רכז/ת משק (JB-380)
ביצוע הזמנות רכש לביה"ס, לרבות קבלת הצעות מחיר, מעקב ובקרה, עדכון הזמנות, בדיקת חשבוניות והעברתן לאגף הכספים לתשלום.
רישום כלל הפעולות הכספיות בתוכנת בית הספר, לרבות ביצוע חישוב וגבייה מכספי החוקרים המנוהלים בביה"ס.
טיפול באינוונטר - רישום ומעקב אחר מלאי הציוד, ריכוז דוחות מצאי תקופתיים והפקת כתבי התחייבות עבור אנשי הסגל. ריכוז החזרת ציוד וגריעה מהאינוונטר.
הזנת נתונים למערכות האוניברסיטאיות (מערכת הרכש, מלגות, ממת"א ועוד) .
טיפול בהחזרי מחקר, קופה קטנה, אישורי חנייה והחזרי הוצאות של חוקרים ושל אורחים מחו"ל.
טיפול אדמינסטרטיבי במטלות השוטפות של מזכירות בית הספר, לרבות עדכון האתר וטיפול בגניזה.
סיוע בארגון ותיאום סמינרים, כנסים וימי עיון של בית הספר.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית ראש ביה"ס והרכזת הניהולית וככל שיידרש.
תואר אקדמי – רצוי. תעודת בגרות מלאה – חובה.
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. כולל שליטה ביישומי OFFICE.
רצוי ניסיון בעבודה במערכת ERP (בתחום הרכש והכספים).
רצויה הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה טובה של השפה האנגלית.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת ארגון ומעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.
תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות והנחיות הנהלת האוניברסיטה ליישום הוראות התו הסגול.