תקשורת מגזרית

קבוצת המחקר בפרוייקט התקשורת המגזרית בוחנת את תפקיד התקשורת הסקטוריאלית בהבניית הזהות הקולקטיבית של הקהילות התרבותיות השונות בישראל: הדתיים-לאומיים, דוברי הרוסית, הפלסטינים הישראלים, החרדים, המזרחיים-דרומיים, האשכנזים-צפוניים, העובדים הזרים.

צוות הפרוייקט: ד"ר ענת פירסט, ד"ר עמית קמה, ד"ר אלי אברהם, ד"ר קימי קפלן, ד"ר מוסטפא כבהא, גב' אינס גבל, ד"ר אדריאנה קמפ, ד"ר נלי אליאס, מר ניסים לאון.


קווים להתפתחותה ולאופייה של העיתונות החרדית
13 במרץ 2005

יום עיון והצגת מחקרו של ד"ר קימי קפלן


דפוסי החשיפה לתקשורת בקרב הציבור הדתי-לאומי
13 בינואר 2005

יום עיון והצגת מחקרה של גב' אינס גבל


הגמוניה או מאבק מאסף: שמירה על מעמדם הדומיננטי של ה"צפונים" כפי שבאה לידי ביטוי בתקשורת
9 במאי 2004
יום עיון והצגת מחקרו של ד"ר עמית קמה

התקשורת בשפה הערבית בישראל כאמצעי להבניית זהות: בין זהות ישראלית לזהות מרחבית
6 ביוני 2004

יום עיון והצגת מחקרו של ד"ר מוסטפא כבהא


השפעת התקשורת על הבניית הזהות הקולקטיבית של קהילת דוברי הרוסית בישראל
17 במרץ 2004
יום עיון והצגת מחקרה של ד"ר נלי אליאס