דרושים: משרות פנויות

Preface First

This is a debugging block

Preface Second

This is a debugging block

Preface Third

This is a debugging block

תוכן

This is a debugging block

רכז/ת מכרזים והסכמים (JB-199) (2019/מכרז/JB-199)

היחידה המציעה: יחידת הספקה/אגף הכספים כלכלה ותקציבים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 22/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול והכנה של מכרזים, לרבות כתיבת מפרטים טכניים, השתתפות בדיונים כלכליים ובוועדות מכרזים.
איתור מקורות רכש אלטרנטיביים והכנת הסכמי מסגרת ומתן מענה לשאלות ספקים.
קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.
ביצוע מטלות נוספות בתחום המכרזים והרכש וככל שיידרש.

דרישות המשרה:

תואר אקדמי בכלכלה או במשפטים.
ניסיון של 3 שנים לפחות  בכתיבת מכרזים, בתפקיד רלוונטי במוסד ציבורי או בחברה הפועלת תחת  חוק חובת המכרזים, יתרון לבעלי ניסיון ברכש.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יוזמה, כושר ארגון ויכולת תיאום ומעקב.
שליטה בתוכנות OFFICE.   
ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת הבעה וניסוח ברמה גבוהה. ידיעה טובה של השפה האנגלית.

יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה:  נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.

מזכיר/ת תלמידים (JB-198) (2019/פרסום/JB-198)

היחידה המציעה: הפקולטה למדעי החברה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 50% | מועד אחרון להגשה: 22/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד .
תיאור התפקיד:

טיפול בענייני תלמידים, כולל:

מתן מענה שוטף לפניות תלמידים וסגל הוראה, לרבות קבלת קהל ומתן ייעוץ והכוונה למועמדים ולתלמידים.
מעקב אחר מילוי חובות אקדמיים ויישום החלטות ועדת ההוראה.
ארגון חומר לימודי, רישום לקורסים ודיווח ציונים.
הזנת נתונים למערכת הממוחשבת.
סיוע בארגון טקסים.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.

תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.

ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי , רצוי בתחום מינהל תלמידים.
ניסיון בתחום מינהל תלמידים ובעבודה עם מערכות מינהל תלמידים – יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE ובאינטרנט. רצויה הכרת מערכת מינהל תלמידים.
ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח בכתב ובעל פה וידיעה טובה של השפה האנגלית.                             
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.

תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

אחראי/ת מעבדת שירות - המכון לחקר הדגנים (JB-177) (2019/מכרז/JB-177)

היחידה המציעה: המכון לחקר הדגנים/הפקולטה למדעי החיים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 22/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת ת"א ומועמדים חיצוניים, נשים וגברים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות לתחום טרנספורמציה של חיטה ומיני דגן נוספים, כולל:

גידול צמחים, הפקת החומר הדרוש וביצוע הטרנספורמציה עד לקבלת צמחים טרנסגניים ואפיונם ברמה הפנוטיפית והמולקולארית.
אחריות לתפעול השוטף של מתקן הטרנספורמציה.
הנחייה ופיקוח על עבודתם של עוזרי מחקר והדרכת תלמידי מחקר וחוקרים בביצוע טרנספורמציה.
אחריות לתחזוקה של הציוד, ניהול המלאי וקבלת הזמנות.
קשר עם חוקרים באוניברסיטה ומחוצה לה.
פיתוח והטמעה של שיטות חדשות לטרנספורמציה של חיטה ושל מיני דגן נוספים.
פיתוח והטמעה של כלים לעריכה גנומית.

ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש. 

דרישות המשרה:

תואר שני לפחות במדעי החיים עם התמחות במדעי הצמח.     
ניסיון בגידול צמחים, עדיפות לצמחי דגן .
ידע וניסיון בעבודה מולקולארית עם צמחים. רצוי ניסיון בעבודה עם תרביות רקמה וטרנספורמציה של צמחים.
ניסיון בעבודה בשיטות של עריכה גנומית.
ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה, לרבות יכולת הבעה וניסוח בשפות אלה.
יכולת כתיבה והגשה עצמאית של הצעות מחקר (בעברית ובאנגלית).
יוזמה, כושר תכנון, תיאום וארגון.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.       

 

כפיפות:   לראש מכון הדגנים   

מזכיר/ת מינהל ותארים מתקדמים (JB-197) (2019/מכרז/JB-197)

היחידה המציעה: הפקולטה למדעי החיים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 22/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול במגוון נושאי מינהל של בית הספר וריכוז הטיפול בענייני תלמידים לתארים מתקדמים, כולל:

טיפול אדמיניסטרטיבי במטלות השוטפות של מזכירות בית הספר, לרבות ניהול יומנים, ריכוז הטיפול בגבייה, עדכון אתר ביה"ס, קבלת קהל ומתן שירותי מזכירות לסגל ביה"ס.
מתן מענה לפניות מועמדים לתואר שני, שלישי ובתר-דוקטורט בנושא קבלה וייעוץ שוטף לתלמידים במהלך לימודי התואר.
ריכוז ועדות ביה"ס לתלמידים לתארים מתקדמים ולבתר-דוקטורט, לרבות הכנת תיקי מועמדים, ריכוז החלטות ועדות התארים השונות ומעקב אחר ביצוען.
תיאום מועד הרצאות סיום התואר וטיפול בכל הנדרש לקיומן.
הפקת דוחות תקופתיים ועל-פי דרישה ומעקב אחר התקדמות הלימודים.
ריכוז ועדות המלגות של ביה"ס, הכנת תיקי מלגאים, רישום פרוטוקולים ויישום החלטות.
עדכון והזנה שוטפת של מלגות.
טיפול בתיקי מועמדים למלגות חיצוניות, וכן ריכוז הבקשות לתקצוב מלגות קיום מול הגורמים הרלוונטים בקמפוס

והתחשבנות מול מוסדות חיצוניים המעניקים מלגות.

סיוע בארגון ימי עיון, כנסים, ואירועי בית הספר.
קשר עם מגוון גורמים, באוניברסיטה ומחוצה לה.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית ראש ביה"ס והעוזרת המנהלית וככל שיידרש.

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.

תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחום מנהל תלמידים.
ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאד, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. ידע ביישומי OFFICE, בדגש על EXCEL.  
רצויה שליטה ב-ERP ובמערכת מנהל תלמידים.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.       

רכז/ת כוח אדם (JB-191) (2019/מכרז/JB-191)

היחידה המציעה: הפקולטה להנדסה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 75% | מועד אחרון להגשה: 22/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

מעקב ובקרה שוטפים על תקציבי כוח אדם, העסקה ומלגות, לרבות הכנת דוחות ביצוע תקציבי.
הפקת מינויים לעובדים המועסקים לפי שעות מתקציבי הפקולטה ומחקר וטיפול בקליטת העובדים.
סיוע בטיפול בעובדי מחקר.
עדכון שוטף של בסיס נתוני כוח האדם הפקולטי.
טיפול ברכש מלגות, כולל במלגות חד פעמיות לדוקטורנטים.
קבלת קהל וטיפול שוטף בפניות עובדים.
קשר עם מגוון גורמים בפקולטה ובאוניברסיטה.
סיוע במטלות בנושאי כוח אדם וביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות המשרה:

תואר אקדמי-רצוי. תעודת בגרות מלאה- חובה.

ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחומי כוח אדם ו/או תקציב.

רצויה הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה מלאה ביישומי OFFICE, בדגש על EXCEL. רצוי ידע במערכת ERP.
ידיעת השפה העברית על בוריה, לרבות יכולת ניסוח והבעה, וידיעה טובה של השפה האנגלית.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יוזמה, יכולת תיאום, ארגון ומעקב.  
יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.

כפיפות:  לסגן ראש מינהל לכוח אדם

מנהל/ת מדור שירותים טכניים (JB-196) (2019/מכרז/JB-196)

היחידה המציעה: ספריית הפקולטה למשפטים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 22/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

אחריות למכלול תחומי הפעילות של המדור והשירותים הניתנים בתחומי האחריות, כולל:

ניהול, ארגון ופיקוח על תהליכי העבודה המקצועיים והפרויקטים של המדור בנושאי רכש, קטלוג ומיון ותיאום מערכות מחשוב ספרייתיות, לרבות פיתוח כלים ומתן פתרונות, הפקת דוחות והערכה והטמעה של  מערכות מחשוב ספרייתיות חדשות.
ניהול צוות עובדי המדור והדרכתו.
הדרכת צוות הספרייה בשימוש במערכות המחשוב הספרייתיות.
אחריות לרכש ספרים, כתבי עת ומאגרי מידע, לרבות אחריות לתקציב.
אחריות לניהול ולתחזוקה שוטפת של המשאבים האלקטרוניים בספרייה והנגשתם למשתמשים.
קשר שוטף עם מגוון גורמים בספרייה ובאגף מחשוב וטכנולוגיות מידע ועם גורמים נוספים בקמפוס ומחוצה לו,  מו"לים וספקים בארץ ובחו"ל ועם ספקי מערכות המידע.
השתתפות בגיבוש מדיניות הספרייה בנושאים שבתחום האחריות.
ייצוג המדור בוועדות בין ספרייתיות באוניברסיטה ומחוצה לה.
השתתפות בפרויקטים של הספרייה.
ביצוע מטלות מקצועיות נוספות ככל שיידרש.

דרישות המשרה:

תואר אקדמי.
הכשרה פורמלית בספרנות (תואר או לימודי תעודה בספרנות/ מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות).
ניסיון של מספר שנים בעבודת ספרנות בתחום הרכש. רצוי ניסיון בקטלוג.
ניסיון בתיאום מערכות מחשוב ספרייתיות-עלמא ופרימו, לרבות היכרות מעמיקה של מערכות אלו ויכולת פיתוח כלים ומתן תמיכה
לצוות הספרייה בשימוש בהן. יתרון ל- Alma Administrator.
הכרת מערכות הפעלה שונות (כגון  (Windows ,Linux וכלים לפיתוח מערכות בסביבתWEB  - יתרון.
ניסיון בכתיבת סקריפטים בשפות תכנות שונות כגון: HTML, CSS, XML, JAVASCRIPT, XSL, PYTHON, VBA – יתרון.
שליטה בתוכנות OFFICE , לרבות EXCEL. רצוי ניסיון בכתיבת MACROS.
שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה. שליטה בשפה נוספת – יתרון.
יכולת ניהול צוות עובדים.
יכולת הדרכה.
יכולת ניהול מו"מ.
יוזמה, יכולת תכנון וארגון.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת לימוד של מערכות חדשות והתעדכנות מקצועית.
יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ. 
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה:  התפקיד כרוך בעבודה במשמרות, עבודה בימי ו' ובשעות נוספות בהתאם לצורך. 

כפיפות: למנהלת הספרייה למשפטים

מתאם/ת מחשוב (JB-195) (2019/פרסום/JB-195)

היחידה המציעה: ביה"ס למקצועות הבריאות/הפקולטה לרפואה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 50% | מועד אחרון להגשה: 19/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד .
תיאור התפקיד:

טיפול בנושאי המחשוב של החוג להפרעות בתקשורת כולל:

אחזקה ותפעול שוטף של ציוד המחשבים ( מדפסות, חומרה, תוכנה ורשתות), לרבות איתור תקלות ופתרונן  (באופן עצמאי או בתיאום עם גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה).
ניהול הרשאות משתמשים.
תמיכה במערכות ניסוי מבוקרות מחשב.
ייעוץ לאנשי הסגל ברכישה  של  ציוד מחשבים ותוכנות ואחריות להתקנתם, לרבות קשר שוטף עם ספקים ועם אגף מחשוב וטכנולוגיות מידע.
סיוע, הדרכה ותמיכה במשתמשים בתפעול הציוד והתוכנות.

ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.
הכשרה פורמלית בתחום המחשבים.
ניסיון של מספר שנים בהפעלה ובתחזוקה של מחשבים (אישיים וניידים),ציוד היקפי ורשתות תקשורת.
ניסיון באיתור תקלות וטיפול בהן.
שליטה מלאה במערכות הפעלה Windows ובתוכנות Office ויישומיהן.
יכולת הדרכת משתמשי קצה.
יכולת למידה עצמית של נושאים מורכבים והתעדכנות מקצועית.
יכולת עבודה עם מגוון רחב של צרכים טכנולוגיים.
שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה ואחריות.
תודעת שירות מעולה ויחסי אנוש מעולים.
: התפקיד כרוך בביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.

רכז/ת רכש מקומי (JB-194) (2019/מכרז/JB-194)

היחידה המציעה: יחידת הספקה/אגף הכספים כלכלה ותקציבים
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 18/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

ביצוע רכש מקומי של טובין ושירותים בתחומים שונים ובהתאם לצורכי האוניברסיטה, כולל:

הפקת הזמנות רכש, בחירת הספקים המתאימים וסיכום תנאי ההזמנה.
איתור מקורות רכש אלטרנטיביים ויצירת תחרות בין הספקים לקבלת הצעות מחיר.
ניהול מו"מ עם ספקים בתחומים שונים, הכנת הסכמי מסגרת והוצאת הזמנות.
סיוע בהכנת מכרזים ופנייה לספקים לקבלת הצעות מחיר.
קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.   

ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש

דרישות המשרה:

תואר אקדמי, רצוי באחד מתחומים אלה: כלכלה/ניהול/משפטים/הנדסה.
עדיפות לבעלי הסמכה בתחום הרכש: CPM Certified Purchasing) Manager) 
ניסיון של 4 שנים לפחות בעבודה ברכש, רצוי במוסד ציבורי. 
ידע מוכח בחוק חובת המכרזים- יתרון.
רצוי רקע טכני.
יכולת ניהול מו"מ.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יוזמה, כושר ארגון ויכולת תיאום ומעקב.
שליטה בתוכנות OFFICE.  רצוי ידע ב– (ORACLE) ERP.  
ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת הבעה וניסוח בכתב ובע"פ. ידיעה טובה של השפה האנגלית.

יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

כפיפות: למנהל מדור רכש מקומי

ספרן/ית (JB-193) (2019/מכרז/JB-193)

היחידה המציעה: הספרייה למדעים מדויקים והנדסה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 18/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
תיאור התפקיד:

טיפול ברכש כתבי עת, מאגרי מידע וספרים, כולל טיפול בחשבונות.
עבודה שוטפת עם המו"לים והספקים – בארץ ובחו"ל.
טיפול במשאבים אלקטרוניים.
עבודה עם מערכות שונות (ERP, עלמא וכו').
קבלת קהל ומתן שירות לסטודנטים ולסגל במכלול הנושאים שבטיפול.
השתתפות בפרויקטים שונים של הספרייה.
ביצוע מטלות ספרניות נוספות עפ"י הצורך.

דרישות המשרה:

תואר אקדמי.
הכשרה פורמלית בספרנות (תואר אקדמי או תעודה בספרנות/מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות).
ניסיון בעבודה בתחום הספרנות, עדיפות לניסיון בתחום הרכש.
ניסיון בעבודה עם מערכת אלף. רצויה היכרות עם מערכת הרכש האוניברסיטאית (ERP) ועם מערכת עלמא.
ידע בתוכנת OFFICE, לרבות שליטה ב- EXCEL.
שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה, ידיעת שפה נוספת - יתרון.
יכולת ניהול מו"מ.
יוזמה, כושר ארגון, תיאום ומעקב.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.  

הערה:  התפקיד כרוך בעבודה במשמרות, ובביצוע תורנויות בימי ו' ושעות נוספות בהתאם לצורך.

 

משרה סגל אקדמי ()

היחידה המציעה: בית הספר למדעי המחשב
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 01/11/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:

משרה סגל אקדמי

ביה"ס למדעי המחשב

הפקולטה למדעים מדויקים

אוניברסיטת תל-אביב

ביה"ס למדעי המחשב מחפש מועמדים למשרה בכל הדרגות האקדמיות. המשרה הינה תקנית ועשויה להקנות קביעות בשלב מאוחר יותר.

מקבלי המשרה יידרשו ליזום ולהוביל תכניות מחקר חדשניות, לשתף פעולה עם עמיתים, להנחות תלמידי תואר שני ושלישי ולקחת חלק בהוראה.

הליכי המינוי של המועמדים ייעשו בהתאם לנוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה. הדרגה האקדמית תיקבע על פי כישוריהם של המועמדים. המשרה תאויש בהתאם לכישורי המועמדים המתאימים וצורכי בית הספר.

דרישות המשרה:

על המועמדים להוכיח יכולת לבצע מחקר עצמאי באמצעות פרסומים בכתבי עת ובכנסים אקדמיים מובילים ושפיטים;
בעלי יכולת הוראה טובה;
בעלי תואר שלישי, שהתחילו את השתלמות בתר-הדוקטור.

על המועמד/ת להמציא:

קורות חיים;
רשימת פרסומים;
מסמך המסכם את הפעילות המחקרית ואת תוכניות המחקר העתידיות;
מסמך קצר בנוגע להוראה.

המסמכים יועברו לענת עמירב ap@cs.tau.ac.il, לכל המאוחר עד ל-1 בנובמבר 2019

כל מועמד/ת מתבקש/ת להעביר 3-5 מכתבי המלצה. מכתב אחד יהיה מהמנחה לתואר השלישי, השני מהמנחה לפוסט דוקטורט והשאר מחוקרים איתם היה שיתוף פעולה.

מכתבי המלצה יישלחו ישירות לענת עמירב ap@cs.tau.ac.il לכל המאוחר עד

ל-1 בנובמבר 2019

ביה"ס שומר את הזכות לפנות לממליצים נוספים.

***המשרה פתוחה למועמדים ללא כל אפליה על בסיס מין, לאום או מוצא ****

משרה סגל אקדמי בכיר במסלול המקביל למורים ()

היחידה המציעה: בית הספר למדעי המחשב
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 01/11/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:

משרה סגל אקדמי בכיר במסלול המקביל למורים

ביה"ס למדעי המחשב ע"ש בלווטניק

הפקולטה למדעים מדויקים

אוניברסיטת תל-אביב

ביה"ס למדעי המחשב מחפש מועמדים למשרה במסלול המקביל למורים בכל הדרגות האקדמיות. המשרה הינה תקנית ועשויה להקנות קביעות בשלב מאוחר יותר. מספר המשרות במסלול זה הוא מוגבל.

המועמדים/ות יתבקשו להוכיח השכלה בתחום, ניסיון משמעותי קודם בתחום, ובכלל זה ניסיון הוראה במוסדות אקדמיים מוכרים ובעלי מוניטין, יכולת הובלת תלמידים להישגים משמעותיים ויכולת פיתוח קורסים מקצועיים בתחום.

נדרשת ידיעה של עברית ואנגלית ויכולת הוראה בשפות אלו.

הדרגה האקדמית תיקבע על פי הכישורים והניסיון של המועמד/ת בהתאם לכללי האוניברסיטה. הליכי המינוי של המועמד/ת ייעשו בהתאם לנוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה, ובכפוף לאישור המוסדות האקדמיים המוסמכים. אין האוניברסיטה מחויבת לקבל הצעה כלשהי.

דרישות המשרה:

בעלי יכולת הוראה מעולה וניסיון מוכח בהוראה של קורסים אקדמיים במדעי המחשב;
על המועמדים להוכיח יכולת לבצע מחקר עצמאי באמצעות פרסומים בכתבי עת ובכנסים אקדמיים מובילים ושפיטים;
בעלי תואר שלישי בתחום מדעי המחשב.

על המועמד/ת להמציא:

קורות חיים;
רשימת פרסומים;
מסמך בנוגע להוראה, המתייחס לניסיון בהוראה וכן לפיתוח תוכניות הוראה בעתיד ולהשתלבות בפעילות ההוראה בבית הספר למדעי המחשב;
מסמך המסכם את הפעילות המחקרית ואת תוכניות המחקר העתידיות.

 

המסמכים יועברו לענת עמירב ap@cs.tau.ac.il, לכל המאוחר עד ל-1 בנובמבר 2019.

כל מועמד/ת מתבקש/ת להעביר 3-5 מכתבי המלצה. מכתב אחד יהיה מהמנחה לתואר השלישי, והשאר מחוקרים איתם היה שיתוף פעולה בתחום ההוראה והמחקר.

מכתבי המלצה יישלחו ישירות לענת עמירב ap@cs.tau.ac.il לכל המאוחר עד

ל-1 בנובמבר 2019

ביה"ס שומר את הזכות לפנות לממליצים נוספים.

***המשרה פתוחה למועמדים ללא כל אפליה על בסיס מין, לאום או מוצא ****

Position at the School of Social and Policy Studies ()

היחידה המציעה: בית הספר ללימודי חברה ומדיניות
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 02/10/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:

Position at the School of Social and Policy Studies

Faculty of Social Sciences

Tel Aviv University

Israel

 

July 2019

 

The School of Social Sciences at Tel Aviv University invites applications for a full-time, tenure-track position. Successful applicants must have expertise in Labor Studies, Sociology, Computational Social Sciences, Public Management or related fields.

The School is composed of four departments: Communication, Labor Studies, Public Policy, and Sociology and is part of the Faculty of Social Sciences. It combines research and teaching in a wide range of fields concerned with social sciences. It has a strong commitment to multidisciplinary research and teaching, and provides opportunities for interactions with many departments and research units on and off campus. It has a rich tradition of high-level, internationally recognized research and teaching.

The candidate must have a PhD degree or expect to be awarded a doctoral degree by October 2019, in Labor Studies, Computational Social Sciences, Sociology of Organization or related fields, with excellent proven research and publication record. Post-doctoral experience is desirable.

The position includes full-time teaching, at introductory level courses (classes at Tel Aviv University are taught in Hebrew), supervision of MA and PhD students, and pursuing high- quality research based on grants received from competitive local and international foundations. 

Qualified applicants should send a complete CV, a detailed statement of research and teaching interests, copies of selected recent publications, teaching evaluations (if such exist), and 3-4 names and addresses of recommending academics to: Prof. Itai Sened, Head, School of Social and Policy Studies, Tel Aviv University, Tel Aviv 69978 Israel; e-mail: schoolsps@tauex.tau.ac.il. The application deadline is October 2, 2019.

סגל אקדמי לפקולטה לרפואה לשנת תשפ"א ()

היחידה המציעה: בית הספר לרפואה
מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 30/09/2019
מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
תיאור התפקיד:

 

 

 

סגל אקדמי לפקולטה לרפואה לשנת תשפ"א

 

 

היחידה המציעה: בית הספר לרפואה

מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 30.9.19

 

בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב מחפש מועמדות ומועמדים מצוינים בכל הדרגות האקדמיות. המשרה היא תקנית ועשויה להוביל למעמד של קביעות בתום תקופת הניסיון.

 

תיאור המשרה:

 

מקבלי המשרה יידרשו ליזום ולהוביל תכניות מחקר חדשניות, לשתף פעולה עם עמיתים, להנחות תלמידי תואר שני ושלישי ולקחת חלק בהוראה.

 

דרישות המשרה:

 

המשרות הן למחלקות של פיזיולוגיה ופרמקולוגיה ומיקרוביולוגיה ואימונולוגיה קלינית. תינתן עדיפות למחקר בתחום בריאות וחולי עם דגש על שילוב של מחקר ממוקד  עם מחקר בינתחומי. תחומי ההתמחות כוללים, אך אינם מוגבלים לנושאים הבאים:  היבטים מולקולאריים של פיזיולוגיה, פרמקולוגיה, אימונולוגיה ומיקרוביולוגיה, בתחומי מחקר הכוללים  סרטן,  מחלות מטבוליות, נוירונליות, קרדיווסקולריות, דלקתיות ומדבקות.

תואר Ph.D ו\או, M.D, עם הכשרה בתר-דוקטורנטית, בתחום הביולוגיה והרפואה , יכולת מוכחת בביצוע מחקר עצמאי באמצעות פרסומים בכתבי עת אקדמיים מובילים ושפיטים, יכולת הוראה טובה.

 

להגשת מועמדות יש להמציא:

קורות חיים בהתאם  להנחיות באתר הפקולטה (*)  ; רשימת פרסומים; מסמך קצר (עד 3 עמודים) המסכם את הפעילות המחקרית עד כה; תכניות מחקר עתידיות; מסמך קצר המפרט את תחומי ההוראה בהם יוכל המועמד/ת  להשתלב בהתייחס לתחומי ההוראה הנלמדים במסגרת הפקולטה לרפואה ;

 

יש לפנות לקבלת 3 מכתבי חוות דעת מהמנחה לדוקטורט, מנחה פוסט דוקטורט וממליץ נוסף,  אשר יישלחו על פי בקשת המועמד/ת ישירות לפרופ' רינה רוזין-ארבספלד, יו"ר ועדת חיפוש :

תיק המועמדות ומכתבי ההמלצה יוגשו בדוא"ל לכתובת: medisearch@tauex.tau.ac.il 

(*) https://med.tau.ac.il/Instructions-for-submiting-CV

הליכי המינוי של המועמדים ייעשו בהתאם לנוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה, בכפוף לאישור המוסדות האקדמיים המוסמכים ולפי שיקול דעתם. הדרגה האקדמית תיקבע על פי כישוריהם של המועמדים. ההצעה מיועדת למועמדים ללא כל אפליה על בסיס מין, לאום או מוצא. היא תאויש בהתאם לכישורי המועמדים המתאימים וצורכי בית הספר. אין האוניברסיטה מחויבת לקבל הצעה כלשהי

Postscript First

This is a debugging block

Postscript Second

This is a debugging block

Postscript Third

This is a debugging block

Postscript Fourth

This is a debugging block