חופשיים על הבר: נחנך בר הסטודנטים החדש בכיכר אנטין

הבר החדש הוא פרי יוזמה של אגודת הסטודנטים בשיתוף הנהלת האוניברסיטה. בקומה השנייה יוקם מועדון סטודנטים ברוח מועדוני סטודנטים יוקרתיים בחו"ל

25 יוני 2014

"החוג הצפוני" -בר ומועדון לסטודנטים, הוקם בכיכר אנטין, בסמוך לשער הכניסה הראשי של האוניברסיטה (שער 7), מכיוון הרחובות לבנון ואיינשטיין. בר הסטודנטים הוא פרי יוזמה של אגודת הסטודנטים בשיתוף הנהלת האוניברסיטה, והמטרה היא להעשיר את חיי התרבות והלילה של הסטודנטים, וליצור מקום בילוי המזוהה עם האגודה ועם האוניברסיטה.

 

המקום עצמו יחולק לשתי קומות: המפלס הראשון ישמש כבר, ואילו במפלס השני יוקם מועדון סטודנטים ברוח מועדוני הסטודנטים באוניברסיטאות יוקרתיות בחו"ל. הבר כבר נפתח, ואילו המועדון צפוי להיפתח לקראת שנת הלימודים הבאה.

 

הבר פתוח בכל יום (כולל סופי השבוע) משעות הצהריים (לכל המאוחר) ועד ללקוח האחרון, והוא מנוהל על-ידי בעליהם של ברים תל-אביביים מוכרים כמו "המזג", "דיזי-פרישדון", "ביגי-זי", "בקי" ו"טנג'יר". המקום עוצב על-ידי המעצב של משרדי גוגל בישראל. סטודנטים נהנים במקום ממחירים מוזלים בפיקוח של האגודה. במקום יתקיימו הופעות, ערבי קריוקי ואירועים חברתיים של האגודה.

 

במועדון הסטודנטים יהיו מתחם להקרנת סרטים ומשחקים, במה להופעות, מתחם ביליארד, משחקי מחשב, "ווי" ופלייסטיישן, מתחמי ישיבה בסגנון ייחודי, ועוד.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>