגים.
שיפור תהליכי עבודה, כתיבה והטמעה של נהלי עבודה והכנת תוכניות עבודה.
השתתפות בניהול פרויקטים בנושאים שבתחומי האחריות.
הנחייה מקצועית של מגוון גורמים בבית הספר ומחוצה לו.

ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות המשרה:

הנדסאי/ת בתחום מכשור ובקרה או מכונות או בתחום רלוונטי אחר.
הכשרה פורמלית בתחום מערכות מים/ אוויר/גזים – יתרון.
ניסיון של מספר שנים בעבודה בתחום רלוונטי, הכולל תפעול ותחזוקה של מערכות מורכבות ומכשור מגוון ואיתור וטיפול בתקלות.
ניסיון בתפעול ובתחזוקה של מערכות רפואיות – יתרון.
הבנה טכנית ברמה גבוהה ויכולת לימוד עצמית והתעדכנות מקצועית.
יכולת  הנחייה מקצועית.
יכולת ניהול פרויקטים.
יוזמה, כושר תכנון, ארגון, תיאום ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ועם בעיות מורכבות.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
ניסיון ויכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה טובה של השפה האנגלית.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה:  נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות ולעבודה ביום ו' בהתאם לצורך.

רכז/ת דוקטורנטים (JB-243) (2020/מכרז/JB-243)

היחידה המציעה: המזכירות האקדמית
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 28/01/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול בדוקטורנטים ובמשתלמים בתר-דוקטורים, כולל:

הכנת החומרים לוועדה האוניברסיטאית לתלמידי מחקר.
השתתפות בישיבות, הכנת פרוטוקולים, יישום ומעקב אחר החלטות הוועדה.
בקרה ופיקוח על עבודת הוועדות היחידתיות.
קבלת קהל ומתן שירות בנושאים שבטיפול המדור.
קיום קשר שוטף עם מזכירות הוועדות היחידתיות לתלמידי מחקר, עם מזכירות המלגאים ועם גורמים נוספים באוניברסיטה .
השתתפות בהכנת הטקס השנתי להענקת התואר PhD.
סיוע בטיפול במשתלמים בתר-דוקטורים.
סיוע ברישום תלמידי תואר שלישי.
ביצוע משימות נוספות בהתאם לצורך.

 

 

דרישות המשרה:

 תואר אקדמי- רצו  תעודת בגרות מלאה- חובה

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת אנגלית ברמה טובה מאד, לרבות יכולת תכתובת והבעה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, שליטה בתוכנות OFFICE ו- EXCEL. רצויה הכרת מערכות מנהל תלמידים וERP -.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת תיאום, ארגון, סדר ודייקנות.
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה:  נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.  

 

רכז/ת ועדת אתיקה (JB-251) (2020/פרסום/JB-251)

היחידה המציעה: הפקולטה לרפואה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 85% | מועד אחרון להגשה: 26/01/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

ריכוז הפעילות המינהלית של ועדת האתיקה המוסדית המאשרת ניסויים בבעלי חיים בבתי החיות באוניברסיטה ומפקחת על התנהלותם התקינה, כולל:

ניהול הפעילות השוטפת של הוועדה ותתי הוועדות, לרבות זימון ישיבות, עריכת החומרים, רישום פרוטוקולים והפצתם.
ריכוז בקשות החוקרים לעריכת ניסויים והפנייתן לחברי הוועדות הרלוונטיות.  הזנת החלטות הוועדה במערכת האתיקה ויידוע החוקרים בהתאם.

הזנת נתונים ואישורי הזמנות במערכת ה-ERP.

סיוע ומענה לפניות חוקרים ותיאום הקשר עם המועצה הארצית. הנפקת אישורים עפ"י דרישה.
תיאום וליווי ביקורת מטעם הוועדות במעבדות ובבתי החיות, והפצת פרוטוקול סיכום הביקורת.
הגשת דוחות למועצה הארצית של משרד הבריאות ולוועדת האתיקה.
ריכוז הקורס להכשרת סטודנטים וחוקרים בשימוש אתי בחיות מעבדה והנפקת תעודות למסיימי הקורס.

סיוע במטלות המזכירות של בית החיות בעת הצורך.

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.

תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.

ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי .
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
ניסיון ויכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות, לרבות שליטה בתוכנות OFFICE, כולל EXCEL.                                             
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
כושר ארגון, דיוק ויכולת תיאום ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך

משרה פנויה לחבר סגל בכיר במסלול מורים ()

היחידה המציעה: הפקולטה להנדסה וביה"ס למדעי המחשב
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 31/01/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:

משרה פנויה לחבר סגל בכיר במסלול מורים
בפקולטה להנדסה ע"ש איבי ואלדר פליישמן ובביה"ס למדעי המחשב ע"ש בלווטניק
הפקולטה להנדסה וביה"ס למדעי המחשב פונה למועמדים למשרה של חבר סגל במסלול מורים
להוראת מקצועות מדעי המחשב. המשרה מחייבת הוראת קורסים במדעי המחשב בשפה העברית
והאנגלית.
ההעסקה במסגרת המשרה המוצעת תתחיל בסמסטר ב' בשנת הלימודים תש"ף )מרץ (2020 .
המשרה היא תקנית ועשויה להוביל למעמד של קביעות בתום תקופת הניסיון.
הליכי המינוי של המועמד/ת ייעשו בהתאם לנוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה, בכפוף לאישור
המוסדות האקדמיים המוסמכים ולפי שיקול דעתם. הדרגה האקדמית תיקבע על פי כישוריו/ה של
המועמד/ת.
דרישות המשרה :
 בעלי תואר שלישי בתחום מדעי המחשב
 בעלי יכולת הוראה מעולה וניסיון מוכח בהוראה של קורסים אקדמיים במדעי המחשב .
 על המועמדים להוכיח יכולת לבצע מחקר עצמאי באמצעות פרסומים בכתבי עת ובכנסים
אקדמיים מובילים ושפיטים.
על המועמד/ת להמציא :
 קורות חיים ורשימת פרסומים
 מסמך המעיד על ניסיון בהוראה וכוונה לפיתוח תכניות הוראה במקצועות מדעי המחשב
 מסמך המתאר את הפעילות המחקרית ותכניות מחקר עתידיות
את המסמכים הנ"ל יש לשלוח בדוא"ל אל:
פרופ' יוסי רוזנוקס, דקאן הפקולטה להנדסה: adira@tauex.tau.ac.il
אפשר להוסיף המלצות רלוונטיות במידת הרצון.
המועד האחרון להגשת המועמדות הוא ה- 31 בינואר 2020 .
המשרות פתוחות לכל המועמדים וההודעה פונה לנשים וגברים כאחד. הן תאוישנה בהתאם לכישורי
המועמד/ת המתאים/מה וצרכי הפקולטה. אין הפקולטה או האוניברסיטה מחויבים לקבל הצעה
כלשהי ו/או לאייש את המשרה.

משרה פנויה לחבר סגל בכיר בחוג ללשון העברית ולבלשנות שמית ()

היחידה המציעה: החוג ללשון העברית ולבלשנות שמית
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 05/02/2020
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:
דרישות המשרה:

משרה פנויה לחבר סגל בכיר

בחוג ללשון העברית ולבלשנות שמית

 

החוג ללשון העברית ולבלשנות שמית פונה למועמדות ולמועמדים למשרת חבר סגל בכיר בתחום הלשון העברית. המשרה פתוחה לחוקרות ולחוקרים של העברית הקלאסית (לשון המקרא, לשון מגילות ים המלח, לשון חכמים, לשון ימה״ב ומסורות העדות).

 

המשרה מחייבת הוראה בשפה העברית של מגוון קורסים ברובדי הלשון העברית הקלאסית ויכולת לבצע מחקר עצמאי ולפרסם בכתבי עת שיפוטיים בארץ ובעולם. מועמדות ומועמדים מתאימים מוזמנים להציע את מועמדותם.

המשרה תאויש בחודש אוקטובר 2020.

 

המשרה פתוחה למועמדות ולמועמדים בעלי תואר "דוקטור לפילוסופיה" או מי שיקבלו תואר זה לפני תחילת העסקתם. ההעסקה במשרה המוצעת תתחיל בשנת הלימודים תשפ"א.

המשרה היא תקנית ועשויה להוביל למעמד של קביעות בתום תקופת הניסיון.

הליכי המינוי של המועמדות והמועמדים ייעשו על פי נוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה, בכפוף לאישור המוסדות האקדמיים המוסמכים ועל פי שיקול דעתם. הדרגה האקדמית תיקבע על פי כישורי המועמדות והמועמדים.

 

קורות חיים, רשימת פרסומים ומבחר עבודות יש לשלוח אל

פרופ' חזי מוצפי, ראש החוג ללשון העברית ולבלשנות שמית,

אוניברסיטת תל אביב, תל אביב 69978

או בדוא"ל yehezmu@tauex.tau.ac.il

 

כן נדרשות המלצות משלושה חוקרים בעלי מעמד אקדמי בכיר

שיישלחו ישירות מן הממליצים לכתובת הנ"ל.

 

המועד האחרון להגשת המועמדות: 5 בפברואר 2020

 

המשרה פתוחה לכל המועמדים שעומדים בתנאים המצוינים לעיל, וההודעה פונה לנשים ולגברים כאחד. המשרה תאויש על פי כישורי המועמדת או המועמד המתאימים ועל פי צורכי החוג. החוג, הפקולטה או האוניברסיטה אינם מחויבים לקבל הצעה כלשהי.

Postscript First

This is a debugging block

Postscript Second

This is a debugging block

Postscript Third

This is a debugging block

Postscript Fourth

This is a debugging block