היחידה לשכר לימוד - אגף רישום ומנהל תלמידים

Preface First

This is a debugging block

Preface Second

This is a debugging block

Preface Third

This is a debugging block

תוכן

This is a debugging block

היחידה לשכר לימוד
היחידה לשכר לימוד
שכר לימוד לתשפ"א

נשלחו שוברי תשלום שכר הלימוד לשנת תשפ"א.

לתשומת לבכם, יש להסדיר את התשלום הראשון במועד הנקוב ולא יאוחר מ-3 ימים לפני מועד הרישום לקורסים.

ללא הסדרת תשלום זה לא ניתן יהיה לבצע רישום לקורסים.

ליצירת קשר

■ כתובת: בניין המרכז למרשם, רח' קלצ'קין 25, רמת-אביב, תל-אביב.

למפת הקמפוס

■ טל' : 03-6405550

■ פקס: 03-6406720

■ דוא"ל: im@tau.ac.il

■ ווטסאפ 052-2995818

 

כתובת למשלוח דואר:

היחידה לשכר לימוד,

אגף רישום ומינהל תלמידים

קריית האוניברסיטה, רמת-אביב,

ת"ד 39040, תל-אביב 61390

תלמידים פעילים יוכלו לגשת בכל עת למאזן חשבון שכר הלימוד שלהם באמצעות מערכת המידע האישי המקוונת, בכתובת: https://www.ims.tau.ac.il

 

לחילופין, ניתן ואף מומלץ לפנות אלינו באמצעות דוא"ל בכתובת im@tau.ac.il.

 

בכל שאלה או בקשה בנושאי שכר לימוד ניתן לפנות למוקד כל האוניברסית"א בטלפון 03-6405550,

או בוואטסאפ 052-2995818

 

 

קבלת קהל

קבלת קהל מתקיימת בימים א',ב',ד',ה' בין השעות 12:00-09:00, וביום ג' בין השעות 16:00-08:00.

* בערבי חגים , בחוה"מ סוכות ופסח, בט' באב, בימי ו' ובשבוע האחרון של חודש אוגוסט אין קבלת קהל.

* בשל הקורונה ולאור הנחיות משרד הבריאות, עדיף לפנות במייל  im@tau.ac.il . במקרים בהם לא ניתן לפנות במייל - קבלת קהל תתקייים בימים א-ה משעה 9:00 עד 12:00.

 

וועדת חריגים לענייני שכר לימוד

וועדת חריגים באה לתת מענה למקרים חריגים בעקבות נסיבות שלא ניתן היה לצפותן כמו סיבות רפואיות שמנעו מתלמיד ללמוד/ לסיים את לימודיו בשנות התקן.

 

הקריטריונים מפורסמים בנוהל ועדת חריגים https://www.tau.ac.il/sites/default/files/media_server/General/yoets/03-003.pdf

 

יש לפנות בצירוף אישורים למייל im@tau.ac.il

 

הוועדה מתכנסת אחת לחודש בחודשים אוקטובר עד יוני, ביולי עד ספטמבר הוועדה בפגרה.

Postscript First

This is a debugging block

Postscript Second

This is a debugging block

Postscript Third

This is a debugging block

Postscript Fourth

This is a debugging block