"פריז על המים", סרטה של הדס אילון מהחוג לקולנוע וטלוויזיה, מועמד לאוסקר הסטודנטים האמריקאי

סרט הגמר של הדס אילון, סטודנטית לתואר שני בחוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל-אביב, מועמד לפרסי האקדמיה האמריקאית לסטודנטים בקטגוריית הסרט הזר לשנת 2014

04 מאי 2014

"פריז על המים", סרט הגמר של הדס אילון, סטודנטית לתואר שני בחוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל-אביב, מועמד לפרסי האקדמיה האמריקאית לסטודנטים בקטגוריית הסרט הזר לשנת 2014. קטגוריה זו כוללת עשרה מועמדים סופיים, מתוכם במהלך הטקס יוכרזו שלושת הזוכים במקומות הראשונים.

 

סרטה של איילון, מספר את סיפורה של בתיה (מרים זהר), שחקנית עבר מפורסמת, אשר לאחר שנים של תסכול מקצועי מקבלת הזדמנות לחזור למסך. אולם התרחשות בלתי צפויה ביום האודישן מאלצת אותה להתמודד עם בעלה (אילן דר) ועם סדר העדיפויות של חייה. הסרט צולם על-ידי דניאל מילר, נערך על-ידי איה סומך והופק על-ידי רותם עלימה. הוא יוקרן ביוני הקרוב בפרמיירה בינלאומית בפסטיבל הסטודנטים של תל-אביב.

 

זוהי המועמדות לפרסי האקדמיה האמריקאית לסטודנטים השביעית במספרה של סרט אשר בוים על-ידי סטודנטים מהחוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל-אביב. מועמדויות קודמות כללו את הסרטים "פנחס" של פיני טבגר, "דרכים" של ליאור גלר ו-"לילה אפל" של ליאון פרודובסקי.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>