דרושים: משרות פנויות

Preface First

This is a debugging block

Preface Second

This is a debugging block

Preface Third

This is a debugging block

תוכן

This is a debugging block

מנהל/ת מדור יעץ והדרכה (JB-161) (2019/מכרז/JB-161)

היחידה המציעה: הספרייה למדעי החיים ולרפואה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 24/07/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת ת"א ומועמדים חיצוניים, נשים וגברים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות למכלול תחומי הפעילות של המדור, כולל:

ניהול נושאי הייעץ וההדרכה, לרבות ארגון ופיקוח על ביצועם.
ניהול צוות עובדי המדור והדרכתו.
פיתוח הדרכות פרונטליות וממוחשבות לשימוש במשאבי הספרייה.
מתן  שירותי יעץ והדרכה שוטפים (פרונטלית ובערוצים נוספים).
השתתפות בגיבוש מדיניות הספרייה בנושאי יעץ והדרכה.
פיתוח אוסף הייעץ.
אחריות על ניהול תוכן ברשתות חברתיות.
בדיקה והערכה של מקורות מידע חדשים וקיימים.
ייצוג המדור בוועדות בין ספרייתיות באוניברסיטה ומחוצה לה.
השתתפות בפרויקטים של הספרייה.
ביצוע מטלות מקצועיות נוספות בהתאם לצורך.

דרישות המשרה:

תואר אקדמי והכשרה פורמלית בספרנות (תואר או לימודי תעודה בספרנות/ מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות).
ניסיון של מספר שנים בעבודת ספרנות/מידענות בתחום מאגרי מידע וייעץ.
ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ספרייתיות ממוחשבות ובטכנולוגיות מידע.
היכרות עם מערכות פרימו ו/או עלמא.
היכרות מעמיקה עם מאגרי מידע אקדמיים-מחקריים. היכרות עם מאגרי מידע ביו-רפואיים - יתרון.
ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
יכולת ניהול צוות עובדים.
יכולת הדרכה.
כושר ארגון, תיאום, יוזמה ואחריות.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת לימוד מערכות חדשות והתעדכנות מקצועית.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה:  התפקיד כרוך בעבודה במשמרות, ובשעות נוספות בהתאם לצורך.

כפיפות: למנהלת הספרייה למדעי החיים ולרפואה.

אחראי/ת טכני/ת במעבדת הוראה (JB-174) (2019/מכרז/JB-174)

היחידה המציעה: בית הספר לרפואת שיניים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 50% | מועד אחרון להגשה: 18/07/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד .
תיאור התפקיד:
  • מתן שירותי ביופסיות (עיבוד, חיתוך וצביעה של דגימות רקמה בחלל הפה).
  • ביצוע עבודת מחקר היסטולוגי ומולקולרי במעבדת הוראה בתחום פתולוגיה אורלית.
  • מתן שירות לסגל ביה"ס ולסטודנטים בנושאי היסטופתולוגיה.  
  • הדרכה מעשית של סטודנטים לתארים מתקדמים בתחום ההיסטופתולוגיה.
  • הפעלת מכשור מעבדתי בתחום ביולוגיה מולקולארית.
  • פיקוח על התנהלות בטיחותית במעבדה.
  • אחריות לאחזקה השוטפת של המעבדה, להפעלת הציוד ותקינותו.
  • טיפול שוטף בענייני המעבדה, לרבות טיפול בהזמנות רכש וניהול תקציב.
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך. 

 

 
דרישות המשרה:
  • תואר אקדמי בתחומי הביולוגיה. תישקל מועמדותם של בעלי תעודת הכרה במעמד עובדי מעבדה רפואית  המאושרת ע"י משרד הבריאות שאינם בעלי תואר אקדמי.
  • ידע וניסיון בעבודה במעבדה בתחום ההיסטולוגיה.
  • יכולת תפעול ואחזקה של מכשור מעבדתי- רצויה.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה טובה של השפה האנגלית.
  • יכולת הדרכה.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
  • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
  • כושר ארגון ותיאום.
 

תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.  

מנהל/ת סינמטק ביה"ס ואחראי/ת ארכיון הסרטים (JB-172) (2019/מכרז/JB-172)

היחידה המציעה: הפקולטה לאמנויות
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 18/07/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

ניהול מערך הפילמוגרפי של ביה"ס  בהתאם לצרכים  והדרישות של תכנית הלימודים.
קשר  שוטף עם סגל ההוראה ומתן ייעוץ  פילמוגרפי.
ארגון תכנית ההקרנות בקורסים השונים של ביה"ס.
אחריות לאיתור ורכישת סרטים בהתאם לדרישות תכנית הלימודים.
ניהול ארכיון הסרטים של ביה"ס ותפעולו על כלל אוספיו.
אחריות על קליטה ושימור ארוך טווח של כלל היצירות המופקות בביה"ס במסגרות השונות (סרטי סדנאות, סרטי קיץ, סרטי גמר ופרויקטים שונים).
שימור ותחזוקה שוטפת של אוספי הסרטים, מאמרים, ספרים, תסריטים, כתבי עת וקטלוגים.
מתן שירותי צפייה לסגל ההוראה ולסטודנטים.
אחריות על אינוונטר הארכיון.
ארגון וניהול פרויקט הדיגיטציה של סרטי הארכיון לטכנולוגיות מתקדמות, לצורך שימור והנגשה לכיתות הלימוד של ביה"ס.
אחריות על רכישת סרטים, ציוד טכני ומגוון פריטים הקשורים לתפעול ארכיון הסרטים.
קשר עם ספקי שירות וציוד.
מתן תמיכה וייעוץ לפסטיבל הבינלאומי השנתי לסרטי סטודנטים המאורגן על ידי ביה"ס.

ניהול צוות העובדים.

דרישות המשרה:

תואר אקדמי בקולנוע וטלוויזיה.
ידע נרחב בתולדות הקולנוע והטלוויזיה.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד רלוונטי.
ניסיון בתכנון ובארגון הקרנות סרטים במסגרות אקדמיות ו/או ציבוריות.
ידע וניסיון בעבודה עם ציוד מקצועי בתחום הקולנוע (ציוד הקרנה ועריכת פילם).
ידע וניסיון בהפעלת מגוון אמצעי הקרנת וידיאו לסוגיו ופורמטים דיגיטליים.
שליטה מצוינת במערכות ממחושבות (תוכנות קיטלוג, תוכנות עריכת וידיאו), לרבות OFFICE.
ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד, לרבות יכולת ניסוח ותכתובת בשפות אלה.
יכולת ניהול והנחיית צוות.
כושר ארגון ותיאום, יוזמה ואחריות.
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.

 

מנהל/ת יחידת הספקה (JB-173) (2019/מכרז/JB-173)

היחידה המציעה: אגף הכספים כלכלה ותקציבים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 17/07/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות לניהול שרשרת ההספקה באוניברסיטה ולניהול היחידה ותפעולה במכלול התחומים שבאחריותה, כולל:

ניהול והנחייה מקצועית של מדורי היחידה בנושאי רכש טובין בארץ ובחו"ל, אינוונטר, מחסנים, בית הדפוס ועיצוב גראפי.               
קביעת מדיניות ובניית תוכניות עבודה.
ניהול וייזום מכרזים בהתאם להוראות החוק.
ייזום פרוייקטים בנושאי הספקה ואחריות לביצועם.
ניהול משא ומתן עם ספקים.
ניהול צוות העובדים והנחייתם.
מתן שירות לכלל יחידות הקמפוס, לרבות הדרכה וייעוץ מקצועי.
מתן מידע ודיווח למוסדות האוניברסיטה.
אחריות לביצוע משימות נוספות כפי שיוטלו מעת לעת על ידי סמנכ"ל כספים וככל שיידרש.

 

דרישות המשרה:

תואר ראשון לפחות, רצוי באחד מתחומים אלה: הנדסת תעשייה וניהול, לוגיסטיקה, משפטים, כלכלה או מנהל עסקים. תואר שני -יתרון.  
ניסיון של  מספר שנים בתפקיד ניהולי במערכות גדולות ומורכבות בתחומי שרשרת ההספקה.
ניסיון של כ- 5 שנים לפחות (במהלך השנים האחרונות) בניהול צוות עובדים גדול ומגוון.
כושר ניהול מו"מ.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה ביישומי OFFICE , לרבות EXCEL. ניסיון במערכת ERP לוגיסטית.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה מאד, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.
יוזמה, עצמאות, כושר תכנון, תיאום וארגון.
יכולת קביעת מדיניות והובלת שינויים בתהליכי עבודה.
יכולת התמודדות עם מצבים מורכבים ועם עומס משימות ולחץ.
תודעת שירות גבוהה, יכולת מתן מענה לצרכים של מגוון אוכלוסיות ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות וחריגות בהתאם לצורך.   

 

כפיפות: לסמנכ"ל כספים

סגל אקדמי לפקולטה לרפואה לשנת תשפ"א ()

היחידה המציעה: בית הספר לרפואה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 30/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:

 

 

 

סגל אקדמי לפקולטה לרפואה לשנת תשפ"א

 

 

היחידה המציעה: בית הספר לרפואה

מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 30.9.19

 

בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב מחפש מועמדות ומועמדים מצוינים בכל הדרגות האקדמיות. המשרה היא תקנית ועשויה להוביל למעמד של קביעות בתום תקופת הניסיון.

 

תיאור המשרה:

 

מקבלי המשרה יידרשו ליזום ולהוביל תכניות מחקר חדשניות, לשתף פעולה עם עמיתים, להנחות תלמידי תואר שני ושלישי ולקחת חלק בהוראה.

 

דרישות המשרה:

 

המשרות הן למחלקות של פיזיולוגיה ופרמקולוגיה ומיקרוביולוגיה ואימונולוגיה קלינית. תינתן עדיפות למחקר בתחום בריאות וחולי עם דגש על שילוב של מחקר ממוקד  עם מחקר בינתחומי. תחומי ההתמחות כוללים, אך אינם מוגבלים לנושאים הבאים:  היבטים מולקולאריים של פיזיולוגיה, פרמקולוגיה, אימונולוגיה ומיקרוביולוגיה, בתחומי מחקר הכוללים  סרטן,  מחלות מטבוליות, נוירונליות, קרדיווסקולריות, דלקתיות ומדבקות.

תואר Ph.D ו\או, M.D, עם הכשרה בתר-דוקטורנטית, בתחום הביולוגיה והרפואה , יכולת מוכחת בביצוע מחקר עצמאי באמצעות פרסומים בכתבי עת אקדמיים מובילים ושפיטים, יכולת הוראה טובה.

 

להגשת מועמדות יש להמציא:

קורות חיים בהתאם  להנחיות באתר הפקולטה (*)  ; רשימת פרסומים; מסמך קצר (עד 3 עמודים) המסכם את הפעילות המחקרית עד כה; תכניות מחקר עתידיות; מסמך קצר המפרט את תחומי ההוראה בהם יוכל המועמד/ת  להשתלב בהתייחס לתחומי ההוראה הנלמדים במסגרת הפקולטה לרפואה ;

 

יש לפנות לקבלת 3 מכתבי חוות דעת מהמנחה לדוקטורט, מנחה פוסט דוקטורט וממליץ נוסף,  אשר יישלחו על פי בקשת המועמד/ת ישירות לפרופ' רינה רוזין-ארבספלד, יו"ר ועדת חיפוש :

תיק המועמדות ומכתבי ההמלצה יוגשו בדוא"ל לכתובת: medisearch@tauex.tau.ac.il 

(*) https://med.tau.ac.il/Instructions-for-submiting-CV

הליכי המינוי של המועמדים ייעשו בהתאם לנוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה, בכפוף לאישור המוסדות האקדמיים המוסמכים ולפי שיקול דעתם. הדרגה האקדמית תיקבע על פי כישוריהם של המועמדים. ההצעה מיועדת למועמדים ללא כל אפליה על בסיס מין, לאום או מוצא. היא תאויש בהתאם לכישורי המועמדים המתאימים וצורכי בית הספר. אין האוניברסיטה מחויבת לקבל הצעה כלשהי

Postscript First

This is a debugging block

Postscript Second

This is a debugging block

Postscript Third

This is a debugging block

Postscript Fourth

This is a debugging block